LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belsimpel.nl: uiterst slechte nazorg, wees gewaarschuwd!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NSP
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2015 01:51

Belsimpel.nl: uiterst slechte nazorg, wees gewaarschuwd!

Ongelezen bericht door NSP »

Ik wens dat ik de veel negatieve recensies over Belsimpel.nl al had gelezen voordat ik een nieuwe telefoon en een Tele2 abonnement bij hun webwinkel had besteld.

Nu is het duiudelijk dat Belsimpel vooral gericht is op het verkopen van dozen, een zogenoemde "box mover" in het Engels. Maar nadat de koop rond is kan de klant barsten. Jouw geld hebben ze al, en nazorg is een lastpost.

Door fouten van Belsimpel met de levering en activatie van mijn simkaart kon ik ongeveer een week niet bellen of interneten. Klantendienst geeft per email toe dat het de schuld van Belsimpel was maar lacht je uit als je om een vergoeding vraagt. Tele2 vergoedt het niet omdat het de fout van Belsimpel was.

Bij de gehate Nederlandse Spoorwegen krijg je wel *geld* terug bij lange vertraging maar als je lange tijd geen gebruik van je telefoonabonnement door een fout van Belsimpel kan maken, kan je fluiten naar een vergoeding.

Je krijgt namelijk "korting op een accessoire" in plaats van een een vergoeding. Ik heb geen accessoire nodig, en daarboven omdat de winstmarge op veel accessoires hoger is dan de aangeboden korting, probeert Belsimpel winst te halen op mijn verlies. Schandelijk.

Klagen heeft geen zin, omdat "Jeroen en Jeroen" (de eigenaren) zich verschuilen achter een armee van onverschillige werknemers. Volgens de Jeroens "klant staat echt centraal!" maar niets is minder waar. Ook als je schrijft dat je een klacht wil indienen volgens hun formele interne klachtenprocedure laten ze je als klant barsten door daarop niet te reageren.

Mijd Belsimpel als de pest als je je geld niet wil kwijtraken zoals ik!

Gesloten