LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik ga terug naar dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

waarom er staat terug naar dexia ja omdat ggn geen cent van mij heefd gehad en niet heeft kunnen incaseren en dan moetten ze de zaak aan dexia terug geven piet zei het ook al had je goed moetten lezen he en toet alles staat er duildeijk he heb gewoon brieven gehad op gereageerd geen geld zaak terug naar dexia nu afwachten tot wanee rhun brief komt als die kom want dexia wil alles telefonisch afhandelen maar ze hebben mijn numme rniet en krijgen ze ook niet en zullen ze ook niet vinden lol dus we wachten geduldig af en oja ik ben geen eegaleaseer alle sis gebeurt in de tyd ik aleen was en ook dat de contracten afliepen dus al heb ik nu wel en relatie maar die heeft er nisk mee te maken groetjes jeff

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

fien voor doe jefffff.

j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

pardon ronald wat bedoellen we hier mee jef

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh, ik zie dat er nog steeds niets zinnigs is toegevoegd hier.

Maar euhh, Ronald, ik weet uiteraard niet alles. Pretendeer ik ook niet, ik zou niet durven. Maar wat weet ik in deze nou volgens jou nu precies niet?

Lukt het je om daar meer dan drie tot vijf woorden aan te besteden (afgezien van vraagtekens en uitroeptekens, iets waar je wel nogal wat van meent te moeten gebruiken)? Want tot nog toe blijft motivering weg en ben je dus wat te kort en bondig, beste Ronald.

Ik wacht uiteraard in grote spanning op je inhoudelijke en gemotiveerde reactie. Hoop doet leven, niet dan?

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Natuurlijk Sara;)

Je bent een lieverd.

Ronald.

j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

waar gaat dit allemaal op slaan he doedat lekker in een nieuw onderwerp of zo tot morgen ik ga er vandoor
jeff

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

geh nar je leifje jef ist euk gut.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh Ronald,

Dat waren inderdaad zes woorden, maar het inhoudelijke blijft toch wat achter. Kun je beter dan dit 'lieverd'?

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Vooruit dan omdat jij het bent. Welterusten lieve Sara schatje, dat je er bent.

Ronald.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Maar 'schatje', een klein beetje inhoud is toch echt wel wenselijk hoor. Jij bent daartoe niet in staat? Arme schat, ik hoop dat je toch lekker slaapt, jij kunt daar natuurlijk ook niets aan doen. Het is niet een ieder gegeven natuurlijk. Ik vergeef je het gebrek bij deze.

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Daarom adoreer ik je ook. Een Sara-fan.

Liefste, ik droom over jouw adviezen die je mensen geeft. Je hebt een lief hartje er is plaats voor iedereen en daarom ben je een schatje.

Ronald.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Je droomt over mijn 'adviezen'? Je droomt kortom over een advocaat? Inhoudelijk worden vereist bij jou wel erg veel voorspel. En dan heb je nog steeds niets. Het is wat. Maar slaap lekker 'schat'.

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Een voorspel met een advokaat ja heerlijk, moet het wel Boris D. zijn.

Ronald.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

'lieverd', je moet dromen nooit verwarren met realiteit. Misschien dat je, indien je dat onder controle krijgt ook het inhoudelijke beter weet te regelen? Sterkte.

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Misschien ben ik wel bi.

Ronald.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ja, dus? Wat heeft je seksuele voorkeur met je gebrek aan inhoud te maken?

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Gaat je niets aan.

Ronald.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

De zaken scheiden valt zwaar kortom? Het is wat 'schat'. Maar je maakt het veel moeilijker dan het is. Nou ja, je maakt er eigenlijk niets van, dat is misschien makkelijk, maar kan ook juist heel moeilijk zijn...

Ronald

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Ronald »

Zo is het maar net.

Dag, Sara je hebt klasse.

toet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door toet »

J.Moret heeft GGN je het persoonlijk laten weten dat ze de papieren terug zenden naar Dexia per brief of per telefoon.Volgens mij ben je niet van ze af.Lees het stuk in de telegraaf.Er is een hele serie geweest op de tv over deurwaarders die laten zich niet zo gauw ontmoedigen dat is de rede geweest dat ik je verhaal niet geloof nog steeds niet .Wat mijn lezen betreft dat kan ik heel goed maar het moet er ook wel duidelijk staan.groetjes toet

Gesloten