Hallo allemaal,
Ik vraag me af of er meer mensen zijn met slechte ervaringen met DELL.
Even in het kort MIJN verhaal: in januari 2007 heb ik een zwarte inkt cardridge besteld bij DELL. Ik moest het bedrag VOOR levering overmaken. Dit heb ik netjes gedaan, maar een cardridge heb ik nooit gezien. Enkele weken geleden heb ik contact gezocht met DELL. Deze wist niks van mijn bestelling!! Omdat ik in de tussentijd verhuisd was vroegen ze mij de cardridges opnieuw te bestellen nadat zij het reeds overgemaakte geld hadden terug gestort. Op verzoek van DELL heb ik een fax gestuurd waarin te zien was dat ik het geld ECHT gestort had. Dit was op 31 mei 2007 en tot op heden heb ik HELEMAAL niets meer gehoord van DELL. Geen geld en geen antwoord op mijn mails. Ik bewaar alles en stuur elke week de mail door met een nieuw bericht erboven... Maar niets helpt...
HELP !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DELL
Re: DELL
Ik heb in 2005 een Dell Axim X50 Pocket PC gekocht. Na een paar weken bleek deze een klein 'probleem' te hebben, wat eigenlijk slechts lastig was, maar zeker geen defect. Omdat ik nog garantie had, heb ik contact opgenomen met Dell over dit probleem. Na wat praten kwam de medewerker van Dell ook tot dezelfde conclusie. Omdat het nog garantie was, zou ik een nieuwe krijgen. Ik zou dan alleen een nieuwe PocketPC krijgen, de rest (lader, boeken, Cd enz enz) was niet nodig. Omdat ik met vakantie zou gaan, zou hij er voor zorgen, dat ik deze snel zou krijgen. Dell zou dan na de vakantie met mij contact opnemen over het retour sturen van de 'kapotte' PocketPC.
Na een paar dagen kreeg ik dus wel een compleet nieuwe PocketPC met alles erop en eraan. Ik ben op vakantie gegaan en na de vakantie nam Dell inderdaad contact met mij op en is de oude PocketPC netjes opgehaald.
Er is maar 1 ding fout gegaan. Ik kreeg een complete PocketPC en niet alleen het apparaat zelf, maar goed.
Maar zo langzamerhand begin ik te geloven, dat ik de enige ben met goede ervaringen met de service van Dell
Na een paar dagen kreeg ik dus wel een compleet nieuwe PocketPC met alles erop en eraan. Ik ben op vakantie gegaan en na de vakantie nam Dell inderdaad contact met mij op en is de oude PocketPC netjes opgehaald.
Er is maar 1 ding fout gegaan. Ik kreeg een complete PocketPC en niet alleen het apparaat zelf, maar goed.
Maar zo langzamerhand begin ik te geloven, dat ik de enige ben met goede ervaringen met de service van Dell
-
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: DELL
Kan er kort over zijn
2 Dell Inspirions gekocht in maart 2007.
De ene had een defecte DVD brander, Dell heeft netjes een nieuwe toegezonden.
De andere waren plots de luidsprekers defect.
Keurig een monteur op men werk geweest die de machine heeft gemaakt.
Heb nu notebooks gehad van HP, ASUS, Sony en nu dus Dell en allemaal zijn ze kapot geweest.
De service van Dell is de beste gevolgd door Asus, hp en helemaal geen service bij Sony.
2 Dell Inspirions gekocht in maart 2007.
De ene had een defecte DVD brander, Dell heeft netjes een nieuwe toegezonden.
De andere waren plots de luidsprekers defect.
Keurig een monteur op men werk geweest die de machine heeft gemaakt.
Heb nu notebooks gehad van HP, ASUS, Sony en nu dus Dell en allemaal zijn ze kapot geweest.
De service van Dell is de beste gevolgd door Asus, hp en helemaal geen service bij Sony.