LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaalgarant: geld terug actie ????

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
J.Bergvd
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2009 11:49

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door J.Bergvd »

:( Helaas ontvingen wij vandaag onze aangetekende brief naar de notaris retour en kwamen er nu pas achter, na 10 jaar, dat het dus een bedrog schijnt te zijn als ik zo de reacties lees. Wel wisten we al dat Premier waterbedden failliet is maar we dachten toch nog via de notaris ons geld terug te krijgen. Deze blijkt echter vertrokken te zijn. Is er nog een ander adres van betaalgarant waar je naar toe kunt sturen? Is dat bekend?
Wat kunnen wij nu doen? Ik ben hierop ingelogd om eens te kijken of er iets over bekend is en nu zie ik dat er dus velen door Premier gedupeerd zijn. Is er nog verhaal mogelijk via eventueel een advokaat of zou dit geen zin hebben?

Renate Gijbels
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2009 16:18

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Renate Gijbels »

:evil:
Vandaag de map Premier nr 1 bijgehaald. Dit keer niet voor een klacht van het waterbed. Dat bed is god zij dank naar de stort. Dit na 3 maal een lek bij 1 zak en 1 maal een lek aan de andere zak, een uitgescheurde tijk. Premier toen zij nog bestond heeft wel binnen 24 uur gereageerd na een kapot verwarmingselement. Mijn kant kookte, doodeng.
Nee vandaag de map gepakt om te kijken wanneer ik mijn geld terug actie kon cashen. :oops: Nu ik het certificaat in handen heb, heb ik het gevoel dat hier ook het een en ander mee fout zal zijn, hoe is het mogelijk dat wij hier konden intrappen.
Dit forum maakt mij ook niet erg blij, het ziet er niet goed uit om hier nog geld van terug te zien.
Ik hoop dat iemand de zaak goed oppakt om deze oplichters goed aan te pakken. Ik meld me in ieder geval bij deze al aan.

reneellen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2010 17:53

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door reneellen »

Ook ik heb in 1999 een waterbed gekocht bij dit bedrijf helaas zitten we nu met de gebakken peren het waterbed ligt al sinds 2005 op de schroothoop nadat het was gaan lekken.
Wist eigelijk helemaal niet dat het bedrijf faliet was kom er nu achter omdat de 10 jaar zijn verstreken.
Hoop dat we met z'n alle toch wat kunnen doen tegen deze praktijken.
Het is erg genoeg dat iedereen er is ingetrapt

Ellen
[email protected]
Laatst gewijzigd door reneellen op 20 feb 2011 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

gwelgraven
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:31

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door gwelgraven »

Ook wil wil me graag aanmelden om ons sterk te maken het geld terug te kijken.
Bij ons loopt op 9 maart 2011 de 150 maanden af. dus dat is de tijd voor de uitbetaling.
Zijn we echt in de maling genomen?
Het geld moet toch ergens gebleven zijn.
En ook onze papieren gestuurd naar de notaris, ook al zou hij met pensieone zijn dan moet zijn opvolger volgens mij de papieren hebben

Ik hoodt me aanbevolen
Gerda Welgraven
[email protected]
:evil:

fam.reef
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 feb 2011 17:55

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door fam.reef »

jullie kunnen een nieuwe gedupeerde aan de lijst toevoegen......
wij hebben ook in 1999 een waterbed gekocht en hetzelfde gedaan als de meesten met betaalgarant. Wij wisten wel dat premier failliet ging, maar wij gingen simpelweg er vanuit dat dat niets te maken had met het terugbetalen van ons lease bedrag. Het waren immers 2 verschillende bedrijven. We wisten dat het pas 2 jaar na laatste betaling 'payday' was.
Toen ik de premiermap erbij pakte om te gaan kijken hoe het precies zat moest ik erg mijn best doen om iets te vinden over dat terugbetalen. Ik vond dat al niet erg bemoedigend! Jaaa gevonden! Op de achterkant van het betaalgarant certificaat in piepkleine, haast niet te lezen lettertjes. Wij vonden het al zeer vreemd dat je binnen een maand tijd na 150 maanden moest reageren om je geld terug te halen want anders kon je het vergeten.
Daarna dacht ik: het is inmiddels 12 jaar geleden dat dit allemaal gebeurt was, dus ik ging met een zekere angst googelen of dit bedrijf nog wel bestaat...........mijn hart zonk in mijn schoenen na het lezen van al jullie leed. Onze ergste nachtmerrie is helaas uitgekomen..............
Wij willen net zoals jullie in kontakt komen met mede gedupeerden om te kijken of we nog kans hebben op terugbetaling...
ons adres is [email protected]

ad59
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2011 17:00

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door ad59 »

Ram69 schreef:Kreeg van de week van Arenda te horen dat ik alles had betaald , dus ik blij , denkende dat ik geld terug krijg .
Zat nu ff op het net te kijken of het bedrijf nog bestond , schrok toen ik las dat het falliet was en dat betaalgarant ook lastig was .

Heeft iemand al zijn geld terug gehad en zo ja hoe ?
Kreeg vandaag mijn spullen terug van de notaris hij is vertrokken.

Angela2408
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2011 10:00

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Angela2408 »

Hallo,

Wij kregen gisteren ook onze spullen terug van het notariskantoor.
Weet iemand of het mogelijk is om de brieven te sturen naar BetaalGarant?

Alvast bedankt,
Groetjes
Angela Kik

ad59
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2011 17:00

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door ad59 »

Hallo Angela,
Ik kan niks vinden over de stichting betaalgarant.
Ik heb de verzekering gebeld en kijken of we nog wat via de rechtsbijstand kunnen doen.
Ik kreeg maandag alle spullen retour
groeten marian

Marleen W
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2011 12:13

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Marleen W »

Hallo allemaal,

Hier weer een nieuw slachtoffer.
Net zoals iedereen heb ik dus ook mijn post retour gehad met de mededeling dat notariskantoor Vermeer is vertrokken.
Ik heb nog maar 1 week binnen het termijn van 30 dagen.
Er moet toch wel iets te doen zijn tegen zulke oplichters???

ad59
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2011 17:00

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door ad59 »

Marleen W schreef:Hallo allemaal,

Hier weer een nieuw slachtoffer.
Net zoals iedereen heb ik dus ook mijn post retour gehad met de mededeling dat notariskantoor Vermeer is vertrokken.
Ik heb nog maar 1 week binnen het termijn van 30 dagen.
Er moet toch wel iets te doen zijn tegen zulke oplichters???
Volgens onze rechtsbijstand valt er niets te halen zolang de heer Bongers zoek is.

Marian

martine67
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2011 08:19

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door martine67 »

Ook ik heb een waterbed gekocht bij premier waterbedden nr. 1 met een certificaat van betaalgarant die in 2012 tot uitkering zou moeten komen.
Ben nu wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen!!!!!

Jolanda Willemsen
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2011 21:08

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Jolanda Willemsen »

Wij hebben ook een waterbed gekocht met een certificaat van betaalgarant . Maandag de certificaat opgestuurd en natuurlijk aangetekend . Woensdag kreeg ik het weer terug.
Volgens internet bestaat Betaalgarant in Winterswijk nog..dus ik snap er niets van. Was er al bang voor dat we de 4.500 euro nooittttttttttttt terug zouden ontvangen....ook erg dom van ons om er toendertijd in te trappen. Maar tja..valt niet meer terug te draaien. IK hoop echter dat er meer gedupeerde van Premier waterbedden hier aanmelden en dat er iets aan gedaan kan worden. Kan toch echter niet zo zijn dat de Hr. Bongers vrij uit kan gaan en dat wij met ons allen naar de euro´s kunnen fluiten. Oplichters moeten aangepakt worden!!!!

Graag wil ik ook in kontakt komen met mede gedupeerde.
[email protected]

Groeten,
Jolanda

hlvandorsten
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2011 09:35

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door hlvandorsten »

er lijken 2 forums over dit onderwerp te lopen.

Ook wij hebben een betaalgarantie van Premier waterbedden.
En moesten deze nu inlossen.

Ook wij scharen ons graag bij de gedupeerden en misschien kunnen we ons samen sterk maken

hlvandorsten
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2011 09:35

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door hlvandorsten »

wij hebben destijds, 2001, een brief gekregen van advocatenkantoor Remelink uit Groenlo. Dat betaalgarant verhuisd was naar de Antillen.

[email protected]

monique1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2011 07:11

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door monique1963 »

ik ben ook gedupeerde
mij kun je bereiken op
[email protected]

qtpieter
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2008 07:05

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door qtpieter »

Wij moeten ons certificaat ook binnenkort gaan opsturen (eind deze maand), maar de vraag is waar naartoe?
Als we alle berichten lezen, hebben we weinig kans van slagen.....

Maar we blijven niet stil zitten en hebben komende maandag weer contact met onze behandelaar bij de rechtsbijstand (is nu op vakantie). We hadden in 2008 al contact met hen omdat we er toen eigenlijk pas achter kwamen dat Premier al sinds 2001 failliet was en wij destijds met een lek waterbed zaten.
Mocht er met rechtsbijstand nog wat uitkomen, melden we dat hier natuurlijk.

Ondanks dat we toch nog mogelijkheden aan het zoeken zijn om ons geld terug te krijgen, sluiten we ons graag aan. Samen sta je toch sterk.
Ons mailadres: [email protected]

aniceday
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2011 16:17

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door aniceday »

Hallo,

Ook wij moeten onze certificaat deze maand augustus opsturen.
Ik heb van de KvK (tel. 0900-1234567) wel een adres gekregen:
Stichting Betaalgarant
Postbus 5078
6802 EB Arnhem
Naar de vraag of ze mij ook een telefoonnummer kunnen geven. Kreeg ik als antwoord "niet bekend"
Als ik alle berichten in deze forum gelezen heb, ben ik bang dat ik ook opgelicht ben. Wat ik ook niet begrijp dat deze "stichting" nog steeds ingeschreven staat met een nummer bij de KvK. In 2009 had ik ook ter goeder trouw geinformeerd.
Ik hoop dat we met z'n allen een vuist kunnen maken.

Mijn emailadres is: [email protected]
tel. 075-7711780

loesenkiske
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:33

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door loesenkiske »

Onze termijn (30 dagen) voor de terugbetaalgarantie op ons waterbed startte op 11 juli 2011.

Onze contacten met zowel Premier Waterbedden (Failliet) als notaris Vermeer (die bij ons eerste contact in 1999 al aangaf niks meer met Premier Waterbedden van doen te hebben) gaf ons weinig hoop op een soepel verloop van terugbetaling van de 12.500 gulden, waarop we volgens ons garantiecertificaat recht hebben.
De curator gaf reeds in 2002 aan, dat de bedragen toen al waarschijnlijk herverzekerd waren op de Antillen (Nederlandse ???)
Toen ik dan ook begin juli me begaf op het internet en terecht kwam op deze site van TROS RADAR zonk de moed me geheel in de schoenen.
Alle ontwikkelingen gelezen hebbende deed me besluiten niet verder te zoeken maar me te melden bij het wettelijk gezag; de politie.

Toen ik aangifte wilde doen van oplichting kreeg ik te horen dat er van oplichting alleen sprake is als er vanaf het eerste moment reeds duidelijk is dat men de gelden achterover wil drukken. Dat is natuurlijk moeilijk te bewijzen. Men zou echter ook intern verder informeren en me eventueel later daarover berichten. Verder gaf men aan me te melden bij mijn verzekering, alwaar ik een rechtsbijstand verzekering heb lopen.

Bij de afdeling rechtsbijstand van Achmea kreeg ik te horen, dat men alleen iets voor me kan doen als de tegenpartij bekend is, niet failliet verklaard, en binnen de EU gevestigd is.

Dus ik ben wel iets wijzer maar niets verder gekomen.
Als ik het aantal reacties op deze site bekijk moet het kwade brein hierachter toch heel wat tonnen achterovergedrukt hebben en kan het dus eigenlijk niet zo zijn dat die daar gewoon mee weg komt.

Is er iemand, of een instantie (TROS?), die reeds het voortouw genomen heeft om toch geld bij de rechtmatigen te krijgen.

Loes en Kees van Iersel
Tilburg
[email protected]

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Wij moeten in september de papieren opsturen, en sluit mij ook graag aan.
[email protected]

aniceday
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2011 16:17

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door aniceday »

Zie ook mijn reactie op 5 aug 2011. Ik heb mijn stukken op 9 augustus aangetekend gestuurd naar St.Betaalgarant, Postbus 5078, 6802 EB Arnhem. Zoals als verwacht kreeg ik mijn stukken teruggestuurd van de KvK -Arnhem met de volgende citaat: "Dit adres komt overeen met het in het handelsregister ingeschreven postadres;in het handelsregister is voorts opgenomen het adres: 6831 GM Arnhem, Kronenburgsingel 525, p/a KvK
Beide adressen behoren toe aan onze Kamer en zijn AMBTSHALVE ingeschreven;de rechtspersoon blijkt te zijn vertrokken van het laatstelijk adres.
Het betreft hier een (tijdelijke) voorziening, in afwachting van een aangifte van een nieuw adres of mogelijke ontbinding van de rechtpersoon (eventueel door de kamer van koophandel). Wij verwachten op korte ternijn de procedure tot het ontbinden van de rechtpersoon door de Kamer te starten." einde citaat.
Dit verhaaltje van de KvK komt me bekend voor. Ik begrijp nog steeds niet dat deze "stchting"nog steeds ingeschreven staat tot nu toe.
Mijn volgende stap was naar de poltie te gaan om aangifte te doen en dat zij de persoon kunnen achterhalen. Hier krijg ik te horen dat dit een civiele zaak betreft
en dat zij als ze zelf zouden informeren bij de KvK niet de naam te horen krijgen
achter deze "stichting" Wat de politie wel gedaan heeft, is in ieder geval een rapport gemaakt van mijn melding.
Ik heb ook melding aan Radar gegeven per 5 augustus 2011 en bericht gekregen dat ze mijn melding zullen meenemen in de verzameling.
Als ik zo de andere berichten gelezen heb, is er tot nu toe geen (gezamelijke) stappen ondennomen naar het civiele recht. Of heb ik iets over het hoofd gezien........anders moeten wij met z'n allen een flinke vuist maken dat deze persoon zijn verdiende straf krijgt.

Gr, Anice
075-7711780

Gesloten