LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de douche helpt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: de douche helpt

Ongelezen bericht door Gast »

Ikzelf ben verkoper en wordt er doodziek van dat een klant "koning" MOET zijn. Als een klant zich kan gedragen kan hij idd een hoge service tegemoet zien. Een klant die scheld, schreeuwt en zelfs dreigt, kan het gewoon vergeten. En niets klant is koning! Het schijnt dat ik ook een mens ben ontdanks dat ik verkoper ben.

tim

Re: de douche helpt

Ongelezen bericht door tim »

dennis, je moet helemaal niets omruilen binnen een half jaar, een leverancier heeft namelijk het recht om een app te repareren!!!!!!!!! Graag zou ik van je willen weten in welk wets artikel jouw visie staat. Verder worden app inderdaad vaak opgestuurd om gebruikersfouten uit te sluiten. als een koffieapp niet eerst met water wordt gespoeld kan dit problemen opleveren. is dus niet schuld van leverancier, maar van klant. En inderdaad als een gebruikt artikel voor winkel gerepareerd wordt is het onverkoopbaar. Probleem is dat klant denkt een hoop rechten te hebben maar dit valt echt reuze mee.

Sabine1968

Re: de douche helpt

Ongelezen bericht door Sabine1968 »

Als een apparaat binnen een zeer korte termijn stuk gaat dan vind ik dat het omgeruild moet worden voor een nieuwe. Je zou daar zowiezo niet voor hoeven te dreigen met een koude douche.

Ik begrijp dat de winkel ook niet zit te wachten met allerlei omgeruilde artikelen maar dan sturen deze het artikel maar terug naar de fabriek. De winkel is verantwoordelijk voor het product wat zij verkoopt, en niet de klant. Als de klant door verkeerd gebruik het apparaat kapot maakt dan is het een ander verhaal natuurlijk.

De klant betaald geld voor het apparaat en zou daar gewoon een goed werkend apparaat voor moeten krijgen. En geen reparatie meteen, want dan heb je geld betaald voor een gerepareert apparaat wat naar mijn mening niet redelijk is binnen een paar dagen voor een vol bedrag dat je ervoor betaald hebt.

Dreigen met een koude douche zou niet nodig moeten zijn en als mevrouw dat doet en ze komen meteen tot inkeer dan lijkt het me dat er inderdaad meer aan de hand is...

Gesloten