LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alle De Croosjes weg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Wat bedoel je ?

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hmmm. Ik dacht dat het probleem zich richtte op inlevingsvermogen, maar nu gaat het kennelijk om interpretatie vermogen / leesvaardigheid?

Wat is niet duidelijk? Ik hoor het graag van je.

sara

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door sara »

vervelen jullie je soms sara etty en willem?????

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Hi Sara,

Ik schreef net dat ik je een beetje begin te begrijpen;)Maar als je zo intelligent bent, zoals jij word je daar dan soms niet moe van ?

Willem.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

En posten onder de naam van een ander is verboden.

Willem.

sara

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door sara »

Mijn naam is niet sara etty, maar gewoon sara, ik kan er ook niets aan doen. Dus ik post niets onder een ander zijn/haar naam.

sara.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Willem,

Intelligentie heeft niets te maken met inlevingsvermogen, vele vormen van interpretatie vermogen of leesvaardigheid. Dus beste Willem, waar doel je op? Dat hersenactiviteit in willekeurig welke vorm vermoeiend zou zijn? In dat geval zijn we het niet eens.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Hi Sara,

Zelf ben ik redelijk intelligent maar als ik jouw berichten allemaal lees, overigens mijn complimenten daarvoor, en met al je studies dan vraag ik me af wat doet intelligentie met je als mens ?? Altijd maar op zoek naar kennis nooit eens heerlijk relaxen of wat. Zo maar vragen hoor .

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh Willem,

Dat gaat goed hoor, dat relax gebeuren. En kennis zoek je soms op, maar het overkomt je in de regel ook vaak, soms juist als je aan het relaxen bent. Wist je dat niet? Ik geniet meestal van de combinatie, maakt mij uiterst relaxed.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Nou Sara in dat geval ben je dus gewoon een gelukkig mens en dat is toch het belangrijkste in het leven. Geven en nemen.

Willem.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Bovendien heb je een dochtertje die op balletles zit. Ik denk dat je heel aardig bent. Maar wel een beetje te intelligent voor dit forum.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Een dochter op ballet maakt aardig? Goh, jij bent wel heel makkelijk. Afgezien daarvan, te intelligent voor dit forum? Wat is de limiet in jouw ogen? Misschien moet je dat eens voorleggen aan de redactie, een IQ test als toegangsvoorwaarde. te hoog (of te laag) komt niet in aanmerking? Maar dan moet je die voorwaarde wel kunnen motiveren natuurlijk. Doe dat eens...

Ik wacht in spanning.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Vol verwachting klopt ons hart nog even en het is weer zover 5 december. Geef Sara een vinger en ze pakt je hele hand. Ik bedoel met intelligentie mensen-taal is wat wij gemiddeld begrijpen. Niet onaardig bedoelt,vaktaal is zo moeilijk te lezen. Kun je jouw adviezen niet wat eenvoudiger schrijven ? Zo dat we het een beetje kunnen begrijpen ? Ik bedoel jij kunt tellen tot tien; een ander zegt 1+1=2 en 2+1= een hele boel.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh Willem,

Ik ben redelijk duidelijk dacht ik. En ik gebruik vooral 'mensen taal' al is op een forum moeilijk in te schatten welke termen wel of niet nog haalbaar zijn, gezien de Nederlandse mensen taal kennelijk een stuk armer is in gebruik dan ik kon vermoeden. Maar als je meer juridisch wilt zeg je het maar.

Maar als beheersing van taal een kenmerk is van intelligentie, en niet van opvoeding, school en eigen belangstelling, en je wilt dat als kriterium gebruiken, tsja, dan wordt het hier misschien wel erg kaal, denk je niet?

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Dit vind ik te simpel gesteld door je Sara. Wat bedoel je nou precies ???

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Wat ik bedoel? Ik ga enkel in op wat jij stelt. Eerst ben ik te intelligent voor het forum. Ik vraag je wat je daar nu mee bedoelt. Jij zegt dat ik onvoldoende 'mensen taal' gebruik. Ik zeg dat ik eigenlijk weinig juridisch taalgebruik hanteer op dit forum maar dat de gewone Nederlandse taal door de gemiddelde autochtoon niet meer vollledig beheerst wordt kennelijk. En nou is jou wat niet duidelijk?

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Wat je nu schrijft, is niet duidelijk voor me. Geeft niet maar je denkt te diep en dat is wat we niet begrijpen, althans de gemiddelde bezoeker.. Dus mensen zoals ik.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh, je zegt dat ik te diep denk, kan het niet zo zijn dat jij te ondiep denkt? Overigens gaf ik een samenvatting van bovenstaande postings, onder meer die van jou. Ging er toch vanuit dat jij wist wat je schreef. Maar misschien was dat wat te diep gedacht.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Ik denk het wel diep denken is een gift en dat is niet voor een ieder weggelegd. Dat probeer ik je duidelijk te maken.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Nee Willem, dat is juist wel voor een ieder weggelegd. Is een kwestie van doen.

Gesloten