LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik ga terug naar dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Sara dat is heel goed mogelijk maar daar is mij niets van bekend.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Dan ben je in al je niet bekend zijn met wel erg snel met je oordeel dat dit soort kosten wel verhaald zullen kunnen worden door Dexia, want dat impliceer je.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Ik zeg als Dexia wint, dan moeten wij de restschulden terugbetalen. Van al het andere heb ik geen verstand. Vandaar mijn gezegde'daar is mij niets van bekend' omdat ik het niet weet. Misschien dat jij het weet. Ik weet het in ieder geval niet en daarom geef ik het toe, dat ik het niet weet, derhalve is er mij niets van bekend.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh 'prosara',

En waarom schreef je dit dan?:

"Ze krijgen het heus niet voor niets. Ze schrijven een brief en/of bellen je op. Wat denk je wat je dat straks gaat kosten, als Dexia eventueel wint."

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Misschien moet je die kosten dan wel betalen als Dexia wint.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Oh nu moet ik even gaan eten van mijn moeder.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh 'prosara',

maar je zei net nog dat je daar niets over zegt omdat je dat niet weet en jij wanneer je iets niet denkt te weten niets zegt. Maar dat doe je dus toch wel, mag ik hieruit afleiden, ik bedoel iets zeggen zonder dat je er iets over weet? Wat is het nou?

Carel

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Carel »

Volgens mij zit er weer zo,n stoorzender van Dexia hier op het forum. Maargoed, die zal wel niets anders te doen hebben.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Dat ik het niet weet, dus is het onbekend voor mij. Maar kosten die Dexia nu maakt en als zij een eventueel proces winnen, dan zal er toch ook wel achterstandsrente betaalt moeten worden. Maar ik weet het niet misschien dat jij het weet. Ik weet het niet daarom is het mij niet bekend. Maar misschien wint Dexia niet dus dan zal Dexia moeten betalen. Je inleg terug plus de wettelijke rente dat zou mooi zijn. Maar wat ik bedoel is: Dexia kan ook winnen.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Carel werk jij bij Dexia ?

Carel

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Carel »

GELUKKIG niet zeg! Maar jij toch WEL? Kan jij ook niks aan doen.

Nee joh, ik ben Carel en werk in de catering. En niet bij het Dexia kantoor want dan zou ik meteen ontslag nemen.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Maar 'prosara',

Het ging in onze discussie niet over rente, maar over incassokosten e.d.

Wat rente betreft. Die loopt op omdat Dexia door niet tegen de vernietiging in rechte te ageren een situatie creeert waarijn dat kan. Eega vernietigt omdat die oprecht denkt, en daar ook reden voor heeft, dat het gaat om een overeenkomst die zonder zijn/haar toestemming niet gesloten had mogen worden. Dexia kan, indien ze zo zeker is van het tegendeel nu direct die vernietiging in rechte betwisten, maar kiest daar bewust niet voor. Voor wiens rekening komt de rente veroorzaakt door het verloop van tijd als gevolg van die keuze van Dexia?
Ik zeg niet dat ik weet hoe dat loopt, ik zeg alleen dat er wat tegen in te brengen valt. Wie wat moet dragen zal door de rechter worden beoordeeld, of in een schikking geregeld worden. Er zijn nou eenmaal altijd minstens twee kanten aan elk verhaal.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Gelijk heb je. Ik werk op de bovenste etage wel een mooi uitzicht over de haven trouwens. Jullie werken nog steeds in de kelder op zich, heb je dan niet zo'n mooi uitzicht als wij. Carel van der Hoeven ik zie je naam op de loonlijst staan. Dus je gaat ontslag nemen......... is genoteerd Carel.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Zie je wel dat je het beter weet dan ik. Dus denk ik dat ik maar ga betalen. Want als Dexia wint en je moet nog eens ,ik weet niet hoeveel bijbetalen, nou dan ben je nog verder van huis.

Carel

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Carel »

Droom lekker verder Prosara en klets ook maar lekker verder met Sara want die is beter dan ik. Jij bent denk ik van mijn niveau.

Enneh, nee hoor, wij zitten op de begane grond en ons kantoor doet in verzekeringen. Je weet wel die van even bellen. Ik laat het hier maar bij en klest nog lekker ff door met die anderen. Want we dwalen af!

Groetjes van Carel.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh 'prosara',

Zei ik dat dan? Lezen is ook een kunst maar jouw talent ligt meer in de richting van het te snel en ondoordacht conclusies trekken. En tsja, daarvoor hoef je inderdaad niet te lezen, je eigen fantasie volstaat bij het beoefenen van die kunst.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Carel en Sara bedankt voor jullie complimenten verder heb ik even geen tijd meer voor je Sara. Ik moet vanavond nog ergens anders optreden.

Misschien dat ik er morgen weer ben.

PROSARA.

frank

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door frank »

Hoi prosara

Nu moet je weer optreden,daarnet moest je van je moeder eten,maar binnen 7 minuten ben je weer terug.
Ik weet niet wat je eet maar in 7 minuten heb ik mijn vlees nog niet op,laat staan de rest van mijn eten


groetejs

Frank

Jan

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan »

Dit is een persiflage op Sara. Sara moet en zal altijd het laatste woord hebben. Nu dus niet. Fun. Meestal als Sara in een hoekje wordt gedreven, gaat zij over op juridisch taalgebruik vandaar en probeert daarmee de concurrentie te verslaan. Ze geeft nu [email protected] als adres op. Dus een combinatie van. Maar dat moet ze zelf weten.

Jan.

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Ha ha die Sara weet wel veel. Maar niet alles.

Gesloten