LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

ben vorig jaar maart met mijn vrienin midweek in heijderbos geweest, hadden een VIP huisje, sauna, 2 TV's openhaard, blabla,etcetc,enzenz......

was totaal 430 euro kwijt ...... voor hele week incl fietsen.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

En dat vind jij goedkoop? Of zat het eten er ook bij?

resp00120358

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door resp00120358 »

Omdat we 12,5 jaar getrouwd waren gingen we met de kinderen een weekend naar Centerparcs.
Via het internet geboekt, een lastminute en dat scheelt heel wat.
Maar de prijzen op het parc zijn niet echt klant en kind vriendelijk.
Onvoorstelbaar wat ze daar voor een klein bolletje ijs durven te vragen.
Ook viel het ons op als je gebruik wil maken van de broodjes service dat je dit beter op het park bij de supermarkt kan gaan bespreken, omdat het scheelt in de prijs.waarom het dan ineens goedkoper kan , snap ik echt niet.
Dus als je vroeg boekt, en de service vantevoren aangeeft, ben je er veel duurder uit.

jonker

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door jonker »

We komen al jaren bij Center Parcs en vallen dus onder de categorie Friends. Zo'n vakantie daar is niet goedkoop maar wel heerlijk. Alles bij de hand en als je last minute boekt ook nog eens aantrekkelijk. Ja, als je gaat eten daar en veel op de terrasjes zit dan ben je enorme bedragen kwijt. Dus dat ligt geheel aan jezelf.
Ik blijf CP een leuke vakantie vinden voor tussendoor, maar campinglife in Nederland wil ook prima.
Klachten worden in ieder geval serieus genomen en snel opgelost.

VaLkie

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door VaLkie »

Meneer/mevrouw klaagt over uit de hand gelopen prijzen bij Center Parcs.

€ 4,10 voor een kop koffie? Je vergeet natuurlijk te vermelden dat je koffie compleet heb besteld. Dus met chocolaatjes, slagroom, koekjes en nog meer van dat soort fratsen. Een losse kop koffie hangt op ongeveer € 2. En het is redelijk duur maar ik heb tot nog toe altijd een beker gehad ipv een kopje.

Het gratis boekingsnummer van Center Parcs is niet helemaal weg. Sinds de Gran Dorado erbij zijn is het idd een 0900-betaalnummer geworden. Maar probeer eens je cottage te boeken via 0800-0311.

En voor de rest niet klagen over de bungalowprijzen. Ik kom zeer regelmatig bij Center Parcs... ik heb in al die tijd (en ik kan de keren dat ik er geweest ben niet meer tellen) 1 keer moeten klagen over de schoonmaak. Terwijl ik zat te eten was alles piekfijn in orde gemaakt en er stond als verontschuldiging nog een fles wijn op tafel ook.

En wat betreft de huurprijzen: ze zijn misschien wat hoog. Maar als je wilt gaan kijk eens naar aanbiedingsacties: Air Miles, last-minute kortingen tot 50%, kortingsbon.nl, weekendjeweg.nl en natuurlijk de aanbiedingen die geregeld door CP zelf aan hun klanten gestuurd word.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn partner heeft zelf anderhalf jaar bij centerparcs gewerkt en heeft geleerd dat hun motto "zoveel mogelijk geld van mensen afhandig maken"hun motto is. Ze krijgen daar speciale trainingen om dit zo "goed" mogelijk te kunnen doen. Let maar op als je bij centerparcs bij de bakker een brood koopt......je krijgt standaart van de verkoopster de vraag of je niet een lekker gebakje erbij wilt hebben voor bij de koffie. Van de managers krijg je ook op je donder als je deze verkooptmethode niet goed gebruikt. Verder lacht centerparcs er gewoon om dat toeristen zoveel geld uitgeven aan hun!

henkie bacil

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door henkie bacil »

Bestel ook een ambulance, en een bed in het ziekenhuis, mag men zijn vakantie daaro uitvieren.
penicilinne meenemen zorg dat die centerparcsbacterie niet in je bloed komt.
want dan dient de doodgraver ook achter de hand gehouden te worden.

Extraatje

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Extraatje »

Laten we nu niet gaan doen alsof Center Parcs de enige is waar men aan de klant extra wil verdienen. Dit komt overal voor. Denk b.v. eens aan McDonalds war men vraagt "en wat wilt U er bij drinken?". Of als je een camera koopt : "Het is wel makkelijk als U extra geheugen bijkoopt en een mooie beschermende tas en....".
Iedere ondernemer wil zoveel mogelijk verdienen. Uiteindelijk hebben we het zelf in de hand wat we uitgeven!

En gefrustreerde bacillen mogen wat mij betreft een apart forum openen.

rooz

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door rooz »

fasaa

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

En hoe laat vertrekt die bus ? Vanuit Utrecht neem ik aan.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Ook! Om denk ik, kwart voor half negen, zo ongeveer!

galith

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door galith »

beste mensen

wij gaan al heel wat jaren naar cp, dat het duur is geworden ben ik met jullie eens, maar dat je dingen wordt opgedrongen hebben wij nog nooit meegemaakt, dit is l u lkoek

m vr gr dv

Guppie

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Guppie »

Ik vind dat als je naar zo'n soort park gaat je kan verwachten dat de prijzen daar hoger zijn als op een eenvoudig park waar bijna geen personeel rondloopt en de huisjes niet om aan te zien zijn.
Ze moeten hun geld ergens vandaan halen.
En dat personeel opgeleid wordt om geld afhandig te maken van klanten gebeurd ook in meubelzaken e.d.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Is die pendelbus nu al vertrokken of is ie nog in utreg.

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Allang :!: Die is al terug! 8)

Jeffrey

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Natuurlijk is CenterParcs duur, maar kijk ook eens naar de voorzieningen!! Om de vijf a zes jaar krijgen de huisjes een grote opknapbeurt en om de tien jaar gaat heel het interieur eruit. Nooit een slechtgeschildert huisje of gedateerd interieur dus. Ook bied CP verreweg de meeste voorzieningen. Ik noem een Aqua Mundo (om de tien jaar opgeknapt/volledig vernieuwd). Een levendig groot parkcentrum. Goede sportaccomodatie, verscheidenheid aan terrein (bos/bosbad/duinen etc.), Veel natuur en nog veel meer.

In tegenstelling tot landal greenparks (waarvoor je bijna hetzelfde betaald) is CP de prijs dubbel en dwars waard. Altijd een actueel park, anders gaan we daar weer over zeuren he ;)

geffen
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2004 20:53

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door geffen »

Wij zijn in het verleden regelmatig naar centerparcs geweest ( met name erperheide is een aanrader voor kleine kids ). Een paar weken geleden zijn wij naar sunparcs oostduinkerke gegaan omdatwe een bezoek aan plopsaland wilde brengen.
over de bungalow wil ik verder niets zeggen want die was goed, maar ik weet nu wel dat als ik weer naar een bungalowpark ga dat het dan op zekers centerparcs zal zijn. Je btaald daar wel meer voor de bungalow maar hebt daar ook meer luxe. Je betaald wel wat meer voor je pilsje maar je hebt er dan wel de hele dag entertainment bij zelfs voor de kids ( pépétv ) en iedere abond live muziek en per verblijf ook een showavond. De zwembaden zijn over het algemeen veel mooier en luxer en zeker ook veiliger voor de kinderen ( kijk maar naar de gratis zwembandjes bv ).
Als ik op vacantie ga wil ik ook vacantie kunnen hebben en wil ik lekker verwend worden enz, dat me dat wat kost weet ik maar dat heb ik er voor over (terwijl mijn gezin ook twee kids telt wat veel geld kost enz )
Als mensen negatief zijn over centerparcs heb ik een heel goed advies : lekker wegblijven!

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Bij sunparcs is het ook op zijn belgisch he! In belgie gaat het net iets anders, maar de baden hebben er vooral minder sfeer.. de belgen bezuinigen elke cent als het kan!

Guppie

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Guppie »

Die Belgen kunnen nog veel leren van de Nederlander.
Rijd maar eens door Belgie,dan zie je het verschil al.......electrische bedradingen over de huizen, gaten in de wegen (als je niet uitkijkt wordt je gelanceerd), bestratingen ontbreken...etc.
Dit zie je dus ook in de parken terug.

hast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door hast »

Jaaaaaa in Nederland is het beter vertoeven ! Daarom gaan alle nederlanders die een beetje geld hebben in Belgie wonen..... In Belgie is het een zooitje, maar dat laten ze gewoon zien. In Nederland zwijgen ze er over en na lang draaien rond de pot geven ze toe. Lees de kranten maar !!

Gesloten