LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toetje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door toetje »

Gijs is niemand minder dan geisje.Eerst was zijn naam geisje mientje pietje en nu noemt hij zich gijs pietje mientje.Wat een drol ben jij toch.toet

Gijs

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Gijs »

Lieve toet,

Net zoals jij een e-mailadres hebt bij hotmail.com zo heb ik er een bij yahoo.com soms noem jij je Toet en dan weer Toetje nou dit adres bestaat ook vraag maar aan Wobbe de Vries. Soms voel ik me Seisje en dan weer Gijs het juiste adres is [email protected] en niet mientjepietje en ook niet vitamientje. Als je mij een mailtje stuurt dan zul je merken dat het een bestaand adres is.

Wel goed lezen hoor je woont in Rotterdam en ik in ......

Liefs,

Gijs.

john

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door john »

Ik volg dit forum regelmatig. Wat mij opvalt is dat er een aantal serieuse mensen mee bezig zijn, ikzelf ben trouwens ook gedupeerd. Maar dat er ook een aantal verschrikkelijke kinderachtige mensen reageren. Zouden deze mensen, ze weten zelf wel wie het zijn, in het vervolg niet meer willen reageren.

toetje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door toetje »

Gijs ten eerste ben ik je lieve toet niet en ten tweede bezit ik niet de behoefte om een mailtje te zenden.Waar je me wel een plezier mee kan doen eens wat aardige tegen de mensen hier te zijn nou weer tegen wocco.Je beledig zelf iedereen.Als je daar eens mee op hield.En iedereen eens in zijn waarde liet.Dan is er ook niemand die de behoefte voelt om jou aan te pakken.groetjes toet

Joop

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Joop »

Allen,

Zo'n slecht weer was het toch niet van het weekend?????

Joop

toet

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door toet »

Beste joop .Het weer was zaterdag en zondag ronduit slecht.Wat er met onze lieve prins gebeurd is en de aanslagen op bali heeft mijn humeur geen goed gedaan.Voor mij is de lente altijd het mooiste van het jaar.Nog maar zes maanden puf puf en dan is het weer zo ver.Sinds twee duizend is alles veranderd de mensen zitten echt in de problemen de armoede is groot bij veel gezinnen.Als ik de beelden zie van pim met de taarten dan zit mijn keel dicht.Wat waren de jaren 1900 zorgeloos.Mensen die elkaar hier op dit forum beledigen wat ik ook hebt gedaan geef ik de raad schrijf de dingen van je af.Er valt niet veel meer te zeggen over legio het wachten is op radar.De gedachten dat het er meer zijn dan dertig duizend gedupeerde en ik niet de enigste geef ook moed groetjes toet

Albert

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Albert »

Beste Toet,

Een mooi bericht van je vooral het gedeelte alles is eigenlijk al geschreven. Vind ik een hele goede opmerking.

Succes,

Albert.

Joop

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Joop »

Beste Toet,
Allereerst, als je behoefte hebt om te communiseren, mail me!
Ik wist niet dat het slecht weer bij jullie was. Bij ons was het wel bewolkt, maar droog. Maar mijn opmerking sloeg uiteraard op dat gemier tegen elkaar. Ook ik begrijp best dat het niet goed gaat en dat er veel mensen diep in de schulden zijn geraakt. Mijn tijd komt er ook aan. Ook ik heb niet het geld om zomaar even te betalen, daarom deed ik toch mee?? Om geld een keertje wél te hebben?? Toch voor een ieder die er nog tegen kan. Kop op!!
Een ding deel ik wel met je Toet, deze eeuw begint op een manier dat er niet veel goeds van kan komen.

Groetjes, Joop

Meisje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Meisje »

Erg vreemd dat Jean met die ongevraagde e-mail, gericht om het verlies te verwerken in een hypotheek, nu precies hetzelfde doet als waar LL van beticht word....

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Geachte forumlezers,
Ik merk dat mijn brief nogal wat opschudding veroorzaakt.
Ik begrijp ook dat veel mensen de insteek niet begrijpen of willen begrijpen.
Het enige wat de meeste forumleden doen is elkaar bestoken met hatemails/berichten, ach en wee roepen over de situatie, zielig doen.....
Ik ben alleen maar aan het duidelijk maken dat als het even tegen zit er voor de meeste mensen grote problemen gaan opdoemen. Maar dat horen jullie niet graag. Het enige wat de meeste van jullie willen horen is dat stichting leasverlies het voor elkaar krijgt dat alles in jullie voordeel wordt teruggedraaid. Neem nu maar van mij aan dat dat voorlopig niet gebeurd. En zolang dat niet gebeurd zal Legiolease gewoon blijven cashen, na einde contract, gaan incaseren en eventueel gewoon een deurwaarder op de nek sturen. Jullie moeten gewoon iets gaan doen. Met betrekking tot mijn beroep heb ik alle info gegeven om wat te kunnen doen. Tot aan 1 oktober jongstleden kon ik alles vertellen en uitvoeren (ik zou een zaak aan een andere aviseur hebben gegeven) vanaf die datum ben ik als financieel planner / hypotheekadviseur in dienst van een bedrijf.
En ja, vanaf die datum moet een probleem commercieel worden opgelost. Daar ontkom ik niet aan.
Maar nogmaals, de meeste van jullie hebben binnenkort een giga probleem. Wil je dat oplossen, ja of neen.
En uiteraard ben ik niet de enige die dat kan, dat heb ik ook nooit beweerd. Wist wel hoe e.e.a. in zijn werk ging en dat wilde ik jullie vertellen en uitleggen. Enfin...ik ga wel in de wachtkamer, help die paar mensen die geholpen willen worden door mij, en zie over een paar maanden wel hoe het met de rest vergaat. Mijn excuus als ik mensen op hun tenen heb getrapt met het sturen van die brief.

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Heer Blok, u heeft er schijnbaar helemaal niets van begrepen. Als u nou gewoon eens met een financieel planner gaat praten, hoef ik niet te zijn, dan zult u zien wat de mogelijkheden zijn. Bij het wegwerken van een krediet in een hypotheek is een BKR melding, mits geen codering, geen enkel probleem, mits overwaarde genoeg natuurlijk.

Jullie blijven maar, sorry, doorzeiken, over stichting leasevelies, over hoe zij het moeten gaan oplossen, etc. etc. Voorlopig gebeurt er niets en moeten jullie wel blijven doorbetalen aan legio en als het tegen zit afrekenen. De oplossingen die ik bood zijn misschien niet de leukste maar de enige om de problemen te gaan voorkomen.
Ik vind het best....ik wacht wel af en zie wel over een paar maanden dat jullie stuk voor stuk zullen gaan aangeven dat je toch maar eens had moeten gaan praten met een financieelplanner. En nogmaals, ik bedoelde het goed in jullie belang. Voor mijn werk heb ik het druk zat met circa 10 klanten per week die hun situatie verbeterd willen hebben. Daar zitten ook Legiomensen bij. Ik vind het best.

Jan

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jan »

Ook hier naait Meisje de zooi weer op Lekker ding maar niet heus.

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Frederica, U vult slechts belastingpapieren in......nou dan weet je wel hoe het werkt he. U moet niet praten en vooral geen mening hebben over hoe iets werkt.

En Heer Blok, u bent zeer onsportief. U valt mij aan op mijn werk indertijd als adviseur of hoe jullie dat willen noemen bij SS. Als ik het goed begrijp is nu elke adviseur een zoon van de duivel. Wil u er graag op wijzen dat er diverse klanten/mensen zijn geweest die wel degelijk geld hebben verdiend aan de produtkten die ik adviseerde. Niet allemaal zijn ze er op achteruit gegaan. Mijn ervaringen daar gebruik ik om nu mensen werkelijk hun wensen te kunnen laten vervullen. Gaat me trouwens goed af hoor.
Ik wordt eigenlijk een beetje moe van al dat gejammer hier op dit forum. Iets constructiefs doen om van die **** af te komen lees ik niet. Van niemand. Ik geef u en allen hier verder op een briefje dat er velen zullen zijn die binnenkort echt een probleem hebben. DUS DOE IS WAT!

Jean

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Men koopt bij garage A een auto. Na verloop van tijd gebeuren er zaken met deze auto die niet kunnen, hij gaat kapot, je gaat terug naar de garage en die zegt bekijk het maar. Dan ga je naar een andere garage, je klaagt, discusieert. Deze garage wil je best helpen, bijvoorbeeld door de auto in te ruilen voor een andere, nieuwere, eentje waarmee je er beter en lekkerder mee rijdt. Een geruststellende situatie. Maar wat blijkt....hij doet dat niet gratis, zo maar dat is een tegenvaller. Het is een oplichter! Hij is net zo als die andere garage, hij wil geld verdienen...ja maar dat kan niet. Neen hij moet de auto gratis geven. Omdat die eerste garage mij belazert moet hij mij gratis helpen.

Herkennen jullie dit? Denk hier is over na.

Meneer Joop, ik las dat u zou willen blijven bij uw standpunt niet te gaan betalen en dan in een later stadium alsnog maar dan in kleinere gedeeltes.....u wilt dus echt van de regen in de drup komen. Tot aan uw pensioen blijven betalen en elke maand weer herinnert worden aan de **** waarin u zit. U heeft de mogelijkheid om er eerder vanaf te komen! Maar het is maar waar je voor kiest.

jeroen

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door jeroen »

Jean,

Wil je nu alsjeblieft alleen nog maar de klanten gaan helpen die jou benaderen buiten dit forum. Er is op dit forum echt geen klandizie meer voor je, voor zover je dat nog niet goed in de gaten had...
Zeg iedereen nu maar gedag en steek je tijd in iets dat loont. Succes en adieu

frederica

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door frederica »

Jean,

Quote:
'U moet niet praten en vooral geen mening hebben over hoe iets werkt'.

Ik begrijp niet helemaal waar dit vandaan komt, maarja ik ben dan ook maar een dom belastingadviseurtje, en niet zo'n slimme financieel planner zoals jij. Waarom mag ik geen mening hebben, of zijn alleen positieve opmerkingen over financieel planners welkom.

Er zullen best wel goede financieel planners zijn, alleen heb ik alleen nog maar ellende gezien bij mijn klanten, die hun adviezen hebben opgevolgd. En misschien komt het uiteindelijk ook wel weer goed met al die overwaardes waar effecten voor zijn gekocht, maar goed voor de nachtrust is het in ieder geval niet om de helft van je vermogen te zien verdampen, en daar ook niet niet aftrekbare rente voor te betalen.

Net zoals je Legio schuld in je hypotheek verwerken. Het lijkt wel alsof je er dan vanaf bent, maar in werkelijkheid zit je er juist 30 jaar langer aan vast.
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen de enige uitweg is; maar laat het niet lijken alsof het een geweldige constructie is, want dat is het niet.

W.de Vries

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door W.de Vries »

dag beste mensen,

leuk sfeertje hier. Lekker blijven ruzieen over en weer is goed voor de aandelenmarkt, of niet?! Als ik hoor op tv en lees in de kranten dat een oorlog van de vn of vs tegen Irak goed zou zijn voor de economie of de economie sneller uit de recessie komt met dan zonder oorlog. Zou ik bijna zeggen AANVALLUH. voetbal= oorlog. forum= oorlog. Irak/ vs = oorlog (bijna). In het kabinet = oorlog (of beter gezegd ex- kabinet. of met andere woorden laat de gevechten maar beginnen dan is de economie binnen nu en 5 jaar wel weer waar het 2 jaar terug was.

gr. Wobbe

Meisje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Meisje »

Zeg Jean,

Was jij werkzaam bij hetzelfde Spaarselectkantoor in Zeeland als die SS adviseur die door de rechtbank is veroordeeld voor valsheid in geschrifte omdat hij klanten voorliegde en handtekeningen op contracten vervalste?
Of ken je hem? En wat vind je daar van?

Dat bericht heb ik btw eergisteren in de krant gelezen.

Meisje

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Meisje »

Het is natuurlijk 'voorloog'. Een taalerfenis uit Amsterdam...

Jan

Re: Wat moet ik (wij) hiervan nu vinden? E-mail van Jean

Ongelezen bericht door Jan »

Heb je al de post Radar van toet gekeken.Eindelijk geef je toe dat je loog tegen mij dat het gedrukt staat.

Gesloten