LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

Hoi, ik baal eigenlijk van het feit dat als je tekend, je van je rechten af moet zien. Iedereen die dus getekend ,heeft doet dus niet meer mee aan de rechtzaak die tegen Dexia is aangespannen. Dus dat geld is dan voor hun binnen. Maar waarom laten ze je daarvoor tekenen??? Voelen ze toch dat het niet goed gaat? Ik weet het niet, maar vind het zeer belachelijk dat ze de mensen daarvoor pushen.
Dat is de reden ook dat ik naar de demonstraties ga, ik vind dat er NU een oplossing voor alle gedupeerden MOET komen en dat wij meer rechten hebben. Waar is namenlijk die toezicht van het effectenverkeer?? Waarom is er eigenlijk zo'n stichting, terwijl ze toch niets voor de consumenten doen?? Ik heb er niets van gemerkt. DUS MOETEN WE GEWOON MET ZIJN ALLEN LATEN ZIEN DAT ER IETS MOET GAAN GEBEUREN, VOORDAT WE ALLEMAAL NAAR DE FILISTEINEN GAAN!!!

Groetjes Anita

oom dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door oom dagobert »

hallo Ton en Katrien,
Ik heb beide keren op het aanbod niets van me laten horen,
wel gebeld dat ik alles van het aanbod wilde weten zonder tekenen vooraf maar kreeg geen (zwem)poot aan de grond bij die zware jongens aan de telefoon daar. Vanaf dat moment is het hard tegen hard geworden.
Heb ze geschreven dat ze me maar moeten voorkomen rekenen
hoe ik de restschuld of de vervolgmaandtermijnen moet betalen. Tot zolang betaal ik mooi niks.
Haha, heb al mn spaarcentjes naar een eiland in de stille zuidzee verscheept....
Katrien ik zie je morgen met je mooie strik he....

Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

Zal er zo eentje kopen, maar ik heb niet zoveel geld......

CU

Anita

Oom dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Oom dagobert »

ik zal vragen of de neefjes een stuk van het overhemd van Bruneel of kunnen knippen, heb je een mooie witte strik.
(wel even goed wassen he, anders ga ik niet naast je lopen
:-)))

denise
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2003 18:36

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door denise »

vraag aan Leon: wat je zegt over de hardheidsclausule die van toepassing is als het maandbedrag meer is dan 300 euro, is dat echt waar? Ook ik heb zo'n "fijn" product met depot, afgesloten in juni 2000. ondanks de toezegging dat ik geen extra maandlasten zou krijgen was het depot eind 2002 leeg. nu zit ik dus met de situatie dat ik per maand 340 euro extra moet ophoesten. dexia heeft bepaald dat ik dat best kan betalen!!

Tonton
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 jul 2003 17:06

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Tonton »

Weet je wat die coulanceregeling inhoudt? Dat je 50-75% korting krijgt op de boeterente . De boeterente is overigens 12x de maandbetalin(!). De restschuld blijft altijd. Te voldoen in 3 tot 6 termijnen. Heeft Dexia mij vertelt. Ach, 24000 euro op dit moment voor mij......Is te doen toch? "ach meneer, ik weet niet wat u verdient maar dit dit is toch wel te betalen?" aldus Dexia. NOU, MOOI NIET!!!!!

Gesloten