AH gratis product bij prijsverschil?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
juliomariner
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zeker. Ik koop bijna geen zuivel en groente meer op de normale manier.
Brood haal ik nu ook altijd tgtg, gewoon van de bakker. Voor €5,00 heb ik brood voor de hele week voor een gezin van 4.
Als gediplomeerde krent komt mij dat dus goed uit.

Lady1234
Berichten: 27232
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Inderdaad, een vriendin maakt daar ook gebruik van. Grote hoeveelheden gesorteerd eten en brood, voor een koopje.

kuklos
Berichten: 9829
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door kuklos »

dmv schreef:
28 apr 2023 18:19
kuklos schreef:
26 apr 2023 17:30
dmv schreef:
26 apr 2023 17:24

Die heb ik er niet voor benaderd. Is het een verkeerde aanname dat een winkelmanager het ook hoort te weten?
Dit is dus iets wat ik totaal niet snap. In plaats van het aan het bedrijf te vragen ga je de vraag op een forum stellen?
Een manager is toch het bedrijf? Op welke manier verschilt dat voor u van een klantenservicemedewerker?

Ik ga in ieder geval de chat opzoeken.
Dus jij bent altijd in alle omstandigheden het bedrijf waar jij werkt. En jij bent altijd op de hoogte van alle acties van het bedrijf waar jij werkt, jij bent immers het bedrijf. En alle informatie komt ook altijd bij jou terecht en nooit gaat er eens een keer iets mis, niemand zal ooit iets aan een collega hoeven te vragen, jij bent immers het bedrijf.

Ten eerste heeft AH franchisers en eigen vestigingen. Ten tweede weet echt niet elke medewerker van elke actie. Zelfs een manager van een vestiging niet. Ten derde gaat er ook regelmatig wat mis met informatie doorgeven.

Dus weet je wat dan de beste actie is? Het op een forum gaan vragen dat ook niet het bedrijf is, in plaats van de klantenservice te bellen. /s :roll:

juliomariner
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vanavond 2 boxen van Coop, veel groente, fruitsalde broodbeleg, zuivel zelfs entrecote. Alles met een geschatte waarde van 40 tot 50 euro. Ik heb € 9,98 betaald.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Too good to go kan heel leuk zijn maar soms valt het ook tegen. Dan krijg je een heel karig pakket, in mijn geval van een winkel die nog niet zo lang mee deed met too good to go. Misschien toch nog maar eens ergens anders proberen...

PGros
Berichten: 1153
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door PGros »

De beoordelingen kloppen wel aardig vindt ik. Als je bij een bedrijf een box haalt en de beoordeling is onder de 4 dan valt het inderdaad wat tegen en is het een hoger getal 4,3 etc dan is de box beter gevuld. Ik koop geen box meer als de beoordeling 4 of lager is van de afgelopen 6 maanden.

juliomariner
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Imderdaad onder 4 loont zich niet.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Met deze tip hebben jullie me behoed voor een 'miskoop'. Dank 😊

Aygulf
Berichten: 389
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Aygulf »

Bij de meeste supers kun je bij de kassa op een voor jou goed zichtbaar scherm meteen zien wat er aangeslagen wordt. Als je weet dat er iets met korting is dan kijk je JUIST even mee als dat artikel gescand wordt. Ik krijg soms de indruk dat het, zeker wat AH betreft, een soort hetze wordt. Ik koop bij Jumbo, AH en Lidl en in al die jaren nog nooit onbeschoft, ongeïnteresseerd of niet behulpzaam personeel meegemaakt. Heel jonge medewerkers moeten er soms iemand bijroepen, tjonge jonge.....

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ik ben meestal veel te druk met vlug alles inpakken om het kassa schermpje te bekijken. Daarom check ik altijd de kassabon. Bij de AH komt het af en toe voor dat het niet klopt maar meestal is het de Plus waar het mis gaat. Maar daar wordt nooit moeilijk over gedaan. Het personeel doet gewoon hun best, dat lijken sommige mensen te vergeten.

kuklos
Berichten: 9829
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door kuklos »

Aygulf schreef:
30 apr 2023 09:02
Ik koop bij Jumbo, AH en Lidl en in al die jaren nog nooit onbeschoft, ongeïnteresseerd of niet behulpzaam personeel meegemaakt.
Ik wel. Bij de Jumbo. Diegene waar ik altijd heen ga was eerst heel goed. maar bedrijfsleider vertrok en sindsdien gaat het achteruit. Bij een Jumbo in het oosten van het land waar ik wel eens op vakantie is het altijd goed en dan merk je het verschil. Doch ongeïnteresseerd personeel is niet bedrijfsgebonden, dus het is geen klacht over de Jumbo specifiek.

J. Deltoer
Berichten: 3143
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Aygulf schreef:
30 apr 2023 09:02
Ik krijg soms de indruk dat het, zeker wat AH betreft, een soort hetze wordt. tjonge jonge.....
U heeft helemaal gelijk. Schandalig dat sommigen hier hun ervaringen delen. Dat soort nieuws willen we niet horen.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Tja, als AH eens ophoudt met hun leveranciers en medewerkers financieel uitknijpen en zorgt dat de bonnen kloppen zal de hetze wel een heel stuk minder worden.
Off-topic: net mijn slag geslagen via Too good to go, deze keer gelukkig meer dan waar voor mijn geld😁 Dankzij degenen die erover begonnen, dat heeft me over de drempel geholpen🤗

ZeerPrivé
Berichten: 5591
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

En andere supers knijpen hun leveranciers en medewerkers niet uit? Wie denk je trouwens dat de gestegen kosten / lonen mogen betalen?

J. Deltoer
Berichten: 3143
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Tijdens corona hebben de supers enorm de zakken kunnen vullen, zouden ze nu ook wel eens wat van de prijsverhogingen voor hun rekening mogen nemen en de arbeiders eens een fatsoenlijke opslag kunnen geven. Niet altijd alles maar voor die kleine rijke elite.

dmv
Berichten: 73
Lid geworden op: 05 sep 2016 19:42

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door dmv »

juliomariner schreef:
28 apr 2023 18:33
Dan raad ik u too good to go boxen aan. Dan hoeft u niet zelf te zoeken naar afgeprijste producten en wordt u elke keer weer verrast met een product dat u nog niet kendr.
Daar doe ik ook al aan mee. Zeker een uitkomst. Alleen bij de Lidl er tussen komen is nogal een uitdaging :D

@kuklos: bedankt voor uw reactie. Binnen mijn bedrijf weet ik dat wel. En ik zei al de chat op te gaan zoeken. Wat voor mij een vanzelfsprekendheid is hoeft inderdaad niet elders net zo vanzelfsprekend te zijn is waar u mij weer bewust van heeft gemaakt.

juliomariner
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik vind de groente fruitboxen van Lidlondanks de hoge punten die ze krijgen zwaar tegenvallen.

Kees_van_O
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2023 20:35

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Kees_van_O »

dmv schreef:
25 apr 2023 21:02
Vandaag las ik het volgende in het AD: ‘ Klanten van Albert Heijn krijgen nu een product gratis mee als de prijs bij het schap afwijkt van die op de kassabon.’
Bron: https://www.ad.nl/geld/verkeerde-prijs- ... ~af0cdc4c/

Kan ik deze regel/gunst/tegemoetkoming nog ergens op de site van de AH in de voorwaarden terugvinden?

De kassamedewerkster zei me vandaag: ‘Onzin mevrouw, alleen prijsverschil krijgt u.’

Ik hoor het graag.
Had vandaag precies hetzelfde. Onlinemedewerker hielp niet mee en wilde niet eens via de chat het beleid vertellen, zodat ik alsnog naar de winkel had kunnen gaan. Twee irritante zaken: Albert Heijn heeft nu gratis 'reclame' en komt positief in het nieuws door te zeggen dat ze het product gratis meegeven bij een prijsverschil. Het tweede is dat ze dat niet doen en het ook niet oplossen.

J. Deltoer
Berichten: 3143
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Gisteren viel mij in een winkel bij de kassa weer het beruchte bordje "kassaprijs is de juiste prijs" op. Ook Lucardi is op deze uiterst onklantvriendelijke tour.

HandigeHarrie
Berichten: 1400
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

J. Deltoer schreef:
24 mei 2023 10:15
Gisteren viel mij in een winkel bij de kassa weer het beruchte bordje "kassaprijs is de juiste prijs" op. Ook Lucardi is op deze uiterst onklantvriendelijke tour.
Dat lijkt mij in strijd met de wettelijke bepalingen

Plaats reactie