LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR NOTITIE ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
prosara

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door prosara »

De Banken ???????????

prosara

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door prosara »

Sara dat klopt toch of niet ????

H.J

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door H.J »

hoi piet,

de betaling en beheren van de bkr is de banken en financial bouven ik had vaak gevochten met de bkr met naam de hoofd inzage een keer een heer en ander keer mevr maar weet jij moeten wij concentreren dat deze bkr van de baan door druk uit oefenen op de overheid deze bkr is oplichterij niet meer en niet minder en in mij ogen is illegaal omdat alle registratie of Codering wordt geregeld door banken en geen rechtelijk macht. trouwens ik ga naar de rechter en mij eis is schade voorgoeding van twee jaar codering en de restant van mij geld van dexia ban en ik zal de datum van de rechtzitting kenbaar maken.

H.J

prosara

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door prosara »

En het rolnummer graag, kom ik kijken.

H.J

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door H.J »

beste prosara,

de datum en de rolnummer zal ik zeker verstreken en iederen mag bijwonen mischien dit helpt ander mensen.

H.J

info

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door info »

Als je een registratie hebt bij het BKR na vernietiging dan moet Dexia de lening doorhalen Doen ze dit niet dan kun je Dexia dwingen dit te doen via een advocaat en rechtbank en de kosten op Dexia verhalen

Info

prosara

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door prosara »

Heel vriendelijk bedankt HJ

prosara

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door prosara »

Dat is wel zo maar als Dexia wint moet je ook betalen.

CB

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door CB »

Voor meer informatie over het BKR en registratie's zie www.bkr.nl. Ook de soorten registratie's inzake achterstanden zijn hierop terug te vinden.

CB

H.J

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door H.J »

beste CB,

bkr web site geeft alleen bkr regels en wat de betekens van hun afkortingen Codering.

de bkr oprichting is gebruikt als straf middle door hun oprichters dat zijn banken en oplichters.

als deze malafied praktijken en zeker deze banken dexia abn-amro legio etc hebben de mensen niet gecodeerd dan deze mensen hebben de mogelijkheid om hypotheek of lening of aflossingen regelen.

ik heb een vraag aan de banken en de bkr .

wat heeft voor zin om de mensen op de manier te blokkeren hebben hun geld terug nee dus als dit bedoeld bescherming van mensen dit is een groot leugen op hoogste niveau.

gr

H.J

CB

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door CB »

Beste H.J.

Je moet wel hele slechte ervaringen met het BKR en alle banken gehad hebben om alle Nederlandse banken op één rij neer te zetten met oplichters. Verder ben ik zeer benieuwd welke oplichters medeverantwoordelijk zijn voor de oprichting van de vereninging Bereau Krediet Registratie.

gr,
CB

CB

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door CB »

Sorry vereniging moet Stichting zijn.

CB

Ronald

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door Ronald »

Waar heb jij het nou over ?

CB

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door CB »

Beste Ronald,

Als je mij bedoeld dan heb ik het over alle topics van H.J. aangaande het bkr op dit forum. Ik vind het een beetje ongenuanceerd zoals hij het bkr en alle banken over één kam scheert en ze allemaal bestempeld als oplichters. Indien er klachten zijn over het bkr of een van de deelnemers van het bkr, kun je je richten tot de geschillencommisie van het bkr. Een onafhankelijke commisie wiens uitspraak bindend is, net zoals DSI en AFM.

mvrgr
CB

H.J

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door H.J »

beste CB,

ik heb gemeend wat ik schrijf en als u voelt aangesproken daar kan ik niks aandoen.

1- de bkr is opgericht door banken dat wij zij overeens hope ik.
2- Codering bij bkr zonder rechtsuitspraak is niet acceptable voor niemand.
3- welke recht heeft een bank iemand bkr te registreren als oneingeheid tussen de bank en de concumenten en de gewoon mens moet rond lopen zoeken naar advocaat geschille commissie de duurt tussen 6 tot 8 maanden ten minste en de concument blijft gerigestreerd.
welke belangen heeft u als een groot verdediger van deze banken.
4-dexia heeft problemen voor meer mensen in deze forum voororzakt en boven of bkr codering en/dreiging met bkr codering bij ander banken welke ik heb genoemde als jij gaat voor hypotheek zie toetsen bkr wat zie zien bkr met Codering direct of niet direct zij steunen dexia en vis versa.

H.J

Piet

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo C.B.

We hebben ze nu allemaal gehad:
De banken , DSI ,AFM en het BKR.
Een pot nat dus,zij beschermen de banken en elkaar.
Zij zijn er niet voor de bescherming van de consument.
Hoezo onafhankelijk!!

Mijn vraag is nog steeds: wie betaalt de salarissen van de mensen die bij het BKR werken??

Ik weet het antwoord, jij ook ?

Groeten,
Piet

H.J

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door H.J »

beste piet,

ik denk banken en via abn-amro maar naar buiten is semi overheid, werkelijkheid de bedrijven welke is aangesloten bij bkr zijn banken en verzekeraars en financial instanties.

vr,gr

H.J

CB

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door CB »

Beste Piet en H.J.,

Natuurlijk weet ik wie de salarissen van de medewerkers betaalt. Zie de ledenlijst op de BKR site. Volgens mij te lang om hier op het forum te plaatsen. Nee H.J. ik voel mij niet aangesproken. Ik vind het alleen ver gaan als de hele ledenlijst over een kam wordt gescheerd. In mijn optiek is de grootste boosdoener op dit forum Aegon gevolgd in een nek aan nek race door Dexia. Daarnaast zijn Fortis en Levob een paar maal voorbij geflitst. Ook de ABN/AMRO heb ik gezien en misschien zijn er nog meer. Schrap ze van de ledenlijst en zie welke lijst je nog over houdt.

Voor jou informatie H.J. ik werk bij een bank in de kredietverlening. Er zijn door mij ook kredietaanvragen gehonoreerd van mensen met een achterstandscodering bij het BKR. Ja zelfs iemand die ooit failliet is gegaan en een bkr had met coderingen van hier tot Tokio, maar een goed onderbouwd verhaal kon overleggen in de vorm van correspondentie met schuldeisers en de curator die bevestigde dat aan alle schuldeisers de betalingsregelingen na behoren waren voldaan heeft van mij de lening verstrekt gekregen. Mede omdat hij ook kon aantonen weer een vast inkomen te hebben op basis van een loondienst verband waarbij het inkomen voldoende was voor het betalen van de verplichtingen van de aangevraagde financiering.

Ik adviseer dan ook aan iedereen de correspondentie die wordt gevoerd met de instelling waar problemen mee zijn om deze goed te bewaren. Zolang de zaak echter loopt zal het inderdaad heel moeilijk worden om een financiering waar dan ook rond te krijgen zolang er nog geen zekerheid is hoe de zaak zal aflopen. Maar zodra er zekerheid is kan de gevoerde correspondentie in julie voordeel werken.

Een codering op een geregistreerde lening is niet bij alle banken doorslaggevend voor het verstrekken van een krediet. Er wordt na de totale registratie gekeken van iemand. Bijvoorbeeld er lopen vier geregistreerde leningen waarvan 1 met een achterstandscodering en de andere 3 lopen zonder een codering. Nu wordt er gekeken wanneer de achterstand is geregistreerd. Is dit bijvoorbeeld al meer dan een jaar geleden dan is het vreemd dat van de 4 contracten er maar 1 met een probleem loopt en 3 zonder problemen. Let wel, uit een goed onderbouwd verhaal met toegevoegde correspondentie kan blijken dat de achterstandscodering niets te maken heeft met de moraliteit of het niet kunnen voldoen van de verplichtingen door de debiteur. Een schriftelijke bevestiging vragen van de instelling(en) waar trouw aan de verplichtingen wordt voldaan kan in het voordeel werken.

Hoewel ik mij kan voorstellen dat velen onder de gedupeerden het vaak niet meer zien zitten zolang er geen duidelijkheid is en het spijtig genoeg nog wel even zal duren voor er duidelijkheid is voor iedereen, hoop ik met bovenstaande duidelijk te hebben gemaakt dat 1 achterstandscodering bij het bkr niet fataal hoeft te zijn.

mvrgr.
CB

Robert Jan
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:45

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door Robert Jan »

Beste CB,

Ik heb al eerder gereageerd op dit topic inzake het niet kunnen verkrijgen van een herfinanciering van mijn woning.

Ik kan nu melden dat na overlegging van mijn complete dossier aan correspondentie welke ik inmiddels heb gevoerd er een hypotheekverstrekker is die mij op basis van dit dossier toch een nieuwe hypotheek wil verstrekken.
Dit is Woonfonds Achmea
Tegen een prima rentetarief kan ik nu toch een reserevepotje met geld creeeren voor als het eventueel toch misloopt.

gr
Robert Jan

H.J

Re: BKR NOTITIE ?

Ongelezen bericht door H.J »

beste CB,

inderdat bij sommige banken met goede verhaal kan jij hypotheek of lenning krijgen maar jij hebt de grond slag gemist ik zal hier uiteen verklaren,

1-de BKR is creatie van banken en was bedoelde om mensen te beschermen om niet meer in financial problemen te raken en de banken met hun data kunnen zien hoeveel mens heeft geleend dit verhaal gaat terug naar 1965.

sinds paar jaar deze bkr heeft de doel van oprichting opgeschort en wordt gezien door de oprichters als straf middle tegen de mensen.

hier voorbeeld en dit is persoonelijk ervaring,
buiten dexia waar ik had nooit achterstand gehad in tegen deel dexia hebben erkend mij winst ,en ze hebben mij uit betaald 40% van mij winst en nog steeds een bedrag tegoed van dexia aan mij moet betaald
worden, de contract verlopen in feb 2000 en ik word BKR gergistreerde in aug 2000 met A en I voor incasso en ben ik achter gekomen in 2002 toen heb ik mij huis verkocht en nieuw huis gekocht en ik heb nodig 25% van de waarde van het huis en ik heb mij eigen werk dit gaat niet dit gaat om deze system hoe de banken kunnen spelen rechters en anklagers en ieder bank als dombo kijken op het scherm oh A I bkr gaat niet en als uw heeft mensen geholpen dat is fijn voor hun maar voor ik blijf bij mij stand punt oplichterij.

trouwens ik heb genoeg van mij zelf maar dit voor mij principe weg.

Gesloten