LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Jeffrey

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Laten we nu niet offtopic gaan ;)

In Nederland is alles beter geregeld hoor! Maar in Belgie is het goedkoper.

Moet je nog steeds geen slecht park afleveren ;)

Jay

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Jay »

Beste forumbezoekers,

mag ik jullie er even op wijzen dat de centerparcs parken in belgie het enige stukje belgie zijn dat er toonbaar uitziet helaas voor de centerparcs bezoeker moet je daar ook voor betalen.

m.v.g. Jay

opgenaaid

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door opgenaaid »

blijf weg bij centerparcs vies en duur! de horeca incl dus centerparcs hebben van de fl 1,- € 1,- gemaakt ! hoezo wegens invoeren euro alles duurder!! schande schande.

nu dadelijk ook nog 40 uur werken voor het zelfde loon!!

aub terug naar het gulden tijdperk !!

Jeffrey

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Lekker onderbouwde reactie meneer.. heel fijn dat u het even zegt..

Jay

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Jay »

Wat een ronduit lompe reactie meneer opgenaaid

Niet meer op vakantie gaan in eigen land, dan gaat de economie helemaal op z'n bek en dan werken we straks nog langer dan 40 uur per week. We moeten zoiezo niet te veel zeuren over ons salaris want als we niet uit kijken zit straks naast de productie ook nog eens alle ontwikkeling in landen als india, mensen probeer aub de nederlandse economie te ondersteunen. Ow en met de prijsverhogingen van cp valt het wel mee:

Voor een weekje met 6 personen betaalde je in juli '95 f 1690,- en nu is dat zo'n € 895,- (f 1972, -) voor een huisje met dezelfde inrichting als toen. in percentage is de prijs van de huisjes met 16,7% toegnomen in 9 jaar. en hoeveel meer salaris krijgt u sinds 1995?

de prijzen zijn voornamelijk hoger geworden doordat er meer comfort niveau's zijn. als u meer moet betalen voor een huisje komt dat dus omdat u(!) meer luxe wil!

mvg Jay

Jay

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Jay »

nog even een toevoeging aan mijn laatste posting,

als u salaris de laatste 9 jaar gem. met 2% is toegenomen, wat waarschijnlijk wel gebeurt zal zijn, met name in de economisch vette jaren '90. Dan is uw salaris(+19,5%) al harder gestegen dan de huurprijs(+16.7%)

mvg Jay

joukje

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door joukje »

ga al jaren na centerparcs en hoor dus ook bij de friends en dus extra korting was nu nog goedkoper uit met alles dan de prijs die in het boekje stond.
ook vind ik de sfeer op centerparcs geweldig en de plaza natuurlijk en dat heb je niet op een doorsnee park dus das mischien wel goedkoper maar niet wat ik wil.
ja en dat ze daar op uit zijn dat de gasten meer geld uitgeven is ook al eens op tv geweest maar je kunt ook om een kleine cola vragen ipv de grote en duurdere die ze geven.
zelf een beetje opletten en je hebt een fijne vakantie zelf gaan we altijd een midweek goedkoper dan een weekend en langer.
meestal gaan we naar de hutten heugte en de eemhof nu gaan we januari naar eperheide(belgie).
en je mag zelf eten en drinken meenemen naar het zwembad dus dat scheelt ook weer. het is maar net wat je doet.
broodjes zijn nou eenmaal duurder dan een brood.
dus hoe luxe je het wilt hoe duurder het wordt en ik heb nu al weer zin om er heen.

dr.dre
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2004 17:58

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door dr.dre »

Boycotten die oplichters!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
alles is schandalig duur tot in verhouding wat je daar voor geleverd krijgt
als je in één zoon huisje bent geweest heb je ze allemaal gezien
overal dezelfde meuk.
Winkel/grand place schandalig duur,
tv te klein,
bed te zacht,
bank/stoel te hard/smerig
douche altijd te krap en meestal een pisstraaltje warm water.....

Nee, ik verbeeld me echt niks maar ben altijd weer blij als ik weer naar huis mag, maar ja...........je hebt ook kinderen he en daar doe we het tenslotte allemaal voor :cry: :cry: :cry:

Of toch maar even niet

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Of toch maar even niet »

Binnenkort maar weer eens een weekeindje naar Centerparcs. Mijn glimmende trainingspak ligt al klaar. Nu maar hopen dat 1 van de 256 gokautomaten op het plaza vrij zal zijn...

CPfriends

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door CPfriends »

@ Dr.Dre! Je kan ook overal over mopperen, ga je ooit met een positieve instelling naar CP toe?

S.Ellenbrpek

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door S.Ellenbrpek »

Nou ik ga weer heerlijk met mn vriend een midweekje centerparcs vieren hoor. En zelfs mn ouders vinden het niet onwijs duur. Wij betalen voor een midweek 80 euro p.p. nou dat vind ik echt wel meevallen voor zoveel luxe. En over de douches, bedden, tv etc heb ik niets te klagen, de meeste tijd zit je in het zwembad neem ik aan, of lekker op een terrasje, wat niet goedkoop is natuurlijk, maar toch.....

P.S. wij hadden zelfs een radio in de badkamer!

BERTELS

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door BERTELS »

Hoi, ga al jaren naar cp, meestal huttenheugte, ik heb het prima naar mijn zin en vind het helemaal niet duur als je kijkt wat je er allemaal voor terug krijgt, tja het horeca gedeelte is wel aan de prijs, maar dat is het cafe op de hoek hier bij mij in de straat ook....
Inrichting van huisje is prima en netjes schoon. ga a.s. maandag een midweekje naar park zandvoort, heeft iemand hier ervaring mee? :D

joukje

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door joukje »

Ik heb er nog nooit een trainingpak gezien volgens mij.
ja of er niet opgelet haha.
Zal in januari als ik weer ga ff opletten.
Zou ik er zelf ook een gaan kopen????

Mup
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 jul 2003 19:03

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Mup »

Ik heb ontdekt dat je je centerparc -even tussenuitjes- beter kan boeken via d-reizen.nl
Het scheelt je écht 30 - 300 EURI. (Zelfs op de lastminutes van Centerparcs.nl). :lol:
Gewoon ff online kijken en prijs vergelijken!!!! Dus nooit meer rechtstreeks bij Centerparcs boeken.
Helaas kwam ik hier te laat achter en ga dus a.s. vrijdag te duur naar de Huttenheugte. :?

Groeten,
Mup

r.ekkelboom

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door r.ekkelboom »

geachte forum dat de koffie bij dit park zo duur is dat is niet waar de koffie cappucino kost 2.25 dus niet zo maar wat zeggen ik ben net terug ik was daar met m,n gezin van 27-12 2004 tot 3-01 2005dit moest ik even kwijt met vriendelijke groetjes mevr r.ekkelboom :lol: [/b]

henki

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door henki »

center parcs?veel te duur....wie kan dit nog betalen,met die euro in ons landje...600 euro voor een weekendje niet normaal toch? :twisted:

joukje

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door joukje »

ach *** niet als je het te duur vind dan ga je toch niet zeur daar altijd niet zo over dan ga je toch ergens anders heen.
al die mensen altijd te zeuren over dat het zo duur is ik wordt daar zo moe van .
ik vind een broek van 100 euro duur daar zeur ik toch ook niet over ik koop hem gewoon niet punt uit!

ik ga altijd naar c.p. en vind het geweldig nou ja en een ander gaat graag naar landal nou ieder zijn eigen .
en een midweek voor 600 zal het vip huisje zijn met kerst zeker.
ben net geweest voor 275,00 euro een midweek een ander kan het duur vinden ik vind het niet als je ziet wat je er allemaal voor terug krijgt.

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Webb »

Joukje schrijft:
ach *** niet als je het te duur vind dan ga je toch niet zeur daar altijd niet zo over dan ga je toch ergens anders heen.
al die mensen altijd te zeuren over dat het zo duur is ik wordt daar zo moe van .
Dus als iemand een andere mening dan Joukje heeft is hij of zij een zeur.

Tsja Joukje, niet iedereen heeft zo'n goedgevulde portemonnee als jij en kan op vakantie wanneer en waarheen hij of zij wil.
Moeilijk te bevatten voor zo'n luxe diertje als jij nietwaar!? :roll:

joukje

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door joukje »

nee joukje is niet rijk moeten met zijn 3en van 1 normaal 1 inkomen leven gaan ook maar 1 keer per jaar een midweek weg en dat is dan naar centerparcs.
maar ik vind gewoon dat als je het te duur vind dan ga je toch ergens anders heen en er dan niet zo over zeuren.
een mening vind ik niet zeuren maar wel als iemand zegt dat het oplichters zijn en dat het er schandalig duur is .
ik snap dan niet waar je je zo druk ommaakt tenzij diegene er graag heen wil en het niet kan betalen.
maar anders ja dan vind ik het zeuren.
en dat mag iemand ook van mij vinden hoor.

joukje

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door joukje »

ben geen luxe diertje.
wat ik al zei ga 1 perjaar een midweek weg meer niet.
moet voor de rest op mijn centen letten en wat ik uit geef maar als ik weg ga dan ga ik graag na centerparcs .
bij ons is het geld al op als de maand nog niet voor bij is en nee dat gaat niet op aan luxe helaas.

Gesloten