LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn mening over het voorstel van de PVDA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Anke

Re: Mijn mening over het voorstel van de PVDA

Ongelezen bericht door Anke »

Dag Toet en Jaap, ik ben vandaag gebeld door die bank en zij hebben alles overgemaakt naar Dexia. Zij vertelden mij wel dat Dexia nog niet bevestigd had. Enkele minuten later belde die bank dat alles nu accoord was.

Ik schrijf dus een aangetekende brief naar Dexia dat ik de restschuld heb betaald en dat dit onder protest is gebeurd en dat ik veel tijd en energie heb gestoken om het bedrag te kunnen overmaken. Dat kan Dexia natuurlijk niets schelen, zij hebben nu mijn centjes.

Maar inderdaad wat is wijsheid? Ik wilde rust hebben, ik wilde uit mijn "panieksituatie". Ik wilde geen deurwaarder voor de deur hebben met de nodige kosten. Dus koos ik voor deze uitweg.

Op de site van Leaseverlies las ik namelijk dat het moederbedrijf van Dexia de uiteindelijke verantwoordelijkheid wat betreft de financiele activiteiten van Dexia. Hetgeen inhoudt, als Dexia geen geld heeft voor de gedupeerden dat het moederbedrijf hiervoor de verantwoordelijkheid moet dragen. Het is voor mij nu afwachten of de stichting het voor elkaar kan krijgen dat minimaal mijn restschuld kwijtgescholden wordt.

Gesloten