LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sara Etty

Re: Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Henk,
Indien je dat nadrukkelijk als voorwaarde hebt gesteld en zij hebben daar bevestigend op gereageerd, dan zou je mogelijk een rectificatie kunnen eisen van het Parool. Heb je dit alles op schrift staan?
Groet, Sara

ad b

Re: Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Ongelezen bericht door ad b »

Beste mensen,
Top, dat jullie zo je best doen om voor de legiolease gedupeerden (waartoe ikzelf behoor) op te komen en met elkaar discussiëren. Met belangstelling lees ik de informatie. Vandaag stond er in het financieel dagblad weer een uitgebreid artikel, jammer genoeg heb ik het niet helemaal kunnen lezen, maar ik blijf vertrouwen op een redelijke afloop. Succes voor allen.

XXX

Re: Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Ongelezen bericht door XXX »

Beste Henk, ik waardeer je inzet enorm dat je het uberhaupt voor elkaar hebt gekregen om het stuk gepubliceerd te krijgen is heel wat waard! Je bent immers een individu en niet een gezaghebbende organisatie zoals bijvoorbeeld een multinational of iets dergelijks.

Een journalist levert zijn stuk aan, bij de redactie zijn weer redacteuren die de koppen verzinnen van het krantenartikel, daar kan de betreffende journalist niets aan veranderen. Wat betreft de rectificatie, je zou het kunnen proberen, op basis van de Code van Bordeaux die door de Internationale Federatie van Journalisten is opgesteld. Hierin staat ook vermeld dat een journalist onnauwkeurige informatie of onjuiste informatie middels een rectificatie moet rechtzetten. Of dit lukt is natuurlijk nog de vraag. Deze code betreft een lijst van normen en waarden van de journalist.

De betreffende journalist is immers al gewezen op het feit dat hij geen toepassing heeft gedaan van hoor en wederhoor. Door jouw artikel te plaatsen heeft hij nu wederhoor gepleegd bij jou. Rectificatie schat ik klein in.

Wat jij je moet afvragen is:
- is de essentie van mijn boodschap overgekomen (ondanks het verkeerde jaartal;
- zijn de mensen bereikt die ik wilde bereiken via dit artikel;
- is mijn doel bereikt via dit artikel.

En naar mijn mening heb je dat wel voorelkaar gekregen dus een dikke pluim voor Henk.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Ongelezen bericht door croosjes »

henk, bedankt voor alles wat je voor ons en mij heb gedaan:wij zullen met zijn alle de weg blijven volgen die jij was ingeslagen,misleiding,overdondering en bedreiging te bestrijden.familie jullie moeten blijven doorgaan om dit leed te kunnen vergelden.Want anders zou de goed forum vriend henk voor niks zijn heen gegaan en blijf in je zelf geloven.vrgr.andre de croos(houd moed)

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Ongelezen bericht door Jean »

Heb die hele oude topic en eerbewijs aan Dhr. Henk Wester niet helemaal gelezen, helaas ook die verzande weer in allerlei verwijten, maar per 1 januari 2002 is het VERPLICHT om een risicoprofiel in te vullen.

Beleggingen die aangegaan worden zonder risicoprofiel worden niet in behandeling genomen door geen enkele bank!

Een risicoprofiel is verder niets meer dan een verantwoordingmiddel voor een bank om beleggers te wijzen op wat ze zouden moeten gaan beleggen nadat ze zijn gaan beleggen op een andere wijze dan vermeld in het risicoprofiel. De bank dekt zich in tegen schuldwijzingen als er iets verkeerd gaat.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Ongelezen bericht door croosjes »

henk voor jou en je familie een paar gedichten

Je was een rots in de branding
en koerste recht door zee
Je trotseerde storm en golven
alleen... je had de wind niet mee
*****

Mijn liefde blijft aanwezig
zal niet worden uitgeblust
Maar er is geen hand meer in de mijne
geen mond meer die mij kust
Geen lach meer in de verte
geen streling door mijn haar
Niet meer samen zitten
en kijken naar elkaar
Onwerkelijk is nog het gemis
maar ik moet nu leven
met hoe eenzaam, eenzaam is

*****

Als een bloem zo is het leven
't begin is teer en klein
De een die bloeit uitbundig
de ander geurt heel fijn
Sommige bloemen blijven lang
weer anderen blijven even
Vraag niet bij welke bloem je hoort
dat is 't geheim van het leven

*****

Er zijn vragen gesteld in 't leven
waar de antwoorden zo moeilijk op zijn
Ze hoeven nu niet meer te worden gegeven
voorbij is 't zoeken, gestopt is de pijn
Je gebeden zijn verhoord
Hij kwam je halen, in ons leef je voort

*****

Denk aan mij terug
maar niet in de dagen van pijn en verdriet
Denk aan mij terug in de stralende zon
hoe ik was toen ik alles nog kon

*****

Als het leven je ontglipt
en de dood is zo dichtbij
dan verdwijnt de woede
en voel je je vrij
De strijd is gestreden
je hebt je best gedaan
de pijn zou verdwijnen
je wist dat je moest gaan

*****

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Artikel Dubieuze debiteuren van Dexia ruiken lont in het Par

Ongelezen bericht door Luc »

Dhr. Croos... mooie gedichten. Ik wil u bedanken voor deze bijdragen.


Mvg,


Luc

Gesloten