Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Speedy123
Berichten: 1296
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door Speedy123 »

juliomariner schreef:
01 mei 2024 13:49
Speedy123 schreef:
01 mei 2024 13:44
Deze wilde ik jullie niet onthouden, ze verkopen de enige echte Dolce & Banana™ hoodies. Met Trademark verwijzing.

https://www.zantano.nl/products/dolce-b ... 7065938252
Ik denk dat de echte Dolce dit niet leuk vind.
Daarnaast denk ik ook dat ze hun naam van de webshop niet zomaar gekozen hebben maar dat ze hopen dat de klanten hen verwisselen met se grote een shop die begint met za
Deze liefdevol ontworpen hoodie van een hoogwaardige polyestermix belooft je een eersteklas pasvorm en een hoog draagcomfort. Het zachte, ademende materiaal zorgt de hele dag voor onbeperkte bewegingsvrijheid en welzijn.
Het ontwerp van Dolce & Banana voegt een vleugje charme en speelse elegantie toe aan je outfit.
Ik moet me echt inhouden om er niet meteen eentje te bestellen.

juliomariner
Berichten: 4872
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan kun je toch beter bij oom Aliexpress bestellen. Daar vanaf 8 euro en krijg je je spullen wel en ook nog binnen 7 dagen.

Speedy123
Berichten: 1296
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door Speedy123 »

juliomariner schreef:
01 mei 2024 13:55
Dan kun je toch beter bij oom Aliexpress bestellen. Daar vanaf 8 euro en krijg je je spullen wel en ook nog binnen 7 dagen.
Verrek, daar is ie slechts 8,42. Plus 1,99 verzendkosten. Binnen 7 dagen geleverd.

juliomariner
Berichten: 4872
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door juliomariner »

en als je voor meer dan 10 euro besteld gratis verzending. En gegarandeerde ontvangst binnen 10 dagen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit klopt.
Ik heb de laatste tijd regelmatig wat besteld onder deze voorwaarden en kreeg het spullen al met 6 en 1 keer met 7 dagen.

Moneyman
Berichten: 30237
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door Moneyman »

juliomariner schreef:
01 mei 2024 14:04
Ik heb de laatste tijd regelmatig wat besteld onder deze voorwaarden en kreeg het spullen al met 6 en 1 keer met 7 dagen.
Bij Ome Ali, neem ik aan, om misverstanden te voorkomen... :wink:

Speedy123
Berichten: 1296
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door Speedy123 »

juliomariner schreef:
01 mei 2024 14:04
en als je voor meer dan 10 euro besteld gratis verzending. En gegarandeerde ontvangst binnen 10 dagen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit klopt.
Ik heb de laatste tijd regelmatig wat besteld onder deze voorwaarden en kreeg het spullen al met 6 en 1 keer met 7 dagen.
Ik had nog een fun kadootje nodig voor een verjaardag binnenkort. Ik heb hem daadwerkelijk besteld bij ome Ali. Ik hou je op de hoogte of ik hem ook echt uit China ga ontvangen. Krijg ik niks dan beloof ik alvast bij deze dat ik niet ga klagen op het forum :)

juliomariner
Berichten: 4872
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik weet voor 99% zeker dat je het krijgt.
Alleen de douane kan roet in het eten gooien.

juliomariner
Berichten: 4872
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door juliomariner »

Moneyman schreef:
01 mei 2024 14:09
juliomariner schreef:
01 mei 2024 14:04
Ik heb de laatste tijd regelmatig wat besteld onder deze voorwaarden en kreeg het spullen al met 6 en 1 keer met 7 dagen.
Bij Ome Ali, neem ik aan, om misverstanden te voorkomen... :wink:
Vanzelf sprekend, ik heb de dropshippers niet nodig, kan zelf ook wel in China bestellen. Gelukkig spreek ik vloeiend Mandarijn :?

Arizonakid
Berichten: 1144
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door Arizonakid »

J. Deltoer schreef:
01 mei 2024 10:59
Arizonakid schreef:
01 mei 2024 10:00
Lindaschouten schreef:
01 mei 2024 08:57
Ik snap helemaal dat ik pech heb doordat niet goed heb gelezen. Wilde alleen anderen waarschuwen en vroeg me af of ik nog iets kon doen. Bedankt voor degene die vriendelijk reageren.
Er hebben al heel veel mensen gewaarschuwd hier voor dit soort dropshippers, en het werkt niet. Als het wel zou werken had jij er niet gekocht, toch?
Sorry als je dat als onvriendelijk beschouwt.
Sorry als JIJ dat als onvriendelijk beschouwt?

Oftewel, het spijt je helemaal niet.
Jij dacht gewoon, ach, laat ik er nog maar eens een schepje bovenop doen.

Slimme donder, die deltoer.

alfatrion
Berichten: 21930
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door alfatrion »

Lindaschouten schreef:
30 apr 2024 14:59
Hallo ik zoek even hulp. Ik heb iets gekocht via de webshop Zantano. Mijn eigen fout, niet gecheckt wat voor site het was. Ik heb een kledingstuk besteld en netjes ontvangen. Alleen totaal niet zoals verwacht. Nu wil hem terugsturen maar het enige contact wat mogelijk is, is per mail. Ik krijg een soort automatische mail dat retour niet mogelijk is omdat het om een aanbieding gaat.
Opties zijn:
- De rechter (koste al snel in orde van grootte van € 500)
- Klagen bij de Reclame Code Commissie (gratis)

stephanverrips
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 mei 2024 11:55

Re: Webshop Zantano zegt dat ik niet kan retourneren

Ongelezen bericht door stephanverrips »

Wel bizar dat mensen nog steeds op een webshop winkel kopen dat geen gegevens vermeldt zoals adres en telefoonnummer. Ik ga nooit met een webshop in zee dat geen gegevens vermeldt, en dan check ik nog reviews en google.

Plaats reactie