LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaalgarant: geld terug actie ????

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Axel en Petra

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Axel en Petra »

Hallo allemaal,

Hier weer een gedupeerde. Ik volg dit forum inmiddels met grote belangstelling en afgrijzen. In 1999 ook zo'n 'mooi' bed gekocht en dacht slim te zijn door hem in 1 keer te betalen. Er was toch de mogelijkheid om het geld terug te krijgen. Jammer dan.......
Ik lees verder dat de familie meerdere zaken heeft (gehad). Ik ben wel nieuwsgierig of iemand weet hoe de bedrij(f)(ven) op dit moment heten. Wij hebben nl van de week iemand op bezoek gehad van klimaatbed. Zijn verhaal leek erg veel op het verhaal van Premier in 1999. Ik ga er dus maar niet mee in zee.....

Ook wij zijn benieuwd of we ons geld nog terug kunnen krijgen.

gr,

Axel en Petra
[email protected]

Fam van Mierlo

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Fam van Mierlo »

Hallo medegedupeerde.
Helaas kwam ik er vandaag ook achter dat premier waterbedden faliet is. Ook wij hebben op dit moment problemen met ons waterbed en hebben nog een contract lopen bij het lease bedrijf (arenda). We hebben telefonische contact gezocht maar komen niet verder. Het lijkt ons verstandig om samen met medegedupeerde proberen uit te vinden of we hiermee ergens terecht kunnen. Samen staan we immers sterker dan alleen. Graag zouden wij in contact komen met anderen die in hetzelfde schuitje zitten. Stuur een email naar [email protected] met onderwerp premierwaterbedden. Alvast Bedankt. Fam. van MIerlo.

Saskia Sint Nicolaas

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Saskia Sint Nicolaas »

Ook wij zijn gedupeerd door premier waterbedden. geen garantie voor de lekkage. Gebeld, echter kreeg pas bericht toen bedrijf failliet was via de curator.
ook wij blijven graag op de hoogte van een en ander.

Bazeman
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 dec 2003 15:00

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Bazeman »

Hallo,

Heeft iemand nog nieuws inzake het betaalgarant fonds? Ook wat betreft de kleine letters op de cheque van terugbetalling dat je het pas na 150 maanden kan insturen (12,5 jaar) ipv 120 maanden (10 Jaar zoals beloofd)?

Ik hoor graag van jullie

Th.J den Haan

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Th.J den Haan »

Van premier heoven we dus niets meer te verwachten, echter momenteel ben ik ivm een lekin mijn waterbed terecht gekomen bij een andere leverancier van waterbedden. Deze weet mij te vertellen dat indien er defecten zijn wegens fabricage fouten (bijvoorbeeld lasnaden die los raken) er onder voorbehoud nog teruggevallen kan worden op de fabrieks garantie.

PS. momenteel benik echter op zoek naar een contact adres van de stichting betaalgarant. Kan iemand mij hieraan helpen.

Als ik alles goed heb begrepen loopt de terugbetalingsregeling toch ook via een notaris. Weet kan iemand mij eventueel aan een naam of adres van deze notaris helpen?

Met vriendelijke groeten,
T den Haan.
[email protected]
06-19190396
[/b]

ach

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door ach »

Het adres was hetzelfde als het oude adres van Bongers zelf. Zie het laatste artikel over bongers in rubriek makelaars

ach

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door ach »

Zie het laatste bericht in de rubriek Makelaars

Zal van tijd tot tijd mailen en jullie op de hoogte houden van hetgeen ik weet, kan jullie verzekeren dat ik tot in de detail weet wat er speelt bij betaalgarant.

Lees en doe ermee wat je wil, als je Bongers en vergeet Hietkamp niet, wil gaan aanpakken laat het me weten.


gr,

Ach

ach

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door ach »

Oja de notaris vermeld op de formulieren van betaalgarant heeft na ongeveer 6 maanden na het uitbrengen van de terugbetaalactie opgezegd, deze wil niets te maken hebben met deze actie.

Is hem anders voorgespiegeld dan het in werkelijkheid was, De meeste van de klanten van betaalgarant zien dit terug op de coupon, naam van de notaris is doorgestreept.

Gr,
Ach

Herwin
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 15:13

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Herwin »

Iemand nog iets gehoord over stichting betaalgarant ???????? heeft er al iemand geld terug gekregen ????

Bvd voor je reactie Groet Herwin :cry:

Herwin
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 15:13

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Herwin »

http://www.perssupport.nl/Home/Persberi ... &show=true

klik of knip en plak deze link maar eens zo zie je waar deze man van premier waterbedden allemaal in zit . owja hij deed ook nog iets met makelaars daar zijn ook veel mensen de dupe van geworden zijn naam is Raymond Bongers !!!!!! pas op voor die man zolang hij leeft al zal dat niet lang zijn hoop ik en denk ik

qtpieter
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2008 07:05

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door qtpieter »

Hallo....ik heb sinds vandaag pas gelezen dat premier falliet is..wij zitten nu dus met wat vragen...ik kom er niet helemaal uit over het hoe en waar.
zoals ik het nu zie is Arenda eigenlijk de basis uitkeerder..maar ja ik kom er dus niet uit.
Mijn waterbed is nu kapot en ik hoop nog ergens iemand of iets te weten te komen..
Help?

Irene76
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2008 16:48

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Irene76 »

Het waterbed is al jaren bij de vuilstort. De ombouw hebben we tot voor kort nog gebruikt, het waren goede timmerpanelen.
Nu alleen de geld terug aktie nog.
Ik wil heel graag weten hoe we nu toch kunnen proberen dat geld terug te krijgen.
De laatste betaling is inmiddels gedaan. Hoe nu verder?
Wie heeft er al meer nieuws?

Ram69
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2008 11:35

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Ram69 »

Kreeg van de week van Arenda te horen dat ik alles had betaald , dus ik blij , denkende dat ik geld terug krijg .
Zat nu ff op het net te kijken of het bedrijf nog bestond , schrok toen ik las dat het falliet was en dat betaalgarant ook lastig was .

Heeft iemand al zijn geld terug gehad en zo ja hoe ?

tineke14747
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:12

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door tineke14747 »

2009 zou het jaar worden waarin wij de uitbetaling zouden krijgen van de premierwaterbeddenaktie.
Ik zou nu graag willen weten, na alle reakties gelezen te hebben hoe ik aan de terugbetaling kom.
Ook ons waterbed ligt allang op de schroothoop en hebben inmiddels gelukkig een ander.
Tineke Lips

hanselden
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2009 12:54

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door hanselden »

is al meer bekent over de stichting op de antillen en heeft er al iemand geld terug gezien

ik zou het graag weten mijn contrct loopt in mei af

groetjes hans

Reny
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 15:26

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Reny »

Ben ook heel benieuwd naar de uitbetalingen van betaalgarant.

Ik had de hoop al een jaar of 6 geleden opgegeven en het gehele bedrag afgelost. Het waterbed heb ik via marktplaats verkocht voor €250,- (toch nog iets terug van de 6000 euro (ex. rente))

Toch maar de papieren bewaard en dit jaar, in 2009, zou de 10 jaar voorbij zijn. Dus proberen maar.

Vandaag de papieren te voorschijn gehaald en zie ik op het betaal garant certificaat dat recht op teruggave pas in gaat 150 maanden na de startdatum. DAT IS 12,5 JAAR. Hoe kan het dat ik daar nu pas achter kom.

Ik wil hiermee maar zeggen dat, als je het goed leest, we nog 2,5 jaar moeten wachten op naar aller waarschijnlijkheid niets!

Ik hoor natuurlijk graag van mensen die al iets hebben ontvangen, want ik geef de moed niet op.

chrissie73
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2009 17:12

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door chrissie73 »

Tja daar kwamen wij ook net achter!! Dat het 12,5 jaar duurt en geen 10!
Ik bewaar de papieren ook nog want ik geef het ook niet op!
Ook ik hoor graag van mede gedupeerden hoe we ons geld terug krijgen, of zoiets dergelijks!
Er is mij toedertijd gezegd dat als het bij een notaris is geregeld dat ik mij nergens zorgen over hoefde te maken en alles goed zou komen als de tijd daar was.....Nou komen er nog eens een paar jaar bij.......
Lieve mensen hou ons op de hoogte! Zoals verder op gemeld werd: Samen staan we veel sterker!
Groetjes
Christa

Wanted R.Bongers
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2009 14:59

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Wanted R.Bongers »

Op een linke manier heeft hij van mij en velen andere geld afhandig gemaakt, op een linke manier mag ik mijn geld terugnemen van de persoon zelf, al duurt dat nog 10 jaar, nederland of spanje zijn nooit groot genoeg, adios R.B.

engelsw
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2009 15:07

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door engelsw »

Waterbed is er nog bij mij hoewel nog steeds na 2x plakken 1 zak nog minimaal lek en het verwarmingselement doet het nog maar half aan mijn kant. Begrijp via dit forum inmiddels dat ik daarvoor niet meer iets hoef te verwachten.

Wilde vandaag ook eens informeren naar wie ik het certificaat na 10 jaar moet sturen, maar kwam daarbij via het telefoonnummer in de brief terecht bij een stichting voor gehandicaptenhuisvesting. Heb destijds (17-09-1999) zelfs nog bevestigingsbrief gehad en bewaard dat mijn certificaat in goede orde en op tijd was ontvangen.
lees dus nu dus hier dat de termijn 12,5 jaar is. Nou ja dat kan er dan ook nog wel bij.
Is er al bij iemand bekend hoe we ons geld nu terug kunnen krijgen? Betaalgarant staat wel nog steeds ingeschreven bij de KvK. (voor wat het waard is).
Hoe en waar kan ik mij aansluiten bij de gedupeerden?

Gweaneth
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2009 09:33

Re: betaalgarant: geld terug actie ????

Ongelezen bericht door Gweaneth »

Ons waterbed ligt al jaren op de vuilstort.
Maar voor ons is het dit jaar ook 10 jaar geleden dat we in die oplichter zijn getrapt.

Mochten er acties worden ondernomen, dan willen wij ons er graag bij aansluiten want ook wij willen ons geld terug.

Is het misschien een idee om dat advocatenkantoor in Amsterdam weer in te schakelen?

Gesloten