LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kans spellen duitse lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
John van den Broek

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door John van den Broek »

Net zoals zovelen heb ik ook een brief ontvangen waarin duidelijk te lezen staat dat ik 45000, euro heb gewonnen bij JLV.IK dacht laat ik eens bellen naar het telefoonnummer dat in de brief staat.
Blijkt het geen bestaand nummer te zijn.Ook bij de KVK in Venlo kent geen bedrijf dat ingeschreven staat op deze naam en ook niet op het postbusnummer.Het wordt zo langzamerhand eens tijd dat deze oplichtingspraktijken een halt worden toegeroepen.Desnoods dat de heren van der Heiden en Mutsaers (als ze al bestaan) financieel ook eens hard worden aangepakt.Ook in Den Haag zou men hier eens wat aan moeten gaan doen.Misschien is is handig om gezamenlijk de handen ineen te slaan en kijken welke Juridische stappen wij kunnen ondernemen tegen dergelijke praktijken.Ik ben er in ieder geval klaar voor.

bram

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door bram »

ik heb maar 22,500 euro gewonnen. Wat een onrecht.O ja ,of een audi a2 natuurlijk

Johan

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Johan »

Ja ook ik hen maar liefst 65.000 euro gewonnen.
Helaas heb ik het eergisteren opgestuurdt naar JLV in Venlo.
Ik denk laat ik maar eens zoeken naar `duitse lotto`op het internet, maar nu kom ik dit allemaal tegen en heb ik de zeer veel twijfels of ik uberhaubt nog iets verneem van JLV.
Ik hoop dat we deze mensen aan kunnen pakken als men de afspraken niet naar komt.
JLV heeft een postbus nummer 3444 en een postcode 5902 RK
maar voor de rest is er niets bekend.
Misschien heeft Radar al een paar antwoorden op onze vragen.
Anders zullen we onze handen moeten gaan bundelen om deze
neploterij aan te pakken.

Vincent

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Vincent »

Kijk naar Piet onderwerp boven aan deze lange lijst.
Gaan we met zijn alle brieven sturen naar JLV op hun antwoordnummer. Kost jouw niks maar hun wel.
Ik heb die brieven ook gekregen en ook meegedaan.
Je hebt elke keer prijs toch elke keer 2 euro gewonnen op een lot van 6 euro. Je wordt zwaar genaaid!!!!!

RADAR doe hier iets aan!!!!!!!!!!!!!!!

Manon

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Manon »

Dag allemaal,

Ook ik heb medio augustus post ontvangen van de ABC Club. Na een tijd wachten heb ik maar eens gebeld. Ze beloofden dat ik op korte termijn iets zou vernemen. Nog niets dus..... Vervolgens ontving ik vorige week post van de ILM Club met de mededeling dat ik een Audi A2 of € 22.500,-- zou hebben gewonnen. Weer gebeld met die vage club. Ze vertelden me dat alles bij de notaris ligt en dat ik op korte termijn bericht krijg. Nu ik alles hierover lees, geloof ik er dus niets meer van. Ik ben wel van mening dat hier iets aan gedaan moet worden. Ze gaan immers gewoon door. Ik heb gelukkig nooit mijn creditcard- of bankrekening nummer ingevuld. Maar wellicht hebben andere mensen dat wel gedaan.

Radar, ik kan me niet voorstellen dat hier niets tegen gedaan kan worden. Kunnen jullie niet nogmaals proberen om hier tegenin te gaan.

Groetjes
Manon

marianne

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door marianne »

Ook ik heb een audi gewonnen en 22.500 euro.Ik heb gelukkig niets ingevuld.Er zou toch iets tegen te doen moeten zijn???Er zijn genoeg mensen die wel aan de duitse lotto meedoen wat illegaal is!!!!

Lianne

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Lianne »

Ook ik kreeg op 3 oktober bericht dat ik een audi en €12.500,00 gewonnen heb bij ILM.Op 10 oktober weer prijs. Nu bij JLV. Een mercedes en €50.000,00. Jullie begrijpen dat het hier in de straat feest is als ik al die prijzen thuis krijg!!!!!!!!!!!!!!!

jerry

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door jerry »

ook ik ben volgens de ILM Club de gelukkige winnaar van een auid a2 t.w.v 22.500 euro en een xtra bedrag van 12.500 euro. De prijs is gereserveerd ik moet alleen binnen 24 uur reageren. Als ik de documenten bijvoorbeeld per koerier binnen 24 uur terugstuur dan MOET ik toch die prijs ontvangen ?!

P.Commijs

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door P.Commijs »

Ook ik heb een vette prijs gewonnen.
De zogenaamde ILM-Club maakt het wel bont, om ons allemaal
plat gezegd te besodemieteren. Want als je goed leest krijg je binnen 4 weken bericht, en kan je de prijs in ontvangst nemen. Dit soort praktijken moet de nek omgedraaid worden. Wat vindt Radar hiervan?
Is dit juridisch aan te vechten? Ik heb verderop gelezen van niet, maar dit kan toch allemaal niet.
Peter

Simone Blaauw

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Simone Blaauw »

Ik heb van de ABC Club in Venlo een Mercedes Compressor gewonnen ter waarde van 36.000,-- euro. Het winnende nummer is al getrokken en ze wilde alleen nog de bevestiging zien, of ze het juiste aflever adres hebben. Ik moest wel binnen 48 uur reageren. Ik heb dat uiteindelijk maar gedaan, gewoon omdat je weet dat er vast wel een addertje onder het gras zit, maar er staat gewoon zwart op wit in de brief dat deze Mercedes voor mij is. Natuurlijk als je ze belt, via een klantenservice in Duitsland weet men daar van niets, ik kreeg het advies om de ABC club te mailen. Helaas krijg ik van hun ook geen antwoord.
Hier moet toch iets aan te doen zijn, misschien moet ik maar een advocaat inschakelen, immers het staat er gewoon zwart op wit. Normaal als je verder leest in het stukje staat er uitgebreid dat je er kans op maakt, maar nu staat er gewoon dat de auto bij mij afgeleverd moet worden.
Tips!!!

Moon

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Moon »

mijn vriend is dus ook mee gaan doen aan deze lotto; hij had aangegeven voor 6,50 Euro. Nu blijkt er 58,50 Euro van zijn rekening te zijn afgeschreven (credit card). Zou het helpen als hij zijn credit card opzegt??? En natuurlijk bakstenen inpakken en deze naar het antwoordnummer 1056 in Venlo sturen, betalen zij lekker de kosten!!! Maar even serieus, zou het helpen om zijn credit card weg te doen, zodat ze niets meer van die rekening kunnen halen??? Wie weet dit??

jan willem westerouwen va

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door jan willem westerouwen va »

mijn papa werkt bij ILM en rijdt en mercedes en een audi!

K. Wessels

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door K. Wessels »

Help , ik heb dus meegedaan aan die ilm club en er is 58,50 euro afgeschreven van mijn rekeningnummer . Ik vertrouwde het niet helemaal en heb direct een brief naar dat antwoordnummer gestuurd dat ik niet meer mee wil doen . Zou dit genoeg zijn , of moet ik ook nog bellen ? Ik ben namelijk het telefoonnummer kwijt en op internet bestaat geen nummer van die zogenaamde loterij.!!!!!!!

marietje

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door marietje »

Moon en K. wessels.
Moon je praat volgens mij niet over een kredit card maar een debet card. Bij een credit card krijg je eerst een rekening en mag je eerst toestemming geven voordat het van je rekening gehaald word. Die van de bank MC ( mastercard ) zijn dus debet cards. Ik zou snel wat ondernemen anders blijven ze je geld binnenhalen.
Ik weet niet of dit bedrag te storneren is maar dat kan je bank je zeer zeker wel vertellen. Het moet in ieder geval binnen 30 dagen.
Niemand ECHT Niemand krijgt zomaar uit de blauwelucht een audi of mercedes of geld. Trap er nou niet in!

Cindy

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Cindy »

Toevallig dat wij ook vaak een brief ontvingen van ABC Club... telkens gelezen.. zou het echt zo zijn??!?!?! tot dat mijn vriend de ABC Club heeft gebeld en ze verzekerden hem dat hij niet lid hoefde te worden en de auto/geldprijs gewonnen had..... nou mijn vriend heeft het ingestuurd natuurlijk duidelijk aangekruist geen lid te worden en al helemaal geen rekeningnummer ingevuld... maar dan hoor je dus niks.. kun je nagaan wat een oplichterij dit allemaal is.. en verschuilen achter een postbusnummer...

ik hoop voor iedereen die helaas wel lid zijn geworden of een rekeningnummer doorgegeven hebben dat ze er zo snel mogelijk vanaf komen... succes!!!

Mark Hendrikx

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Mark Hendrikx »

Ik heb hier maar 1 ding op te melden na het lezen van al deze verhalen.
Smijt die troep gewoon weg want je wordt gewoon kaalgeplukt zonder ook maar 1 cent te winnen.
Wij krijgen ook regelmatig van die brieven van ILM,ABC club enz enz...
Nou die gaan dus meteen retour de oud papierbak in!!
Misschien moeten we eens met z'n allen naar Venlo om die gozer die achter AL deze clubs zit eens effe een schop onder zijn reet te verkopen.
Want bij een postcode hoort ook een adres of bij dat rekeningnummer waar je geld naartoe gaat.
Het is schandalig dat er niets aan gedaan wordt.
Als je dan toch wilt spelen in een loterij,doe het dan gewoon in de Staatsloterij of in de Lotto.
Als je wat wint weet je tenminste ZEKER dat je het krijgt...

Annemieke Heijnis

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Annemieke Heijnis »

Dag mede-slachtoffers!
Wat zou je er toch in kunnen stinken, eh? Dat dit kan is inderdaad BELACHELIJK.
Ik kreeg vanmorgen een brief van JVL uit Venlo en dacht gelijk: dit ga ik even checken op internet. Eerst niks gevonden, maar toen hier dus. En .... ik heb in de Duitse telefoongids een nummer gevonden van JVL Lotterielosevertrieb in Nettetal: 00-49-2157-811633.
Het nummer wat op het document staat is denk ik een soort 0900-nummer, waarvan je achteraf wellicht ook nog een afrekening krijgt.
Goeie tip hoor, dat van het terugsturen in de antwoordenvelop. Ga ik zeker doen!
Groetjes, Annemieke

Patrick

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Patrick »

Ook wij hebben van deze berichten gekregen van ILM en JVL.
Hebben toch alle prijsformulieren retour gestuurd, zonder mee te doen aan de loterijen. Want je kan ook meedoen aan de prijzenfestivals zonder mee te doen aan de lotto (toch?).
Ondertussen hebben we van zowel ILM als JVL 2x € 1,00 ontvangen als prijswinnaars van hun festival. Dus iets gewonnen hebben wij wel!

ARIANNE

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door ARIANNE »

Ook ik win. niet alleen van JLV, etc van wel een stuk of 5 bedrijven. heb ze allemaal opgestuurd. eveneens gebeld. van 1 bedrijf heb ik een cheque met 1 euro gekregen. moest ik mijn bankrekeningnummer opgeven. niet gedaan natuurlijk. stop die euro maar in je r.........t
kreeg ook vaak chagarijnige dames aan de lijn die snauwden dat ik goed moest lezen als ik vroeg om die 45.ooo euro even op mijn rekening te storten. gooi nu alles ongelezen weg. heb al een tijdje niets meer gehad en ga als ik weer die brieven ontvang retour afzender, adres onbekend doen. maybe werkt dat. groetjes

Pautie Geldhof

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Pautie Geldhof »

OOk ik krijg wekelijk 3 tot 4 prijzen toegekend.Is het niet van de duitse lotto dan wel van allerlei soorten vage bedrijven zoals prinsessa,heelesun en garant-o-matic.
Vorige week kreeg ik zelfs van ILV een berichtje dat ik mijn gironummer op moest geven zodat mij de prijs van EEN EURO toegestuurd kan worden.
Al die instanties is maar een reactie mogelijk Meteen bij het oud papier!!!

Gesloten