LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harm

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Harm »

Hallo allemaal.
Als jullie de site van Pay-Back opzoeken dan zullen jullie een topic tegenkomen die ik daar heb gepost. Ook voor deze producten als capitaleffect, pensioeneffect etc worden momenteel aanbiedingen, als je ze tenminste zo wilt noemen, gedaan door Dexia. Ik kan jullie 1 ding vertellen, je wordt er niet vrolijker van. In tegendeel. Hoe ze het in vredes naam een coulanceregeling kunnen noemen is mij onduidelijk. Kort samengevat komt het er op neer dat wij wel €700,00 in de maand voor een periode van 36 maanden kunnen missen. Ik weet niet wat Bruneel verdient maar ik heb dat dus duidelijk niet over in de maand. Komt er dus op neer dat je F.82.000 hebt ingelegd en nog eens ruim F.55.000,00 kunt gaan bijbetalen. Hoezo sparen voor je pensioen? Als een rechter in Nederland dit goedkeurt dan ga ik direct immigreren. Al weet ik dan nog niet of ik daar nog centen voor heb. Laat je niet te snel gekmaken en laat de rechter maar uitspraak doen.
Groeten Harm

Wilfred

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Wilfred »

Harm ik begrijp wat je bedoeld bij Dexia zeggen ze gewoon glas hard je het maand bedrag kunt betalen wij moet dan 500 euro per maand op tafel leggen plus de afgelopen maaanden dat het geheel 'bevroren' heeft gestaan om te kijken of wij in aanmerking kwamen voor de hardheids clausule helaas daar vallen we dus niet onder dus krij g je gewoon een giro van ruim 2200 euro of we die even wilen betalen nou ik dacht het niet!!!
Dexia is gewoon één grote oplichters bende!!!!!

dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door dagobert »

ik heb dexia in een brief gevraagd waar ik een restschuld van ruim 100.000 euro van moet betalen. Mijn geldpakhuis is helemaal leeg.
OOk heb ik ze gevraagd als ik door wil gaan waar ik de 2000 euro per maand van moet betalen, ik heb ook nog eens mijn gewone hypotheek en daar bovenop de lening van 100.000 euro waar ik de rente mee heb vooruitbetaald 5 jaar geleden.
Ik denk dat ze daar nog steeds over aan het piekeren zijn, net als ik, want ze reageren gewoon niet.
Ja, als je ze bel : "stuur het aanbod hgetekend terug, meneer, dan komt alles goed". Het interesseert ze gewoon niet dat een mens ' s nachts wakker ligt en op een antwoord van hen ligt te wachten.

dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door dagobert »

Anita snap mij tenminste,
dank je wel Anita.

Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

Ik begrijp je beter dan je denkt hoor!
Daarom ga ik volgende week ook naar Den Haag, even de tweede kamer wakker maken voor dit probleem, misschien dat ze het sneller voor elkaar krijgen dan via de rechter. Het is gewoon nodig dat er NU iets gaat gebeuren en niet over 7 tot 12 jaar!!! Dus kom met zijn allen volgende week naar Den Haag. En Dagobert, misschien wil Donald zijn autootje wel even aan je uitlenen.

Groetjes Anita

dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door dagobert »

haha, en dan zeker met met Pech bij Oude Rijn niet verder kunnen, net iets voor Donald,
nee Anita, ik ga dan liever met Guus Geluk.
Of als jij voor Katrien wil spelen gaan we samne lopend,
krijg je van mij een bos bloemen en wordt het toch nog gezellig.

dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door dagobert »

lopen kost niks, ik ben nl een beetje gierig, de bodem komt van mn pakhuis komt al in zicht, snik, heb je bloemen zelf moeten pukken.

Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

Geeft niet hoor! al zijn het klaproosjes. Ik ben Katrien wel
hoor, doe een mooie roze strik in, herken je me aan. En aan mijn mooie donsvacht natuurlijk he? Maar gewoon positief blijven, die lege bodem wordt wel een keer weer bedekt. Vroeger of later krijgen wij ons gelijk wel, daar ga ik helemaal voor. We zullen ze te grazen nemen daar, zoals ze ons te grazen hebben genomen.

Groetjes Anita (katrien)

dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door dagobert »

dank je wel katrien, ik zie het weer helemaal zitten
($$$$$$$$$)
Als we de buit binnen hebben van Dexia mag jij bij mij een keer van de duikplank af.
Maar niks meenemen he, alles is geteld, ik blijf Oom dagobert.

Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

Ik wil dan wel van de duikplank af en lekker zwemmen in jou pakhuis. Echt ik ben niet zo inhalig, ik laat alles wel in je pakhuisje liggen, misschien komt er per ongeluk iets achter mijn badpak, maar daar kan ik niets aan doen he???:)

Groetjes Katrien

dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door dagobert »

je snap er nog steeds niets van Katrien.
jij denkt dat Dexia, naast de zware jongens de enige slechte zijn op deze wereld....
Nou, ik ben net als Dexia en ik kleed je persoonlijk helemaal uit.....kijk ook onder je staartje.
(zo was ik vroeger niet hoor, maar DExia heeft me veranderd, hoop dat het weer goed kom).
groetjes.

Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

Dan blijf ik toch maar bij Guus of Donald hoor!! Die doen niet van die rare dingetjes zoals onder mijn staartje kijken, maar weet wel dat je dan een klap van mijn parapluutje krijgt. Ik vecht wel terug hoor!!

Katrien

Oom Dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Maar pas op voor Donald of Guus hoor, Donald is een pechvogel en je heb met je aandelen al genoeg pech gehad.
Guus zou beter zijn maar hij is een ijdeltuit en zijn geluk pas hij meestal op zichzelf toe, zoals de slimme jongens met onze rente de afgelopen jaren gedaan hebben. Blijf uit hun buurt.
Nee, Katrientje, koop maar een mooie strik dan gaan weheerlijk samen zwemmen in mn pakhuisje, ook al is de afstand het niveau
nog wat laag. samen arm in arm naar Den haag en ' savonds bij mij lekker zwemmen, ook al is het niveau nu nog wat laag, weldra rijden de vrachtauto's af en aan vanuit de Dexiabank naar Duckstad. Arm meneer Brunel.
En dan mag jij een verdwaald muntje onder je donzige staartje houden.....

KATRIEN

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door KATRIEN »

Ach ja, veel pech, maar wel gelukkig.....
Donald is in ieder geval een lieverd, kun je van Bruneel niet echt zeggen he??Een echte zware jongen is dat. Maar ik houd me aanbevolen bij een lekkere zwempartij in jou zwembad(je)(op dit moment).
tot Woensdag dan maar.

Katrien

Ton

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Ton »

Hé, kom op nou Anita en Dagobert. Graag alleen zinnige dingen waar alle gedupeerden wat aan hebben. Dank je.

Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

He Ton,

Een beetje zeuren mag af en toe ook wel eventjes hoor!! Doe ik normaal nooit dussss.....Er is al genoeg ellende hier.

Groetjes Anita

Ton

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Ton »

Ok, zeuren mag. Zeker met dat capital effect gedoe.
Vraag: Ik heb dus een capital effect lease-overeenkomst van Bank Labouchere.
Krijg ik de gegevensformulieren van Dexia (beoordeling hardheidsclausule). Moet ik ze nou invullen of niet. De 1 zegt van wel, de ander niet. Volgens Dexia wel invullen, maar dan heb ik nergens meer recht op. Ik weet het niet meer.

Anita

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Anita »

Hoi Ton,

loopt jou contract binnenkort af dan?? Ik zou eerst kijken of je het op een andere manier kunt betalen, anders zie je van je rechten af. Wij hebben nog niets ontvangen van Dexia, maar ik zie het zelf ook een beetje zwart in....
ik zou niet zomaar tekenen. Wacht eerst even af, ik weet niet hoelang je hebt.

Groetjes Anita

Ton

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door Ton »

Hoi Anita, ik ben nu twee jaar bezig en moet nog 3 jaar. Er zit nog 11.000 euro in depot en het maandbedrag is 925 euro dus tel maar uit. Dus na 14 maanden is zover. Voor 31 juli moet er getekend worden. Zo niet dan gaat Dexia er vanuit dat ik afzie van hun aanbod.
Ton

oom Dagobert

Re: voor labouchere capital effect maandbetaling gedupeerde

Ongelezen bericht door oom Dagobert »

Iedereen moet voor zichzelf beslissen helaas.
Toen wij tekenden hoefden we nergens verstand van te hebben, alles wwas oke, nu ineens wel helaas.
Dus heel veel lezen......
Er zijn een aantal mensen die uit het aanbod een keuze gemaakt hebben omdat ze nog wat geld achter de hand hadden voor de komende jaren en omdat ze verwachten dat de aex het dieptepunt gehad heeft. Anderen tekenen niet omdat ze wel geld hebben maar het niet aan Dexia willen geven.
Weer anderen tekenen niet omdat ze niets hebben en dus niets te verliezen hebben.
Hoe alles afloopt wet niemand. Ikzelf heb een advocaat in de arm genomen om met Dexia te onderhandelen. Zal nog wel wat maanden duren voor ik wat hoor, tot zolang betaal ik gewoon door. Ik hoop dat hiermee mijn opbeurende conversatie met Katrien hiermee geaacepteerd is.
Oom Dagobert.
ps. Alle info onder voorbehoud, k ben geen deskundige,
ben alleen goed in muntjes tellen!!!!!!!!!!!!!

Gesloten