LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spruitjes

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
stekel

spruitjes

Ongelezen bericht door stekel »

Wie kan mij uitleggen waarom 1 kilo spruitjes 2,19 euro moet kosten bij C1000 in ijsselmonde, rotterdam.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door karr-1 »

Geen idee eigenlijk, kan van alles zijn denk ik. Verminderde aanvoer, dure inkoopprijs, geen flauw idee. Of eigenlijk gewoon ordinaire winst voor de winkelier, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

De spruitjes tijd is aan het aflopen.Dus bijna voorbij. Alleen bij ons zijn ze niet zo duur als in rotterdam. En ook bij c 1000.Je heb ze per net of los.
Net wat je wilt.Maar ze smaken goed.Maar stekel wel duur waar jij ze koopt ! B.n

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door trappist »

pff wat duur daar in de randstad... hier op de markt betaalde ik maar € 2,-- voor één kilo :lol:

Jansje

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Jansje »

En daar doe je dan 2 dagen mee? Dan valt de prijs nog wel mee, maar anders is € 2 voor een kilo ook best duur. Is wel FL 4,40

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Jansje
Gast

Geplaatst op 12 Mrt 2005 22:26 door Jansje
Is wel FL 4,40

Bestaat gelukkig niet meer, zou erg verwarrend zijn twee munt eenheden gelijkertijd in één land.

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ik betaal er 0,98 euro cent er voor. Dat is goedkoop en wel voor 2 dagen. Heeeerlijk.!Bets :lol:

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Hoeveel kosten de spruitjes bij Lidl of aldi ? zwaantje

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Op de markt zijn ze 0,99 per kilo.

Maar zolang de klanten in ijsselmonde gewoon 2,19 blijven betalen zal de prijs daar niet dalen.

Dus het antwoord op de vraag: WAAROM kosten de spruitjes 2,19 is: OMDAT de klanten er deze prijs voor over hebben.

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben blij da'k geen spruitjes lust. :wink:

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Nog eenmaal en laatste maal spruitjes.Ik heb nu spruitjes gekocht in amsterdam bij C 1000 voor de prijs van 0,89 euro cent. een kilo :wink:

stekel

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door stekel »

vandaag in dezelfde c1000 de spruitjes 1,49 per pond (500 gram) en een franse bloemkool 3,49! is dat dan wel normaal? groetjes een van een boze consument.

stekel

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door stekel »

kom jij alleen hier om mensen af te ze iken? het gaat er om dat we te veel betalen voor onze eerste levensbehoeften en de prijsverlagingen op een of andere manier terug verdient moeten worden! groetjes

SMUL SMURF

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door SMUL SMURF »

De beste oplossing is om Oosters te gaan eten, bami, rijst, nasi, mihoen etc.

Lekker saté erbij en natuurlijk sambal.

Spruitjes van die prijsklasse........krijg je de schijt van van ! :lol:

Selamat makan

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ik moet je wel zeggen stekel dat de bloemkool heel erg duur is.
Ik schrok me een ongeluk,en wilde die niet kopen voor zo;n prijs.
Dan maar nasi eten.Dat is goed te doen na de bami. :wink:
suzan

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het men je eens hoor Stekel. Per slot van rekening willen we ook nog op vakantie naar het buitenland. Toch?

Selamat malam!

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg stekel wat eet je dan in portugal ????
Waar ik na toe ga eten we geitenkaas en die is ook niet duur!!!!
Ze hebben daar ook bloemkool maar die zien er niet uit.Wel overal rijst bij en doppertjes en mini worteltjes.Alles is duur,maar je moet wel eten.
doei. suzan :lol:

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door b.olsen »

als je echt indisch of ander oosters eten wilt en je rekent de kruiden erbij die je nodig hebt , dan ben je nog duurder uit dan aardappelen , groente en vlees , dan heb ik toch liever de spruitjes,. :wink:

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb vandaag de spruitjes op en smaakten prima. het waren de kleine
en die zijn het lekkerste.Die kosten zaterdag 0;89 euro c.Niet duur
bij C 1000.

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ja maar B.Olsen...! k kook regelmatig Indisch en dan eten wij er 2 dagen van. Dus volgens mij niks duurder dan aardappelen, spruitjes en vlees.

En welke c 1000 zijn de spruitjes zo goedkoop? Niet bij ons!

Gesloten