LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
L. Blok

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door L. Blok »

Jean,

Waarom geef je geen antwoord op de vragen die ik gesteld heb
en waarom probeer je iedereen te overtuigen dat de oplossing
die jij voor ogen hebt de enigste oplossing is. Ik heb geen
enkel antwoord gekregen en dat had ik al gemeld want het in-
terresseert je niet, alleen jouw oplossing probeer je ieder-
een op te dringen. Ik denk dat een redelijk aantal mensen
niet weten wat jouw oplossing zou zijn en waarom wil jij
hier in dat forum daar niets over zeggen. Waarom val je wel
mensen die je kritisch volgen, aan en waarom moeten zij de
mond houden (Frederica) en waarom zeg je tegen mij dat ik
het niet begrijp en dat het onsportief vindt dat ik aanmer-
kingen heb op je werk. Jij was het toch o.a. die deze pro-
ducten aan de man bracht en nu de mensen in de **** zitten
door o.a. jouw handelswijze wil je daar ook nog eens aan
verdienen!! Dat vindt ik immoreel en dat heeft niets met on-
sportief te maken. Volgens mij ben je ongeloofelijk naïef om
te zeggen wat ik zojuist hierboven melde. Niet alleen naïef
maar ook nog rancuneus want als ik zie wat je eergisteren
bij diverse berichten geplaatst heeft, speel je alles hier
nu echt op de man, dus laten we het nu maar niet over on-
sportief hebben.
Geef nu eerst maar eens antwoord op mijn gestelde vragen en
als je dat niet doet blijf dan gewoon weg van dit forum want
wij weten zo langzamerhand wel dat jij jezelf geweldig vindt
alleen zijn wij daar niet zo van overtuigd.
Wat heb je trouwens een absurde vergelijking gemaakt met die
auto. Ik ben blij dat jij niet mijn financieel adviseur ben!

Robin

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Robin »

Ik ben het helemaal eens met Heer Blok. Kijk dat we zelf de fout zijn ingegaan bij Legio is al erg genoeg.
Ik ben en met mij zovelen getrapt in de mooie praatjes in de brochure van de winst verdriedubbelaar.
'Gefeliciteerd .... Als we uw aandelen over drie jaar weer verkopen is uw resultaat dus verdriedubbeld !!!!'
Het staat er letterlijk in deze woorden beschreven.
Wat een onzin !

Kijk meneer Jean dat wij er 1 keer intrappen is al erg genoeg, maar denk nou niet dat wij voor een 2de keer in uw - en die van uw soortgenoten - mooie praatjes geloven. Wij lossen het zelf wel op en/of mbv de stichting, maar U !!! u kunt beter ander werk gaan zoeken. Wat een hele domme vergelijking met die auto !!
Slaat echt als een *** op een drumstel met een kutgeluid !
U moet gaan soliciteren op Kaatsheuvel in het sprookjesbos.

Mvg,
Robin

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Meneer Blok, ik heb nooit gesteld dat mijn oplossing de juiste zou zijn. Al vanaf het begin heb ik aangegeven dat praten op de manier als jullie hier op het forum doen geen zin heeft. Niemand wordt hier wijzer van! Er zitten een heleboel mensen in de **** en die weten niet meer wat ze moeten doen. Die moeten geholpen worden en dat gaat niet met dat overloze gezwam heen en weer. Dat jullie dat niet begrijpen. En ik hoef jullie niet als klant, ik zal je zeggen, zelfs liever niet. Wat er ook geregeld zou worden voor jullie, het zou nooit goed zijn. Het enige wat jullie wensen is ooit een uitspraak van een of gene dat Legio Lease in gebreke bleef en jullie met terugwerkende kracht gaan terugbetalen of vergoeden. Maar wees nou eens reeel, denken jullie nu echt dat dit binnen korte tijd gaat gebeuren? Als jullie mijn berichten vanaf het begin hebben gevolgd hebben jullie kunnen lezen dat ik geen commercieel gewin had in jullie ellende. Als ik echter wat opperde dan werd dat wantrouwend opgenomen en werd ik door bepaalde personen aangevallen (jeroen). Personen die denken het te weten, maar ook niet met een oplossing komen. Frederica stelt dat het wegwerken van een aandelenlease een slechte optie is. Lieve mevrouw, soms kan het niet anders en door deze constructie te gebruiken ben je misschien wel langer bezig qua looptijd maar kunnen je maandlasten giga omlaag en heb je geen last van deurwaarders. (op den duur).
Ik wordt erg moe van dit forum en ik denk dat ik inderdaad mijn energie maar moet blijven steken in mijn reguliere klanten. Geef mij maar een berichtje (ik vind "spam" niet altijd een probleem) prive als de problemen zijn opgelost. En echt, ik hoop het van harte. Voor jullie zou ik niets liever willen dat er morgen een positieve uitspraak komt.
O ja, Toet, neen, ik heb niet voor dat kantoor gewerkt in Zeeland. En ja, ik vind het terecht dat die jongen is aangepakt, het is verfoeilijk als je handtekeningen vervalst! Mag niet! Straffen.

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Ik wil nog even kwijt en uitleggen waarom ik bijvoorbeeld weggegaan ben bij SS.

Bij SS had je te maken met een target, een target die je in advisering/verkoop bij iedereen hebt, welke branche dan ook.
Bij SS was die gesteld op fl. 800.000 minimaal per maand.
Als je die een aantal maanden niet haalde dan werd je op non actief gezet.

Ergens in sept/okt 2000 werd er medegedeeld dat de targets omhoog moesten naar structueel fl. 1.500.000 per maand!
Bij het ondertekenen van het contract heb ik dat geweigerd en kon gaan/ben gegaan.

De reden; om dat structueel te halen zou ik praktijken moeten gaan uithalen bij klanten die ik niet wilde. Mijn intentie was en is nog steeds de wensen en of problemen op te lossen van mijn klanten op financieel gebied.

Mijn klanten toendertijd hadden een wens een probleem. De policy van SS was dat dat kon worden vervuld of opgelost dmv oa een aandelenlease. In veel gevallen is dat probleem of wens ook vervuld, helaas in sommige gevallen ook niet. En dat is vervelend voor die mensen. (ook voor mezelf want ik heb die dingen ook).

Ik durf echter die mensen recht in de ogen te kijken. Al mijn klanten hebben willens en wetens een handtekening gezet onder een plan. Op alle vragen zijn antwoorden gegeven, ook over de risicoos. Ik heb geen handtekeningen vervalst, sterker, ik heb voor diverse klanten de beslissing genomen om niet mee te doen en dus niets verkocht.

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Ik wil nog even kwijt en uitleggen waarom ik bijvoorbeeld weggegaan ben bij SS.

Bij SS had je te maken met een target, een target die je in advisering/verkoop bij iedereen hebt, welke branche dan ook.
Bij SS was die gesteld op fl. 800.000 minimaal per maand.
Als je die een aantal maanden niet haalde dan werd je op non actief gezet.

Ergens in sept/okt 2000 werd er medegedeeld dat de targets omhoog moesten naar structueel fl. 1.500.000 per maand!
Bij het ondertekenen van het contract heb ik dat geweigerd en kon gaan/ben gegaan.

De reden; om dat structueel te halen zou ik praktijken moeten gaan uithalen bij klanten die ik niet wilde. Mijn intentie was en is nog steeds de wensen en of problemen op te lossen van mijn klanten op financieel gebied.

Mijn klanten toendertijd hadden een wens een probleem. De policy van SS was dat dat kon worden vervuld of opgelost dmv oa een aandelenlease. In veel gevallen is dat probleem of wens ook vervuld, helaas in sommige gevallen ook niet. En dat is vervelend voor die mensen. (ook voor mezelf want ik heb die dingen ook).

Ik durf echter die mensen recht in de ogen te kijken. Al mijn klanten hebben willens en wetens een handtekening gezet onder een plan. Op alle vragen zijn antwoorden gegeven, ook over de risicoos. Ik heb geen handtekeningen vervalst, sterker, ik heb voor diverse klanten de beslissing genomen om niet mee te doen en dus niets verkocht.

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Robin, ik vind het prima...laat me je oplossing binnenkort horen!
Wat die vergelijking met die auto betreft; goed lezen.
Het gaat erom dat de meeste mensen hier op dit forum hun neus gestoten hebben, hulp willen in welke vorm ook maar deze hulp gratis willen. Dat kan nu eenmaal niet anders.
Zelfs voor de stichiting moet je betalen.
En ik begrijp het best hoor dat jullie nu zo op mij reageren. De boodschapper van het (slechte) nieuws is meestal de ***. Realisme is echter veel mensen vreemd en ze blijven zich vastbijten in oplossingen die ver te zoeken zijn of veel te lang op zich laten wachten waardoor drup regen wordt.

jeroen

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door jeroen »

Jean.

... je begint een beetje op Tina Turner te lijken. Van afscheids concert maar afscheids concert. Heb je nu echt zo'n groot bord voor je hoofd dat je niet inziet of wilt inzien dat we geen behoefte meer hebben aan jou mededelingen.

Ga nu maar Jean, het mag, je hebt je best gedaan, adieu !!!

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Ja, jeroen, ik zie nu in dat mijn bord voor mijn kop te dun is in vergelijking met die grote plaat beton voor jullie kop. Daar is niet doorheen te komen, op geen enkele manier!

Hein

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Hein »

Dit lijkt het Wilde Westen wel en dat in een tijd waar we over normen en waarden praten.

L. Blok

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door L. Blok »

Jean,laten we het wel bij het inhoudelijk houden en niet al-
les op de man spelen. Ik heb een poos niet aan jouw integri-
teit getwijfeld maar wat je de laatste dagen schrijft, moet
ik daar toch wel ernstig aan twijfellen. Ik heb je nu 2 keer
gevraagd om gewoon antwoord te geven maar die krijg ik niet.
Je hebt wel een hoop berichten nodig om je manifest op dit
forum te laten horen dat wij allemaal verkeerd bezig zijn
maar nooit, ondanks mijn verzoek, een enkele onderbouwing
gehoord waarom wij verkeerd bezig zijn. De manier waarop jij
dit verteld is zo langzamerhand gekauwd en herkauwd. Als je
niets anders dan dit blijft beweren blijf dan als je blieft
weg van dit forum want er is al genoeg onrust hierop.
Dit is in ieder geval mijn laatste reactie naar jou!!

toetje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door toetje »

Voor jean de vraag over zeeland dat was meisje .Groetjes toet.Soms zie ik mijn naam en weet niet eens waar het over gaat.Eens een vraag aan meisje gesteld die beweerde dat ik ondere een andere naam hier schreef.Weet nou nog niet waar dat over ging.Heb een email adres staat hierboven en bekend bij radar.Onder een andere naam schrijven is niet mijn stijl.groetjes aan iedereen toet.

Jan

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jan »

Meisje zaait verwarring dan schrijft ze dat Toet , seisje of Gijs is en een andere keer is iemand anders weer Gijs. Hou hier toch eens mee op. Zelf heeft ze(hij) geen contract bij LL. De tijd van geintjes is over. Er zijn genoeg slachtoffers van LL. Dus meisje doe me een plezier staak je zwartmakerij.


Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Leuk om dit oude berichtje weer terug te zien! Inhoud is nog steeds actueel, sterker nog, nog veel actueler gezien de situatie waarin veel forumleden zich bevinden. Dank voor het naar boven halen.

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Hij wordt door iemand omhoog gehaald die zijn emailadres niet durft te laten zien. Kom op man, open en bloot discussieren met naam en toenaam...................

PLUKKER

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Iemand denkt met ons mee Jean. Ik ben het in ieder geval niet. Hoe dan ook, weer een mooie promotie, toch?

PLUKKER - zo kan het ook

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Jean - alles gaat vanzelf


Sjaak

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Sjaak »

Hallo Jean,

Nel en ik kijken sinds kort op dit forum, wij doen namelijk sindskort aan MLM en dachten eraan om net zoals jij te proberen klanten te werven op dit forum. Wij wilden de mensen ook benaderen via hun e-mailadres maar als we dit allemaal zo bekijken dan maar liever niet. We willen wel vrienden maken maar dit is dus niet de manier.

Groet van Sjaak en Nel.

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Dan heb jij het dus ook niet begrepen....geeft niets, dan hou ik de exclusiviteit!

Gesloten