LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PMA-consultancy

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jasper

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Jasper »

PMA :-(

Penarie

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Penarie »

Connie,
Het aanbod van de PMA autoverzekering heb ik ook gehad en ik heb daarop direct gereageerd per e-mail. Het is toch om woest te worden.

Vandaag kwam op mijn adres een aanbod PMA-Onderwijs Autoverzekering.
Laat u dat 'Onderwijs' of 'Zorg' of 'Overheid' voortaan maar weg.
Als u reclame wilt maken, spreek de consument dan a.u.b. niet aan op zijn maatschappelijke functie.
Ik heb ervaren dat u hierdoor een 'betrouwbaar' beeld wilt scheppen, terwijl het misbruik en grove misleiding is.
Alsof deze beroepsgroepen zijn geselecteerd voor een speciaal aanbod en de overheid er achter zou staan.
Het is verheugend te constateren dat uw reclame nu niet meer via vakbladen wordt verspreid.
Wilt u ons schrappen uit uw adressenbestand en geen geadresseerde reclame meer sturen.
De volgende keer gaat het onmiddellijk retour afzender.
Ook wens ik geen aangetekende brief te ontvangen met als doel uw aandeel te elimineren of imago te redden.

Hans1

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Hans1 »

Prima reactia Penarie. Wil ook niets meer te maken hebben met PMA-consultancy. Dat heb ik mijn collega's in Maarsseen en omgeving alvast duidelijk gemaakt.

Hans1

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Hans1 »

Even op de eerste pagina geplaatst..............

Jasper

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Jasper »

Van de PMA-site.........

PMA consultancy richt zich voornamelijk op particulieren en bedrijven met producten, die vallen onder de definitie “employee benefits” (bijvoorbeeld: groene energie, hypotheken, verzekeringen en financiele diensten).

Onder de PMA groep vallen een aantal bedrijven. Deze bedrijven houden zich landelijk bezig met het (collectief) aanbieden van een groot scala van producten aan particulieren, bedrijven en doelgroepen. Door onze grootte en de gezamenlijke collectieve inkoop zijn wij in staat scherpe tarieven en goede voorwaarden bij de diverse aanbieders te bedingen. Dit voordeel geven wij graag door aan onze relaties. De PMA groep is onafhankelijk en bestaat meer dan 11 jaar.

Vooral speciaal voor leerkrachten.......

Hans1

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Hans1 »

Vooral de zin: Dit voordeel geven wij graag door aan onze relaties.

Wat een voordeel.... slechts 7000 euro restschuld !!!!!!

Aukje

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Aukje »

Ik heb ook naar PMA concultancy BV een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik nooit van hun diensten gebruik wil maken, vanwege het feit dat zij zoveel mensen in de financiele problemen hebben gebracht met hun mooie beloftes.

Kritische blik

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Kritische blik »

Dit bevestigd mijn vermoeden en dat van heel Nederland dat de PABO toch echt niet meer een goede opleiding is en dat jullie dom genoeg zijn om iets te ondertekenen zonder te lezen en dat jullie wel mijn kinderen les mogen geven. Denk niet dat ze er echt veel slimmer van worden getuige het IQ waar de gemiddelde basisschooldocent getuige dit zielige gezeur over beschikt. Volgende keer toch maar een echt studie? Mijn kinderen gaan naar een prive-school. Kritisch

de zoekmug

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door de zoekmug »

kritische blik

je bent een stumper.

mepdiemug

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door mepdiemug »

Zoekmug,
STeek jezelf maar in je kont!!
Ik sla muggen met veel plezier dood

moeder

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door moeder »

kritische blik

mijn kinderen gaan gelukkig naar een basisschool met onderwijzend personeel dan niet alleen aan zichzelf maar ook aan anderen denkt. Ik hoop voor u dat u met uw I.Q.
nooit eens een keer een foutje maakt door iets wat verkeerd is voorgelicht te ondertekenen. Ik denk dat er onder al deze slachtoffers (geen PABO's) misschien wel mensen zijn met een nog hoger I.Q. dan u en dat die zich behoorlijk
verdrietig voelen op dit moment. Dus verbeter de wereld en
begin bij .....!!!!!

Penarie

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Penarie »

Kritische blik,
Door zo lichtvaardig en ongenuanceerd te denken en oordelen val je voor wat betreft je IQ, bij mij door de mand. Ik zou toch maar overwegen je kinderen naar een reguliere school te sturen, waar ze worden voorbereid op de maatschappij en niet alleen gepusht worden om topprestaties te leveren. Het isolement van een privéschool gaat ten koste van hun sociale en emotionele ontwikkeling. Waarschijnlijk wil je graag dat ze zich net als jij op volwassen leeftijd superieur voelen en geen enkel begrip en inlevingsvermogen meer kunnen opbrengen voor mensen die een (te)groot vertrouwen hebben in hun medemens en zich kunnen vergissen. Het is maar waar je je prioriteiten legt en waar je voor kiest. Ik hoop dat er nog ouders zijn die anders denken en oordelen!

connie

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door connie »

kritische blik

Als leerkracht kan ik het toch niet laten je te wijzen op een enorme spellingsfout : het is Dit bevestigt ipv bevestigd.
( je weet wel: stam + t )
Niet goed opgelet op school ???

Hans1

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Hans1 »

ikvorm + t mag ook.................

b

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door b »

let op mensen een verrader in het spel.


geplaatst door Kritische blik op 07-04-2003 om 20:23



Kritische blik

Ik wil ook geen actie! dat doet de rechtzaak namelijk geen goed. Domme actie verprutst onze kansen bij de rechters die ook meekijken. Al mijn vrienden vinden het trouwens eigen schuld dikke bult. moetje eerlijk zeggen dat ik er nu ook heel anders tegenaan kijk. Kan soms geen kwaad om even van dit froum te gaan en een andere (objectievere) stem te horen. denkecht dat we met 50.000 mensen max zijn (de rest van Nederland heef tniet echt veel sympatie voor ons).



mvg bo39

Hans1

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Hans1 »

Spannend.........

Misschien wil PMA de actie ondersteunen :-)

Hans1

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Hans1 »

Mijn emailberichten, die ik naar PMA heb gestuurd, over het TripleEffectprobleem, zijn door PMA-consultancy naar Dexia doorgestuurd (per brief).
Dat kwam ik zojuist te weten, toen ik door Dexia ben gebeld over enkele vragen uit deze mails.........
Gesprek is uiteraard opgenomen door Dexia :-)

Jammer dat PMA niet gewoon antwoord kan of wil geven aan gedupeerde klanten.........

Jasper

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Jasper »

Ik ben nog niet door PMA en/of Dexia gebeld.

Dirk

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Dirk »

Nog nieuws te melden over PMA-consultancy of niet ?!

Hans1

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Hans1 »

Ik even niet.

Gesloten