LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RVS verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Zonnestraaltje
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2008 11:23

RVS verzekeringen

Ongelezen bericht door Zonnestraaltje »

1 december 2007 was voor mijn vriend en mij een heuse feestdag. Dat was namelijk de datum waarop we voorgoed van RVS verzekeringen verlost werden, heerlijk!

Ik zal geen heel verhaal typen maar hier puntsgewijs wat er bij ons niet goed ging:

- bij afsluiten van verzekeringen werd niet verteld dat deze voor vijf jaar afgesloten werd en er werd door de tussenpersoon dusdanig veel vertrouwen gewekt (ik heb een zwaar gehandicapt kind, blablabla) dat het niet nodig was de polis te controleren.

- bij advies voor hypotheek inwinnen en toen mijn vriend zijn twijfels besprak tussen een hypotheek van de Postbank en RVS is hij bedreigd door de telefoon en heeft de tussenpersoon zelfs mijn schoonvader gebeld om invloed uit te oefenen op de mensen die voor het eerst een huis wilden kopen (wij dus).

- Na verhuizing naar een andere regio (waarbij niet gebruik is gemaakt van een RVS hypotheek godzijdank) kregen wij een andere tussenpersoon. Toen we een verf incident met de auto hadden en de auto vol verf zat hebben we onze tussenpersoon direct gebeld. Hij vertelde dat het geen probleem was, dat het goed kwam en dat hij het ging regelen. Toen we drie dagen later nog niets hadden vernomen heb ik met RVS gebeld. Toen bleek dat onze tussenpersoon alles ontkende en slechts zou hebben gezegd dat hij de formulieren zou gaan opsturen... na een klachtbrief is uiteraard de tussenpersoon in het gelijk gesteld.

RVS verzekeringen, WAT EEN HEL! :evil:
Ik adviseer u dringend niets bij RVS verzekeringen af te sluiten.

Met vriendelijke groet,
zonnestraaltje

s8a
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 mei 2007 00:28

Re: RVS verzekeringen

Ongelezen bericht door s8a »

zonnestraal,

waarom natrappen, er zijn ook mensen die tevreden zijn bij de verzekeraar. Mijn advieseur regelt het wel altijd netjes en staat altijd voor mij klaar.

eigenlijk ben ik benieuwd waar je zelf werk enof wat voor werk je zelf doet ?


een tevreden RVS klant

Hid
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 apr 2008 13:17

Re: RVS verzekeringen

Ongelezen bericht door Hid »

Hallo Zonnestraal,

Wat voorspelbaar zeg. Altijd de schuld van een ander als men zelf te "gehandicapt" is om na te gaan wat je afsluit.

Hoe dom kan je zijn? Dus als ik zeg dat mijn buurman zijn been verloren is tijdens de oorlog, is het voor u niet meer nodig om de polis te lezen? Verder heeft u geen probleem met de duurkorting die er tegenover staat zeker?

Laat me raden, u heeft ook een zogenaamde woekerpolis?

Weet u trouwens het verschil tussen een tussenpersoon en een RVS adviseur? Wie heeft het nou gedaan, de tussenpersoon of de RVS adviseur?

Succes met uw eenvoudige leventje verder.

De groeten

relativeertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mei 2008 18:54

Re: RVS verzekeringen

Ongelezen bericht door relativeertje »

ik sluit mij helemaal aan bij s8a en hid, ik heb een prima relatie met mijn RVS adviseur, mijn laatste schade met de strom in januari is perfect opgepakt en naar alle tevredenheid afgehandeld. Maar als de mensen niet krijgen wat ze willen dan schoppen ze meteen na en dat vind ik erg jammer

vasudeva
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2009 22:11

Re: RVS verzekeringen

Ongelezen bericht door vasudeva »

Er zijn gelukkig meer gedegen en betrouwbare adviseurs dan een rotte appel, wellicht een nieuwe adviseur in opleiding die het niet goed begrepen heeft.
En het is waar, op de voorkant van het polisblad staat dat zoiets voor 1 of 5 jaar wordt gesloten. Bij 5 jaar krijg je 5% extra korting. Ben je het er niet mee eens, dan bel je gewoon even met je adviseur of anders rechtstreeks met het klant contact center.
Succes bij je volgende verzekeraar. Ben benieuwd welke dat is.

svdmeer
Berichten: 222
Lid geworden op: 23 jun 2006 13:25

Re: RVS verzekeringen

Ongelezen bericht door svdmeer »

Ik vraag mij af waar het probleem zit: Bij RVS of de tussenpersoon? Volgens mij heb je gewoon een slechte tussenpersoon gehad. Die had jullie de polis moeten laten lezen, en ook je stimuleren om dat te doen (en niet zeggen dat het niet hoeft). Dit staat echter los van RVS. Ik heb nergens in het verhaal fouten van RVS kunnen ontdekken, tenzij je bedoelt dat de tussenpersoon eentje van RVS zelf is.

Gesloten