LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DELL

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.

Heeft u ooit problemen gehad met Dell?

Ja, maar dit is netjes opgelost
3
21%
Ja, en dit is nog steeds niet opgelost
2
14%
Nee, ik ben zeer tevreden over Dell
3
21%
Ik zou nooit iets kopen bij Dell
6
43%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Aritha
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2007 22:17

DELL

Ongelezen bericht door Aritha »

Hallo allemaal,

Ik vraag me af of er meer mensen zijn met slechte ervaringen met DELL.

Even in het kort MIJN verhaal: in januari 2007 heb ik een zwarte inkt cardridge besteld bij DELL. Ik moest het bedrag VOOR levering overmaken. Dit heb ik netjes gedaan, maar een cardridge heb ik nooit gezien. Enkele weken geleden heb ik contact gezocht met DELL. Deze wist niks van mijn bestelling!! Omdat ik in de tussentijd verhuisd was vroegen ze mij de cardridges opnieuw te bestellen nadat zij het reeds overgemaakte geld hadden terug gestort. Op verzoek van DELL heb ik een fax gestuurd waarin te zien was dat ik het geld ECHT gestort had. Dit was op 31 mei 2007 en tot op heden heb ik HELEMAAL niets meer gehoord van DELL. Geen geld en geen antwoord op mijn mails. Ik bewaar alles en stuur elke week de mail door met een nieuw bericht erboven... Maar niets helpt...

HELP ! :-(

alfatrion
Berichten: 21938
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: DELL

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bij dit bedrijf is er een redelijke kans dat je geld pas terug krijgt na dat zij een dagvaardiging hebben ontvangen.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: DELL

Ongelezen bericht door Prikker »

Wat alfatrion zei, en reken er niet op dat dit voor 't einde van dit jaar afgewerkt is. Je begint net. Maar uiteindelijk komen ze wel over de brug.

Dat is de prijs die je betaalt als je met Dell in zee gaat.

Dirkie
Berichten: 2937
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: DELL

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik heb in 2005 een Dell Axim X50 Pocket PC gekocht. Na een paar weken bleek deze een klein 'probleem' te hebben, wat eigenlijk slechts lastig was, maar zeker geen defect. Omdat ik nog garantie had, heb ik contact opgenomen met Dell over dit probleem. Na wat praten kwam de medewerker van Dell ook tot dezelfde conclusie. Omdat het nog garantie was, zou ik een nieuwe krijgen. Ik zou dan alleen een nieuwe PocketPC krijgen, de rest (lader, boeken, Cd enz enz) was niet nodig. Omdat ik met vakantie zou gaan, zou hij er voor zorgen, dat ik deze snel zou krijgen. Dell zou dan na de vakantie met mij contact opnemen over het retour sturen van de 'kapotte' PocketPC.

Na een paar dagen kreeg ik dus wel een compleet nieuwe PocketPC met alles erop en eraan. Ik ben op vakantie gegaan en na de vakantie nam Dell inderdaad contact met mij op en is de oude PocketPC netjes opgehaald.

Er is maar 1 ding fout gegaan. Ik kreeg een complete PocketPC en niet alleen het apparaat zelf, maar goed.

Maar zo langzamerhand begin ik te geloven, dat ik de enige ben met goede ervaringen met de service van Dell :lol:

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: DELL

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Kan er kort over zijn

2 Dell Inspirions gekocht in maart 2007.

De ene had een defecte DVD brander, Dell heeft netjes een nieuwe toegezonden.

De andere waren plots de luidsprekers defect.

Keurig een monteur op men werk geweest die de machine heeft gemaakt.

Heb nu notebooks gehad van HP, ASUS, Sony en nu dus Dell en allemaal zijn ze kapot geweest.

De service van Dell is de beste gevolgd door Asus, hp en helemaal geen service bij Sony.

Gesloten