LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Computers en Garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: Computers en Garantie

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 21 Mei 2009 12:54 door MichielFRL

6 jaar is 1 jaar overdreven. Toshiba heeft modelletjes met 5 jaar garantie. Ik meen dat het de tecra of de protege serie is die 3 of 5 jaar garantie heeft afhankelijk van het model.
Toshiba zegt zelf maximaal 3 jaar garantie te geven:
Alle Toshiba mobiele pc's, gekocht in de Benelux, zijn gedekt door een kosteloze nationale, internationale of europese carry-in garantie van 1 of 3 jaar (afhankelijk van het model), ingaande op de datum van aankoop als nieuw. Voor batterijen geldt altijd een garantietermijn van 1 jaar.

http://nl.computers.toshiba-europe.com/ ... 000000094d
Ik moet BBCS gelijk geven dat als je een tecra of protege in je handen hebt dit een veel steviger notebook is dan een standaard concumenten model (aspire/pavilion/satellite).
Waar staat dat? Waar heeft BBCS gezegd dat een Toshiba Tecra of Protege veel steviger is? Niet dat het niet waar is dat Toshiba's steviger, van betere kwaliteit zijn. Dat vind ik ook.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: Computers en Garantie

Ongelezen bericht door TheLD »

De prijs zegt volgens dit informatieblad wel degelijk iets over het verwchtingspatroon aangaande het produkt. Deze is van Postbus 51 en justitie.nl :

http://www.jipvenlo.nl/downloads/consum ... anties.pdf

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Computers en Garantie

Ongelezen bericht door mar42 »

ach ja je kan zoveel verwijzingen neerzetten als je wil bbcs geeft daar toch weer zijn eigen mening op en vind dat de consument dit soort onwaarheden niet moet geloven :twisted: :twisted: :twisted:

hij doet alles teniet door zijn eigen mening en veronder stellingen. heeft hijniks beters te doen ofzo :? :?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Computers en Garantie

Ongelezen bericht door gravedigger »

heeft hijniks beters te doen ofzo
Nee 8) Aangezien hij kwaliteits omputers verkoopt. en consumenten alleen maar goedkope troep willen, heeft hij meer dan voldoende tijd over om hier de boel te misleiden.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Computers en Garantie

Ongelezen bericht door mar42 »

ohw oke ik dacht al :wink: :wink: :wink:

als ik een computer wil kopen ga ik wel bij mijn kennis langs die er veellllllllllllll meerrrrrrrrrrr verstandddddddddd van heeft :wink: :D :D

alfatrion
Berichten: 21923
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Computers en Garantie

Ongelezen bericht door alfatrion »

TheLD schreef:De prijs zegt volgens dit informatieblad wel degelijk iets over het verwchtingspatroon aangaande het produkt.
De kamer heeft de prijs niet genoemd bij de behandeling. Ik zou zeggen ga een op onderzoek uit in de supermarkt. Daar zijn genoeg producten te vinden die goedkoper zijn dan het A-merk maar toch de zelfde smaak hebben.

Postbus 51 riep trouwens ook dat het rookverbod was in gevoerd om de werknemer te beschermen, terwijl we in de kamer stukken ook kunnen lezen dat het mede voor het publiek bedoelt was.

Gesloten