LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het is druk bij de politie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Frits Voogd

Het is druk bij de politie

Ongelezen bericht door Frits Voogd »

Veel gekker moet t toch niet worden !!!!

ik wou gewoon ff wat kwijt over het vreemdste wat ik de laadste tyd heb meegemaakt
(aangezien ik op de tram werk maak ik nogal eens wat mee)

ik werk zoals ik al zei op de tram en ga daar naar toe op mijn scootertje.
nu heb ik vorige week een nieuwe verzekering gekocht (na 2 weken zonder scooter genot)
voor 120 euro (best veel voor een (id)conducteur)
kon ik weer lekker scheuren naar mijn werk.
nu had ik vandaag een heerlijke vroege dienst
ging vol plezier naar mn werk en toen ik terug kwam zag ik tot mijn schrik dat mijn verzekeringsplaatje was gejat
@#&@edome

ik snel mn verzekering gebeld en daar werd mij medegedeeld dat ik aangifte moest doen
dan even met die aangifte naar de anwb met 6 eurotjes en dan zou ik een nieuw plaatje krijgen
dus ik naar de ferdinandbol om aangifte te doen
kom ik daar , leg de boel uit
en krijg ik als andwoord dat het TE DRUK WAS !!
(ik was alleen in t buro)
dus moest ik een nummer bellen (tegen lokaal tarief) en daar werd gezegt dat ik volgende week terug zou worden gebeld en dan krijg ik de formulieren thuis gestuurd ???
dus nu moet ik nog een week wachten voordat ik een nieuw plaatje kan krijgen :( (tis zo lekker weer) en mag ik dus niet op mijn scooter rijden.

en daar Baal IK dus echt van !!!!
DE POLITIE HEEFT T TE DRUK MET DIT MOOIE WEER HETREMBRANDPLEIN TE BEWAAKEN OM 2 UUR SMIDDAGS
MET 3 WAGENS !!!!!

als ik t te druk om mn tram krijg zeg ik toch ook niet
willen de laadste mensen weer uitstapen en op de volgende tram wachten anders word t me te druk !!!


zo en dat wou ik ff kwijt !!!!

p.s mocht de volgende week de tram weer eens te laat komen dan weet u waarom ;)

Frits Voogd