Repost: Milka Enquête

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
kayrik
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2022 11:16

Repost: Milka Enquête

Ongelezen bericht door kayrik »

https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/S ... jyGugd8hoi

Beste Radar-kijkers,

hierbij herposten wij onze enquete aangezien wij graag nog meer respondenten wensen!

Kost minder dan twee minuten,

Dus bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

3 studenten uit Amsterdam.

NeoDutchio
Berichten: 12387
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Repost: Milka Enquête

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het antwoord op vraag 1 en 2 is nee, hoe moet ik dan de andere vragen invullen? Veel vragen niet kunnen invullen en na het doorklikken krijg ik een of andere Engelstalige pagina. Wat hopen jullie hiermee te bereiken?

Moneyman
Berichten: 30342
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Repost: Milka Enquête

Ongelezen bericht door Moneyman »

Met de gegeven feedback in dit topic is blijkbaar niets gedaan. Dan kom je niet aan je benodigde respondenten nee.
onderzoek-f124/enquete-milka-marktonder ... 99976.html

Missivo
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 jul 2022 22:12

Re: Repost: Milka Enquête

Ongelezen bericht door Missivo »

De vraag, is duurzaamheid voor u een reden om chocolade te kopen, klopt niet. Denk dat je hierbij moet zeggen :een bepaald merk chocolade te kopen. Lees de vragen nog eens na voor je ze online zet. Jullie doen een HBO opleiding dan mag je wel wat betere vragen en mogelijke antwoorden geven

witte angora
Berichten: 31022
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Repost: Milka Enquête

Ongelezen bericht door witte angora »

Ingevuld, maar eerlijk gezegd had ik het idee dat dit 2e klas mavo is of iets dergelijks. Vraag 2 is ten opzichte van vraag 1 onlogisch en overbodig, om wat te noemen. Komt lief en schattig over, dus toch maar verder gegaan. Vraag 6 is, ten aanzien van vraag 5, ook overbodig. Was ook lief en schattig, dus maar weer verder gegaan.

En nee, ik hou absoluut niet van Milka. Vindt het smerig.

Plaats reactie