LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaalgarant: geld terug actie ????

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
remko stubbe
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2011 20:14

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door remko stubbe »

wij dus ook de boot in
kreeg vandaag de stukken terug... notaris kantoor bestaat ook niet meer
alleen onze waterbed is nu 11 jaar oud zelf 1 keer verhuisd en nog geen problemen gehad tot nu toe

wij melden ons dus ook aan

[email protected]

Reny
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 15:26

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Reny »

Ook voor ons is het dan bijna zover.

Na 12,5 jaar moeten we dan Betaalgarant maar eens benaderen met onze aangetekende post. Zoals ik heb gelezen zullen ook wij wel de aangetekende post retour krijgen.

Toch maar aan de noodzakelijke verplichtingen voldoen.

De volgende stappen: melding van oplichting, rechtbijstand!?

Hierbij sluit ik mij dus aan bij de gedupeerden.
[email protected]

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Ik heb de papieren opgestuurd op dinsdag 25 oktober en kreeg ze onbestelbaar op 27 oktober weer terug met de melding pand gesloten. Wat moeten we nu met deze bende. [email protected] :?:

selmp
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2011 12:54

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door selmp »

aan de ene kant baal ik nu ik weet dat het geld er niet gaat komen, aan de andere kant ben ik "blij" dat er nog meer mensen zoals ik rondlopen. Beetje boel balen.

Noteer mij ook maar als gedupeerde (als het nog steeds mogelijk is)

[email protected]

aniceday
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2011 16:17

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door aniceday »

Beste mensen,

Ik heb op 5 augustus mijn probleem mbt Premierwaterbedden en Betaalgarant doorgegeven. Mijn probleem zou "verzameld"worden met andere meldingen.
Tot nu toe heb ik nog geen reactie. Drukte of niet interessant genoeg voor Radar?
Ik weet het niet!!!
Ik heb nu mijn probleem afgegeven aan RTL.nl/rechtgezet (John Vermeulen)
Als iedereen dit ook wilt doen misschien zet het wat zoden aan de dijk en wordt deze man eindelijk aangepakt.

vriendelijke groet,
Anice 075-7711780

selmp
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2011 12:54

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door selmp »

ook ik heb nu een aanmelding gedaan bij RTL.nl/rechtgezet. Bedankt voor de tip! hoop dat dit wat uitmaakt.

cippar
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2011 22:13

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door cippar »

Wij zijn ook de dupe en weten niet hoe we ons geld nu terug kunnen krijgen zoals de afspraak was. In maart 1999 aangeschaft en zouden in september 2011 onze fl 13.500 terug kunnen vragen. Wij willen ons ook melden; cippar @ quicknet . nl

Reny
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 15:26

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Reny »

Afgelopen week, zoals bij iedereen, ook mijn stukken terug gekregen met de melding "vertrokken".

Ik heb mezelf ook aangemeld bij RTL Rechtgezet, wie weet komt daar nog iets goed uit.

Laten we het hopen, bedankt voor de tip.

Gerrit1961
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2012 18:52

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Gerrit1961 »

Hallo allemaal,

Ook wij zijn waarschijnlijk de dupe van stichting betaalgarant,
we hebben netjes alle gevraagde papieren aangetekend verstuurd naar het notariskantoor en hebben alles na een aantal dagen retour gekregen.
Wij hebben ook het idee dat we naar onze centen kunnen fluiten.

Hierbij melden wij ons aan voor een eventuele gazamelijke actie.
M.v.g. Gerrit en Hermien Hoogeboom.

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Het gekke van het hele gedoe is dat de brieven worden verzonden naar veschillende notaris kantoren en ze komen allemal ongeopend retour. Kan een notaris al zien wat er inzit door de evelope heen?

pouwce
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2012 00:12

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door pouwce »

Wie doet er met me mee om Stichting Betaalgarant aan te pakken?

Hoi allemaal,

Ik ben in augustus, september 2012 aan de beurt om opgelicht te worden. Dan moet ik namelijk mijn claim indienen. Volgens mij moet ik overigens de originele papieren (waar ik overigens wel eerst kopieën van gemaakt heb) dan aangetekend opsturen naar het registratieadres van de inschrijvings-controleur (met opgave van een retour-adres voor als het niet geaccepteerd wordt, zodat je de papieren weer terugkrijgt). Dus niet naar een notaris, toch?
Het laatste adres daarvan is volgens mij:
Stichting BetaalGarant
Postbus 78
7100 AB Winterswijk
Dat zal waarschijnlijk wel niet kloppen, maar dat betekent alleen maar dat de stichting in gebreke is gebleven, door het gewijzigde adres niet bekend te maken.
Nadat je zelf volgens de regels het verzoek hebt ingediend en nul op het rekest hebt gekregen kun je pas aangifte doen bij de politie van oplichting.

Ik heb een en ander ook besproken met Frans Vermeulen van de Stichting Fraude, Recht & Geldzaken en hij is het met mij eens dat deze fraude aangepakt moet worden. Dus ik wil iedereen die nog moet claimen of reeds onsuccesvol geclaimd heeft vragen om mij een e-mail te sturen. Als voldoende mensen zich melden dan is Frans Vermeulen bereid om deze zaak aan te pakken. Als ik hem goed ken op basis van het no cure - no pay principe.

Ik kan zeggen dat ik wat dat betreft goede ervaringen heb met deze persoon, omdat hij mij ook bijstaat in een claim tegen de firma Goodwood.

Dus mensen: Meld je aan op dit e-mail adres:
[email protected]
en ik breng het balletje aan het rollen.

Tenzij jullie de moed hebben opgegeven of je geld al terug hebben natuurlijk !!

Groeten,
Kees

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door pedro714 »

Tjonge tjonge..wat een leed toch. Ik herken op dit forum een tweetal mensen die ik vooraf heb gewaarschuwd voor deze z.g. "aktie". Beide hebben uiteindelijk een belachelijk hoge prijs voor dit NIET kwaliteitsproduct. Ik leverde kwaliteitsproduct POSEIDON voor ca. 33% van de prijs die zij betaalde bij premier. "Jammer, maar wij kopen toch premier....want daar krijgen wij ons geld na 12 jaar terug". Niemand zal mij kwalijk nemen dat enig leedvermaak mij nu niet vreemd is. ALLE cashbackacties zijn mislukt door faillissement. Iets wat te mooi lijkt om waar te zijn is ook te mooi om waar te zijn. 12.500,00 guldens voor een premier waterbed.....nou sorry hoor...inkoop 1.630,00 !!!

pouwce
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2012 00:12

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door pouwce »

Hallo iedereen,

Hierbij even een update bericht.
De Stichting Betaalgarant is nu officieel failliet verklaard.
Je kunt de ontwikkelingen omtrent het faillissement volgen op faillissementsdossier.nl
Als je nu nog een claim wilt indienen moet al je stukken opsturen naar de curator, die dit faillissement afhandelt.

Adresgegevens:
Welling & Hofstede advocaten
tav. mw. mr. M. Meffert
Postbus 680
7000 AR Doetinchem
(tel: 0314-334050)

Doe er dan even een begeleidend schrijven bij dat je 'krachtens de wet danwel overeenkomst aanspraak maakt op preferentie danwel voorrecht'.
Het zal helaas allemaal wel niet veel helpen, want er zal waarschijnlijk niet veel te verdelen zijn....

willemadeboer
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2012 13:10

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door willemadeboer »

Helaas ontvingen wij ook vandaag onze aangetekende brief naar de notaris retour en kwamen er achter eigenlijk opgelicht te zijn, na 10 jaar, dat het dus een bedrog schijnt te zijn als ik zo de reacties lees. Wel wisten we al dat Premier waterbedden failliet is maar we dachten toch nog via de notaris ons geld terug te krijgen. Deze blijkt echter vertrokken te zijn. Is er nog een ander adres van betaalgarant waar je naar toe kunt sturen? Is dat bekend?
Wat kunnen wij nu doen? Ik ben hierop ingelogd om eens te kijken of er iets over bekend is en nu zie ik dat er dus velen door Premier gedupeerd zijn. Is er nog verhaal mogelijk via eventueel een advokaat of zou dit geen zin hebben. Inmiddels weet ik waar de oplichtser woont kunnen we hier wat mee?

Gesloten