LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alle De Croosjes weg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Nee hoor Sara, als dat zo was, zag de wereld er een stuk beter uit. Wat denk je van mensen die een verslaving hebben en niet meer weten, hoe ze hun leven moeten indelen ?? Legio voorbeelden.

Willem.

PLUKKER

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Grappige en toepaselijke woordspeling zeg! Zijn we nu weer on topic?

PLUKKER - leest geamuseerd mee

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Hoi Plukker welkom. Plukker gelukkig weer on-line.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Willem,
De wereld zou er een stuk beter uitzien wanneer mensen deden wat voor hen weggelegd is. En overigens, is het verslaafd zijn in feite een kenmerk van niet na willen denken, laat staan diep. Kortom het kan wel maar men wil niet.

groet, Sara

Harry

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Harry »

Hé,Sara waarom was je nou zo beledigd toen ik vroeg naar de buren van jou. mvg Harry

PLUKKER

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hoi Sara,

Velen van de hier aanwezigen zijn verslaafd aan dit forum, getuige hun frequente actieve bezoeken. Maakt dat dat zij minder diep denken? En hou jezelf dan vooral even een spiegel voor. PLUKKER meent hiermee te zeggen dat het hem zwaar valt om niet te reageren als PLUKKER wordt geadresseerd. En dat duidt op een verslaving.

PLUKKER - heeft PLUKKER's filosfische uurtje

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Dat is niet zo lieve Sara. Het milieu waaruit je vandaan komt, speelt een grote rol in je leven. Als je uit een gezin komt en je bent gewenst, dan ziet je toekomst er over het algemeen rooskleurig uit. Het tegenovergestelde komt helaas meer voor. Het aantal echtscheidingen is niet meer te tellen.

Gevolg wie zijn daar de dupe van, juist de kinderen. Ik ken legio voorbeelden van kinderen die lief waren en doordat ze geen aandacht kregen en gepest werden totaal de vernieling ingingen. Ook daar zijn vaak hele intelligente kinderen bij.

Invloeden in een mensen leven spelen een grote rol en ook gebeurtenissen. Maar dat heeft met het leven te maken.

Willem.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Harry jij hebt Sara redelijk hard aangepakt en ik vind jou een beetje een sufferd. Plukker is redelijk in zijn commentaar.

Willem.

Harry

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Harry »

Nou Willem ik denk van niet want sufferds kun je om de tuin leiden en dat zal Sara niet lukken.Sara en ik zullen niet gauw vrienden worden want ik hou niet van vrouwen met haar op de tanden of ze moet zo knap zijn dat ik val voor haar uiterlijk. mvg, Harry

PLUKKER

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Poeh Harry, daar kom je nog wel overheen hoor.

PLUKKER - wenst Sara, Willem en de rest een zachte nachtrust

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Kijk Harry dat bedoel ik nou. Ik kan je ook harige Harry noemen jij kunt mensen niet in hun waarde laten. Daarom ben je ook hoe zal ik het netjes formuleren een loser.

Ik wens u allen een goede nachtrust en bedankt voor de conversatie.

Ik hoop hiermede iets te hebben bijgedragen aan het probleem hoe kunnen we ook met elkaar omgaan. If you worry, you die. If you don't worry, you die. So don't worry.

Willem.

Harry

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Harry »

Willem,als je zelf woorden gebruikt als sufferd-lozers enz enz zegt dat meer over je zelf dan over de ander.Je kent toch wel de uitspraak van de heks,spiegeltje,spiegeltje aan de wand wie is de mooiste (knapste) van het land. mvg, Harry

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Harry,

Jij bent de grootste *** van het land.

Willem.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Sorry Harry,

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand wie is de grootste *** van het land en wat is er met Harry aan de hand..

Toch of niet Harry.

Harry

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Harry »

Willem,je vertaald je eigen woorden ga maar lekker met je zelf knuffelen. mvg, Harry

schaker

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door schaker »

Dus ook deze topic kan wel weg; heeft niets met Legio te maken ....

Gesloten