LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik ga terug naar dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

toet ik heb inderdaad een brief gehad dat het terug gaat naar dexia heb nou wel vaak genoeg gezegt ze mij niet kunne bellen en voor sara en die ronald donder op aub hier dit slaat nergensmeer op hier he bel elkaar op ofzo of open een nieuw onderwerp over sexualiteit of zo jef

Dirk

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Dirk »

Ho ho ho (nee, ik ben niet de kerstman)

Ik ben wel een zogenaamde 'meelezer' op dit forum die maar af en toe een bericht plaatst en ik wil even een lansje breken voor Sara Etty.

Sara heeft vele gedupeerden op dit forum geholpen en voorzien van antwoord, waaronder moi. Haar bijdragen zijn dan ook zeker nuttig en ze mag zich wat mij betreft in elk onderwerp mengen waar ze wil.

Wat Ronald doet is 'onder de gordel': op deze manier treedt je als heer niet in discussie. Ik ga mezelf geenszins verlagen tot zijn niveau maar wil wel de andere leden en in het bijzonder Sara vragen deze persoon verder te negeren; naar mijn mening is hij geen enkele verdere reaktie waard.

Met vriendelijke groet,
Dirk.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,dit gebeurt inderdaad met meerdere malen aangeschreven te zijn door ggn,dan moet dexia opnieuw opdracht geven tot verdere acktie.Alleen nu de vraag wat kan dexia ermee?,ze zullen gaan uitpluizen of je meer contracten heb lopen en gaan daar mee dreigen.
Dhr.j.Moret complimenten blijf strijden.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Als de incasso bureaus van de GGN en Intrum justitia niet kunnen innen geven ze de opdracht terug aan dexia.
SAMEN MET EEN REKENING VAN HET INCASSO BUREAU!

De rekening van het incasso bureau zijn de kosten die eerst bij ons in rekening zijn gebracht.

als wij niet betalen aan het incasso bureau worden hun kosten betaald door dexia als opdrachtgever !

Dus, des te meer mensen niet betalen aan het incasso bureau, des te meer kosten heeft dexia.

Groeten,
Piet


tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door tester »

Straks gaat dexia(bank) failliet :D :D :D :D

EE

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door EE »

DAS DUS HEEL MOOI.

dus NIET BETALEN.

groetjes

Gefrustreerde huisvrouw

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Gefrustreerde huisvrouw »

Welja, help de andere gedupeerden maar naar de vervelend!!! Alle stichtingen adviseren om te blijven betalen, maar een stelletje malloten weigert dit (waarom ben je dan lid als je toch niet wilt luisteren???????????????) Doe dan gewoon alles zelf, met een dure advocaat als je vindt dat je gelijk hebt (of durf je dat soms niet, of sterker nog: kan je dat eigenlijk niet betalen?!!!)
Ik begrijp de onredelijke houding van sommige mensen echt niet. Laat de stichtingen het werk doen en wacht rustig af ipv over te gaan tot domme actie.
Een gefrustreerde huisvrouw

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Je zal maar geen geld hebben om de restschuld te betalen.....
En ik ken er wel een paar duizend.
En toen ????
Mijn advocaat zegt over Eegalease: als het contract vernietigt is hoef je niet meer te betalen punt.

Groeten,
Piet
Een gefrustreerde gedupeerde

Tamara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Tamara »

Waarom wij niet betalen? Ik heb geen €19.450,62. We moeten binnen 10 dagen betlaen, wat denken ze wel? Ik heb geen geldboom in de tuin, dat heb ik ze ook letterlijk geschreven! Ik heb veel informatie van dit forum en veel brieven geschreven, maar heb aan al mijn brieven een persoonlijk verhaal bijgevoegd. Ik heb gewoon geen andere optie!!!
Gelukkig heb ik wel een pro deo advocaat en we gaan in verdediging.
Gefrustreerde huisvrouw, als u wel betaald, ziet u het geld nooit meer terug, dat staat vast, ongeacht wat de uitspraak van de rechter zal zijn, dus ook al zou men het geld wel hebben, dan is dit nog een principiele keuze en ook een keuze gebasseerd op het wantrouwen in Dexia. Zij eisen nu geld, maar als het tij keert (als de rechter ten voordel van ons een uitspraak doet), dan zal het Dexia zijn die er tussenuit knijpt. Straat u daar wel eens bij stil?

Gesloten