LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com en resellers

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tackle
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 mar 2012 18:45

Bol.com en resellers

Ongelezen bericht door tackle »

Ik bestelde bij bol.com een screenprotector voor mijn mobiel. Eerst kreeg ik de verkeerde, vervolgens teruggestuurd. Na een week de goede. Bleek de protector verbogen en kennelijk al gebruikt. Ook deze teruggestuurd. En bedenktijd aangevraagd, is tenslotte een wettelijk recht. Nu zegt Bol.com niets meer te kunnen doen, want de reseller beweerd dat het mijn eigen schuld is. Wat niet zo is, maar ik heb ook principe's.Bol.com verschuilt zich achter de reseller. Maar ik heb betaald aan Bol.com, en het bij hen besteld. Dat vind ik dus geen stijl, dat ze dan hun verantwoordelijkheid niet nemen. Dan kunnen ze dat thuiswaarborgwinkel embleem ook wel weghalen. Want dan geniet je dus geen enkele bescherming.
Bovendien staat hun eigen site al vol met negatieve oordelen over die reseller en diens product. Dat had ik dus niet gezien. Maar, ik zou graag willen weten of dit normaal is, wat hier gebeurt, danwel wat u hiervan vindt. Want ik heb hier een nare bijsmaak van.

Gesloten