LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Yvette

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Yvette »

Ook ik heb, zoals velen hier, geld ingelegd bij de Eurostar Business Club. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] moet gewoon zo aangepakt worden dat iedereen zijn 5990 gulden terug krijgt!!!!Wat kunnen we hieraan doen??
Laat het me aub weten..
Een arme ik
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

brokkie

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door brokkie »

De hele zaak wordt op 17 april a.s. gedagvaard, voor degenen die dat nog niet wisten!

genaaid

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door genaaid »

En waar is die jongen/man nou gebleven die alles wist over SAMAD!!!??????

Ftc-Killa

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Ftc-Killa »

ff wat dingen op een rijtje zetten;

-lekker snel geld verdienen = net zo hard opmaken als je het binnenkrijgt met als resultaat: nix nada tagna

-elke dag goed oppassen of er een "slachtoffer" achter je staat (die je waarschijnlijk nog kan herinneren terwijl je naar de sideskirts van de later loopt te geilen)

-als je goed oplet (i.p.v. wrijven in je handen om je beste vriend die naast je zit op te lichten) merk je dat elke woord/zin een boodschap is en geen standupcomedian-grap!!!! hij vertelt niet voor nix steeds hetzelfde verhaal!! WAKE UP!!

voorbeeld:

je gaat in de nieuwe auto zitten en ruikt de nieuwe geur (je stapt de zaal in en het bevalt je wat je ziet)

je maakt een proefrit een nieuwe auto (je word gebrainwashed bij eerste bezoek bij ftc)

je koopt de auto (betaald inschrijfgeld)

je rijd er even langs bij je vrienden (je doet stoer dat je veel geld hebt)

het ritje van de garage naar je vrienden koste je 7500 gulden afschrijfgeld (je bent je inschrijfgeld kwijt!!)

en wie lacht wie uit??!!

-vind je het niet vaag dat er steeds een paar mensen bij elke bezoek hetzelfde schreeuwen zoals "schoonmoeder"???
die sukkels worden ervoor betaald!! en jij maar neplachen want je wist dondersgoed dat er zou worden geschreeuwd!! en jij maar hopen dat je beste vriend meelacht.

-jongens die bij een discotheek komen en veel mooie vrouwen zien, komen altijd terug. jongensssss.. vrouwen die daar komen heb je nix aan!!

- relaties en vriendschappen gaan kapot door ftc.

suc6 en wel goed opletten hé :)


hang gewoon en ik chill, Ftc-Killa
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongepaste uitlatingen verwijderd

FIOD

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door FIOD »

Aan alle gedupeerden heb ik een zeer verveelende bericht. Ik weet dat jullie allemaal jullie geld terug willen hebben. Dat zal echter HELAAS niet gaan. De belastingdienst heeft namelijk als eerst recht op al het teruggevorderde geld! De gedupeerden kunnen dus echt naar hun geld fluiten......ergerlijk!....,maar echt niks aan te doen! Half april komt de zaak voor en zal FTC er waarschijnlijk mee kappen. Succes allemaal.

met vriendelijke groeten,

J. de Ster

Ftc-Killa

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Ftc-Killa »

jammer dan meneer de Ster!!
helaas heeft de belasting hier nix mee te maken.
zoals je weet mag je volgens de wet ong. 2000 euro per jaar per persoon/instelling aan giften belastingvrij ontvangen. duhhhhhhh..beter je huiswerk doen meneertjuh!!
en over april zien we wel :)

hang gewoon en ik chill, FTC-killa

Een gedupeerde, maar geen

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Een gedupeerde, maar geen »

FTC Killa, goed opgelet, hoe lang ben lid geweest??

Maar wil ook even wat zeggen, het is allemaal jullie eigen schuld!!!! Wie heeft je gedwongen om dat geld af te staan??? hebben ze een gun tegen je hoofd gehouden? werd je met de dood bedreigd?? NEEEEEE!!!

Zodra er geld in het spel komt, veel geld!!, worden mensen gek. Ik ben ook een FTC member, ben al een paar maanden bezig maar heb tot op heden nog niemand lid gemaakt. Als ik iemand mee neem vertel ik hem/haar het hele verhaal, eerlijk, niet achterbaks van: er is een feestje of wat dan ook.

FTC zal doorgaan, het is echt niet de eerste keer dat ze moeten verschijnen voor de rechtbank. Dus mensen, thalla.. en succes.....

I.

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door I. »

Iemand al iets gehoord over de rechtzaak?

Een gedupeerde, maar geen

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Een gedupeerde, maar geen »

Heb justistie gebeld, omtrent de rechtzaak. 1 mei volgt de uitspraak!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

brokkie

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door brokkie »

De FIOD heeft er meer mee te maken dan jullie denken!
Verder ga ik hier niet op in.
1 mei is de uitspraak van de rechter, ben er zelf bij geweest. Benadeelden die zich op hebben gegeven hebben een kans op een vergoeding. Met niets doen kom je dus nergens!

later fan!!!!!!!!!!

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door later fan!!!!!!!!!! »

ik kan me ook meteen aansluiten met vorige berichten, namelijk FTC stopt niet.
en waarom niet???
nou als je bij de rechtzaak aanwezig was geweest dan had je ook gehoord dat de rechter ze niet heeft verboden om verder te gaan. god hoe zal dat toch komen.
en ja ik was ook aanwezig tijdens de rechtzaak.

maar goed jullie hebben nu dus gezien dat jullie moeite voor niets is geweest.
ik vind het heel jammer voor jullie dat je zo negatief bent, en ik vraag me echt af waar dat vandaan komt.
ik heb het al eerder gezegd, je wist al voor je je handtekening zette wat je moest doen. en blijkbaar vond je het toen wel heel erg leuk, want anders leg je niet zo maat 7450gld neer toch????
je had je kans kunnen pakken, en er wat moois van kunnen maken.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigende opmerkingen verwijderd

Melis

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Melis »

Alle fans !!!
[b]Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator[/b]...
De kerel die nu de bak in gaat is waarschijnlijk een heel ander figuur dan degene die ik ongeveer 3 jaar geleden heb ontmoet bij de Eurostar Business Club.

Eurostar is trouwens hetzelfde als Freedom Travel Club. Alleen de naam en het inlegbedrag zijn veranderd. Bij de een kon je alleen goud verkopen en bij de ander tevens reizen. Ook kon je kortingen krijgen op allerlei artikelen waarvoor je een pasje zou krijgen. Nooit gezien of gekregen.

Ik ben geen gedupeerde, heb er zelfs goed aan verdiend.
Ben later doorgegaan met echte mlm en nwm praktijken en ook succesvol geweest. En ja, ik moet toegeven door de trainingen van EBC en FTC. Ik kijk ook met plezier terug naar de tijd, want het was wel altijd gezellig. Maar het vervelende vindt ik wel, dat mijn vrienden en kenissen wel gedupeerden zijn geworden. Ik heb dus ook later het deel dat ik over hun instap heb verdiend terugbetaald. Want geld is niet belangrijk, vrienden wel.

Al met al een dure marketing training voor velen geweest, als je goed hebt opgelet en wat vaker naar de trainingen was geweest (waar je niet voor hoefde te betalen) had je nog een aantal wijze lessen kunnen leren over doelbepaling en verkooptechnieken. Maar ja voor velen al te laat ben ik bang.

Ik hoorde dat de gedupeerden een schadevergoeding krijgen van 90.000 gulden!! Belachelijk, er is minstens enkele tientallen miljoenen door de organisatie heengegaan. Ga door met je leven en waarschuw anderen, samen breng je het nieuws sneller en verder. Had je ook kunnen leren bij EBC en FTC. De mazzel!!
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:59, 7 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

T.

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door T. »

Beste mensen, via een vriend (en mede-gedupeerde) hoorde ik van het bestaan van deze site.
Ik ben meteen gaan kijken en heb alle stukjes doorgelezen.
Het volgende zou ik graag kwijt willen:

Al die fans, weten jullie eigenlijk wel wat jullie zeggen?
'Je hebt die handtekening toch zelf gezet?'... Bull-****!
Wel eens van manipulatie gehoord??
Tijdens die 'trainingen' worden de potentiële nieuwe leden zodanig beïnvloed dat ze in een soort roes komen.
Je kan dus wel zeggen dat die mensen die hun handtekening zetten niet met hun volle verstand hebben gehandeld.
Dus kom dan niet met dat slappe ge-ouwehoer van 'je was er toch zelf bij?!' want zo werkt dat niet altijd.

Verder wil ik ook nog kwijt dat het toch van de zotte is dat er zelfs na een eventuele veroordeling van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] (of elke ander medeplichtige) niet overgegaan kan worden tot terugbetaling van het inschrijfgeld van de gedupeerde...??
Waarom zou de belasting het eerste recht op het geld hebben?
Dan heeft iedereen in feite inschrijfgeld aan de belastingdienst betaald, ja toch?
Er moet toch een maas in de wet te vinden zijn die er toe leidt dat wij allen ons geld terug krijgen?
Criminelen worden ook 'kaalgeplukt' volgens de zgn. 'plukze-wet', dat moet hier desnoods toch ook kunnen?
Graag zou ik hier reacties op krijgen, ook van deskundigen op dit gebied.
Bij voorbaat dank !

(ps. heeft het nu nog nut om mij als gedupeerde aan te melden??)
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

de later fan!!!

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door de later fan!!! »

hier zal ik niet te veel woorsden aan verbruiken.
ja je hebt je handtekening wel zelf gezet, niemand dwong je. en ja zo gaat het wel altijd.
je bent min 18+ als je daar komt, dus dan mag aangenomen worden dat je weet wat je doet.
zo niet, dan krijg je het nog heel moeilijk in dit leven.

genaaid

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door genaaid »

T. mag ik vragen wie Leeuwin is?

V.

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door V. »

Ik heb even een paar vragen en dat zijn of die vent nou al opgepakt is want ik hoor hier vanalles maar ik weet niks zeker. En is er een manier om mijn geld terug te krijgen want ik ben der zelf ook ingeluisd. De politie verteld mij leuk dat ze er niks aan kunnen dus ik weet ff niet meer wat ik moet doen. Dus ik dacht stuur hier maar een berichtje heen.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

A.

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door A. »

K. zou jij mij willen emailen??
wil je nml graag wat vragen
email is [email protected]

Piramidespel ,stand van z

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Piramidespel ,stand van z »

Het piramidespel floreeert als wweer vanouds,

Bijeenkomsten vinden plaats in Maarssen,Hilversum,Amsterdam,
en tal van andere plaatsen .Heeft Justitie boter op hun hoofd en waarom grijpt het O.M. niet in ?
Wij weten het niet.Topmensen van F.T.C. gaan gewoon door of er niets aan de hand is.Mensen die naar zo'n bijeenkost willen of reeds al zijn gegaan.Jullie geld zijn jullie gewoon kwijt!

ben opgelicht

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door ben opgelicht »

Weet iemand nog wat er gaande is
b.v.d

piet

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door piet »

Beste mensen,

In Engels-sprekende landen is FTC een niet-gedocumenteerde afkorting, hetgeen betekend: F#CK The Client.

Als dat erachter zit hebben ze echt hele zwarte hummor bij die club.

Gesloten