LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sjaak

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Sjaak »

Nel en ik hebben het heel goed begrepen ook wij willen geld verdienen, mag jij je exclusiviteit behouden, gaan wij wel naar beurzen etc. Wij willen werken maar wel op een fijne manier.

Sjaak en Nel.

Janh

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Janh »

Sjaak en Nel begrijpen het beter dan Jean.

nijntje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door nijntje »

Beste Jean,

wat ik schreef in de topic "antwoord van Jean" was eigenlijk positief bedoelt voor jou. Maar ik kan me ook voorstellen dat Sarah Etty die toch al een tijd hier op dit forum meepraat een redelijk vertrouwen heeft opgebouwd met de rest. Anyway, wilde alleen zeggen dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar doen. Dus als er wel degelijk personen zijn die op jouw aanbod ingaan, waarom zou je je druk moeten maken bij Maarten, Luc ect.

Heb inderdaad wat meer gelezen in eerste instantie en ik geloof dat je niet de slechste op aarde bent. Al die energie die je in de topics stopt zou toch wel iets moeten betekenen.

Hoop dat je inderdaad naar zeggen een aantal gedupeerden kan helpen en ik wens je veel sterkte en succes!

nijntje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door nijntje »

Beste Jean,

wat ik schreef in de topic "antwoord van Jean" was eigenlijk positief bedoelt voor jou. Maar ik kan me ook voorstellen dat Sarah Etty die toch al een tijd hier op dit forum meepraat een redelijk vertrouwen heeft opgebouwd met de rest. Anyway, wilde alleen zeggen dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar doen. Dus als er wel degelijk personen zijn die op jouw aanbod ingaan, waarom zou je je druk moeten maken bij Maarten, Luc ect.

Heb inderdaad wat meer gelezen in eerste instantie en ik geloof dat je niet de slechste op aarde bent. Al die energie die je in de topics stopt zou toch wel iets moeten betekenen.

Hoop dat je inderdaad naar zeggen een aantal gedupeerden kan helpen en ik wens je veel sterkte en succes!

Pierre

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Pierre »

Is het nichtje van Jean.

Gesloten