LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klagen is beter dan vragen bij ING specificatie krediet stop

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
sunsmountain
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2010 12:53

Klagen is beter dan vragen bij ING specificatie krediet stop

Ongelezen bericht door sunsmountain »

Bij het aanvragen van een recente hypotheek had ik een oude studentenlimiet openstaan van 1000 EUR en een BKR registratie. Geen probleem zou je zeggen dat zet je zo even stop. Maar de hypotheekverstrekker Argenta had een specificatie door ING nodig van de lening die ik stop gezet had.

Ik heb meerdere keren met de "klantenservice" van de ING gebeld. Het kon niet. Ik werd verwezen naar de "afdeling lenen", daar heb ik meerdere keren mee gemaild en gebeld. Het kon niet.

Ik heb toen 1 klacht ingediend. Binnen 1 uur werd ik geholpen, sterker nog ik werd in 1 week nog 3 keer teruggebeld omdat ik weigerde mijn klacht als afgerond te beschouwen. Inmiddels zouden ze vergaderd moeten hebben en zouden ze iets op hun website hebben moeten zetten. Helaas. Dus dan maar via Radar:
"Klagen is beter dan vragen bij ING."

Saillant detail: zelf vraagt ING ook om dit soort specficaties van kredieten bij hypotheekaanvragen.

Gesloten