LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Gody

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gody »

Na eens een jaartje Turkije uitgeprobeerd te hebben ( nóóit meer, voor een alleenstaande moeder met 3 kids een RAMP) blijft Centerparcs een welliswaar dure, maar vertrouwde keus.
Véél amusement, ook voor tieners, zodat je het niet altijd zélf hoeft te verzinnen. Eten van thuis mee scheelt een stuk, en terasjes? Gewoon voorbij lopen, véél voordeliger. Vorig jaar op de Eemhof geweest. Mijn dochter had in het zwembad een ongelukje en haalde haar voet open aan een putje wat openstond. Hún fout, mijn dochter werd goed verzorgd en we kregen naderhand een dag zwemmen mét eten en alles aangeboden door centerparcs ( kempervennen zijn we in december geweest) .
Duur ja.. maar een ontspannen vakantie voor mij, en de kids vinden het heerlijk, er is gewoon veel te doen voor hen. ( mijn kids zijn 14, 15 en 18 ) We zwemmen iedere dag. Dit vind je niet als je 'zomaar' ergens een huisje huurt.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Twee weken met de Tabbert naar Spanje voor 600 euro? Wil ik meemaken. Alleen al aan brandstof ben je heen en terug 400 euro kwijt. ff rekenen. Dus jij staat voor 200/14= € 14,29 per dag op een camping die van alle gemakken voorzien is?!

Whoehahaha, zelden zo´n goeie grap meegemaakt!!

Nuwan Min

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Nuwan Min »

ik kan u vertellen dat een kopje koffie 2.15 kost en daar krijg je dan een mok voor waar twee kopjes inzitten, dus zo heel duur is dat niet in vergelijking met andere horeca zaken lijkt mij

puk
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2005 11:46

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door puk »

Tja het is schandalig duur geworden.
Als je er naar toe wilt, gewoon een lastminute bij ze boeken, dan ben je veel goedkoper uit. Niets van tevoren bespreken(broodjes en dergelijke) want boek je dat op het park dan ben je veel goedkoper uit.
Centerparcs is niet het enige leuke park in Nederland. Wij zijn verleden week naar een huisje geweest van het safaripark de beekse bergen. Lastminute geboekt voor maar 88,00 euro voor 6 personen, daar moet dan nog wel annulering over heen. Dat is dan inclusief intree van het safaripark. Nou de kinderen hebben zich vermaakt. Daar geen dure prijzen, voor 6 personen friet, snacks,mayo en pindasaus 17,00 betaald, dus het kan wel goekoper en het is ook eens wat anders. (libema.nl)
Dus gewoon verder kijken dan je neus lang is !!

haarlem
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2005 01:02

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door haarlem »

Wat heb je iegelijk op een park van C.P.
Een groot verwarmd zwembad en een paar winkels en eet tentjes
Als je dat vakantie noemt .
Dan weet ik dat niet .
Er zijn alleen maar mensen die Nederlands spreken en het is bloed duur
Vakantie is VLIEGEN ZEE STRAND ZON MOOIE STEDEN buitenlands eten en lekker luieren
Zonder Nederlander,s om je heen Die zie en hoor ik al het gehele jaar
.
Dat is vakantie
Maar geen schuur op de( hei wat er van over is en waar je mag lopen).
Of dito schuur in België .
Wat een lol .
En maar zeuren WAT IS HET DUUR GEWORDEN HE.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

haarlem, hoop jou in ieder geval niet tegen te komen op vakantie.
Wat als iemand CP nou leuk vindt, laat ze! Ik vind t er ook leuk en mijn kids ook. Misschien te duur voor je?!

haarlem
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2005 01:02

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door haarlem »

haarlem, hoop jou in ieder geval niet tegen te komen op vakantie.
Wat als iemand CP nou leuk vindt, laat ze! Ik vind t er ook leuk en mijn kids ook. Misschien te duur voor je?!.
ik snap wat je bedoeld .
lekker op je dikke reet voor de tv en de koters naar het zwembad.
ja dat is echt genieten.
en 60 procent kans op regen .
vakantie in nederland.
geef mijn maar een trip naar de zon van een week of drie

geffen
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2004 20:53

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door geffen »

Wij zijn vorige week een midweek naar porte zelande geweest. Afgezien van dat het daar erg rustig was hebben we het perfect naar onze zin gehad aldaar.
Via het friends programma hadden we al wat gratis activiteiten ( sport/sauna/iedere dag gratis krant etc ) Ook hadden we een eet arrengement bijgeboekt wat inhield 1 keer funcooking in de bungalow ( gourmetten etc ) 1 keer pannekoekhuisje 1 keer buffetreataurant en een keer ontbijtbuffet. Het funcoooking was meer dan voldoende, het buffetrestaurant ook en na het onrbijtbuffet had ik savons nog geen honger! alleen de pannekoeken vielen tegen, maar het kan niet altijd perfect wezen vind ik.
Wij waren incl dit eten voor deze vakantie met verzekering en annulering etc erbij € 312,- kwijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen en wij vonden dit reuze meevallen!
De terasjes zijn idd niet goedkoop, maar de glazen cola en bier zijn wel een heel stuk groter dan in een willekeurig cafe in een willekeurige stad. En als je op een terasje hier in eindhoven iets te drinken pakt is het helaas ook niet goedkoop meer dus waarom moet het op vakantie dan wel goedkoper zijn ?
Wij vinden het financieel dus goed om te doen en wij hebben het geld ook niet op de rug groeien dusssss. cp tot de vlg keer maar weer !

haarlem
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2005 01:02

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door haarlem »

Ach geffen .ik kan best begrijpen dat een man uit de provincie .
Met zijn gezin niet tot een vlieg vacantie komt.
Er is een spreekwoord.
Wat een boer niet kent eet hij niet.
Lekker knus in de regen met een bord pannenkoeken op schoot voor de tv .
Lekker knus.

wrx
Berichten: 47
Lid geworden op: 29 jan 2005 23:11

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door wrx »

Net terug van een midweek centerparcs te kempervennen.En het is me toch weer goed bevallen.Lekker geskied,mooie plaza,goed eten in het restaurant.En veel entertainment,voor jong en oud.En ach ja de prijzen vond ik wel mee vallen,maar ja wat is tegenwoordig nou wel goedkoop.

sjimmie

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door sjimmie »

Jongens, als we nou eens een inzamelingsaktie houden voor Haarlem.
Kan hij de rest van z'n leven naar het buitenland, ik dacht aan Zimbabwe of zo, heeft ie het lekker warm.

Hebben wij het hier een stuk gezelliger :wink:

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door pluisje »

ik doe mee hoor lekker rustig :lol:

pluisje

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

center parcs?is gewoon niet meer te betalen voor een tussendoor vakantie.... 8)
of je gaat naar center parcs of een reisje buitenland...
dan maar lekker naar iets warms hoor...
:oops:

ikkw

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door ikkw »

Center Parks?? Voor die bedragen kan ik mezelf best vermaken in een 5 sterren hotel. Bezopen prijsstelling voor een niet in relatie staand product.
Vorig jaar in frankrijk gehuurd: vrijstaande villa, met oprijlaan van 150m, 3500m2 grond er omheen. In september voor euro 600 per week. Voor 150 extra had je het prive zwembad er ook nog bij. Kan dus wel gewoon via internet, maar je moet wel je talen spreken.

haarlem
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2005 01:02

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door haarlem »

ja er zijn twee talen op de Cp parken aan de kust duits .
van de rest Provinciaal geleuter :P :lol: :lol:

Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2003 19:15

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Ron2 »

Net terug van een weekje Turkije. Er waren heerlijke pannekoeken, de voertaal was Duits en de meerderheid van nederlanders waren uit de provincie.
Geweldig. Als rechtgeaard provinciaal voelde ik me er net als bij Centerparcs.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Ik snap niet waar men zich druk om maakt. Zoveel mensen zoeveel wensen de een houd van centerparks de ander wil 10 dagen op het strand in spanje of een ander oord weer een ander gaat naar een camping in frankrijk en de volgende gaat dagjes uit of blijft thuis op het balkon. Laat een ander toch in zijn waarde want als iedereen naar het zelfde zou gaan dan is het ook niet meer leuk en als iemand een vermogen wil uitgeven aan centerparks, nou laat hem/haar dat dan doen, Ik zelf ga graag camperen met een caravan, volgens veel mensen een sleurhut. Nou niet voor ons, wij genieten hiervan en anderen genieten op hun beurt van de door hen gekozen vakantie of het nou duur is of niet.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Wij gingen altijd naar cp. Omdat wij graag in de buurt van Apeldoorn een huisje wilde, deze keer afgeweken en naar Landall geweest. Lekker goedkoop, dat wel en daar is alles ook mee gezegd. Een ding weet ik zeker, de volgende keer betaal ik liever wat meer en ga weer naar cp. Cp biedt service en luxe en daar betaal je voor.

osullivan

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door osullivan »

:D hallo mensen ik ga al vanaf 1993 naar centerparcs in het begin gingen we met 16 personen twee huisjes van 8 was altijd super gezellig maar ja tijden veranderen nu zijn we nog met 4 personen het klopt inderdaad dat het alemaal iets duurder is geworden maar dat mag de pret niet drukken in ga nu al 12 jaar en in februari 2006 gaan we weer een echte centerparcs liefhebber weet waar ik het over heb met het centerparcs gevoel je gaat na een week naar huis en je denkt al gelijk weer aan de volgende keer ik leef er echt maanden van tevoren naar uit maar ik begrijp ook dat een heleboel mensen problemen hebben met de prijzen in deze tijd maar wat is niet duur in deze tijd? groetjes; van een echte centerpacs fan :wink:

schoonmaakster
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2005 21:07

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door schoonmaakster »

Als je vakantie hebt dan is zowat alles duur.
Ga maar eens dagjes weg. Je bent veel duurder uit dan dat je naar een soort Centerparcs gaat. De kinderen worden vaak moe van dagjes weg gaan. Maar het is moeilijk om de mensen naar het zin te maken tegenwoordig. Ze zeggen heel vaak dat je voor het zelfde geld in Spanje zit, maar dat kan wel zo zijn. Maar ik ken ook mensen die alsmaar slecht weer hebben gehad daar in Spanje en dan moet je ook zelf vertier zoeken en de kinderen vinden dat lange reizen vaak ook niks aan en het eten is ook vaak vreemd. Want als je een luxe 5 sterren hotel daar hebt geboekt in Spanje betaal je ook voor.

Gr Miranda

Gesloten