Srh stuurt ongevraagd munten naar dochter van 14

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Lowieze
Berichten: 6656
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Srh stuurt ongevraagd munten naar dochter van 14

Ongelezen bericht door Lowieze »

Moneyman schreef:
23 jul 2023 12:46

Eens. Goeie reden om de reacties die ik op diverse onjuiste statements wilde plaatsen lekker te laten gaan en van de zon te genieten :wink:
Groot gelijk! Wij hebben al 2 dagen regen, is wel even wennen na dat mooie weer.

Aygulf
Berichten: 389
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Srh stuurt ongevraagd munten naar dochter van 14

Ongelezen bericht door Aygulf »

Lowieze schreef:
23 jul 2023 12:28
irene.van-houte-valkenburg schreef:
23 jul 2023 12:00
Onze dochter van 14 is het overkomen dat zij een doos vol make-up en sieraden kreeg op gestuurd van Otto en kon op afbetaling betaald worden. We hebben haar helemaal binnesten buiten gekeerd om er uit te krijgen of zij het inderdaad besteld had. Zij had het niet gedaan. Nu is zij 51 en ik heb haar nog eens gevraagd, heb jij dat toentertijd besteld het antwoord was nog steeds nee.
Ik die tijd had je nog rechtswinkels en daar hebben zij een mooie brief geschreven naar Otto. Nooit meer iets gehoord en de goedkopen rotzooi (was nog 450 gulden waard) weggegooid.
Nou was het vroeger heel makkelijk om via de catalogus van Otto iets te bestellen op de naam en adres van iemand anders. Ik weet dat dat vaak gedaan werd, soms als geintje, soms als een soort wraak.
Ik snap alleen niet dat u "goedkope rotzooi" van 450 (!) gulden, wat bijna 40 jaar geleden een flink bedrag was, weggooit. Leefden we toen al in een decadente weggooi maatschappij?

Plaats reactie