Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 30152
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
05 mei 2023 11:48
Van der Laan en Woe zijn aardig echter ze zijn zo politiek correct....

.... anderen die wel nog wat durven te zeggen.
:lol: :lol: Voortaan maar niet meer drinken voordat je hen bekijkt :lol: :lol:

ZeerPrivé
Berichten: 5479
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
05 mei 2023 12:17
J. Deltoer schreef:
05 mei 2023 11:48
Van der Laan en Woe zijn aardig echter ze zijn zo politiek correct....

.... anderen die wel nog wat durven te zeggen.
:lol: :lol: Voortaan maar niet meer drinken voordat je hen bekijkt :lol: :lol:
Nou, ik drink niet voordat ik ze (hooguit 10 minuten) bekijk, maar ik vind het ronduit slappe hap. Geef mij de 'oude' meesters als Youp, Paul (RIP) en Brigitte maar.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Dan zeker niet naar ze in het theater gaan, daar zijn ze verre van politiek correct. Hoewel ik ze dat op tv ook niet vind maar daar houden ze zich nog een beetje in.

scharrelschipper
Berichten: 1832
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
03 mei 2023 20:57
Welke onzin bedoelt u? Dat er weer een nieuwe Covid variant is, of iets anders?
Ik bedoel de mondkapjes.

Moneyman
Berichten: 30152
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
05 mei 2023 12:23
Nou, ik drink niet voordat ik ze (hooguit 10 minuten) bekijk, maar ik vind het ronduit slappe hap. Geef mij de 'oude' meesters als Youp, Paul (RIP) en Brigitte maar.
Ooit bij ze in het theater geweest?

Die zure Youp mag je van mij houden overigens :D

Lady1234
Berichten: 27174
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

scharrelschipper schreef:
05 mei 2023 13:22
Lady1234 schreef:
03 mei 2023 20:57
Welke onzin bedoelt u? Dat er weer een nieuwe Covid variant is, of iets anders?
Ik bedoel de mondkapjes.
Die mondkapjes hebben veel mensen beschermd tegen besmetting.

Erthanax
Berichten: 9710
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Micha Wertheim vind ik briljant.
Onlangs was ik bij Ausdauer (De prinses van Atjeh). Dat is bepaald geen voorstelling om te lachen, maar wel heel boeiend.

rwolters
Berichten: 1565
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

scharrelschipper schreef:
05 mei 2023 13:22
Lady1234 schreef:
03 mei 2023 20:57
Welke onzin bedoelt u? Dat er weer een nieuwe Covid variant is, of iets anders?
Ik bedoel de mondkapjes.
Begint die onzinnige discussie nu weer? Mondkapjes helpen gewoon tegen allerhande virussen. Daar zijn ze in Japan al jaren achter. Daar val je op als je de metro in gaat zonder mondkapje. Alleen eigenwijze Nederlanders denken het altijd beter te weten.

rwolters
Berichten: 1565
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

ZeerPrivé schreef:
05 mei 2023 12:23
Moneyman schreef:
05 mei 2023 12:17
J. Deltoer schreef:
05 mei 2023 11:48
Van der Laan en Woe zijn aardig echter ze zijn zo politiek correct....

.... anderen die wel nog wat durven te zeggen.
:lol: :lol: Voortaan maar niet meer drinken voordat je hen bekijkt :lol: :lol:
Nou, ik drink niet voordat ik ze (hooguit 10 minuten) bekijk, maar ik vind het ronduit slappe hap. Geef mij de 'oude' meesters als Youp, Paul (RIP) en Brigitte maar.
Boomer. Iedere generatie heeft comedians die bij de tijdgeest horen. De generatie voor jou gruwt van al het gevloek van Youp dus die vonden daar niets aan en de generatie na jou vinden de humor van die oude lui gewoon niet leuk.

Nijogeth
Berichten: 10009
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik ben zo opgegroeid met de humor van Hans Teeuwen en Theo Maassen. Daar komen nog steeds weleens oneliners vanaf, die ik in het dagelijks gebruik. Als iemand vraagt wat mijn werk inhoudt, dan komt bijvoorbeeld nog weleens 'aantekeningen maken, notities maken, dingen noteren' voorbij.

Onkruid71
Berichten: 2709
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik houd toch met van de humor zoals Eddie Murphy en Richard Pryor. Daar goed ik gelukkig niet voor weg. Dvdtje er in een draaien maar 😄

PGros
Berichten: 1142
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door PGros »

Ik open altijd dit forum voor humor.

Lady1234
Berichten: 27174
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het soort volk wat ze niet wil dragen als het nodig is, wordt dus besmet en besmet anderen.

Nijogeth
Berichten: 10009
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Laat gewoon lekker ieder zelf bepalen of ze er eentje willen dragen. Ik zie nu ook wel ooit nog een enkeling zo'n mondkapje dragen. Dan kijken er een paar vreemd op, maar dat is toch prima. Mensen die er wat van zeggen, dat zijn echter de grote idioten.

kuklos
Berichten: 9781
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Nijogeth schreef:
05 mei 2023 17:51
Mensen die er wat van zeggen, dat zijn echter de grote idioten.
Inderdaad.

Ik had er laatst zo een. Droeg een mondkapje omdat ik ziek was en geen anderen wilde besmetten, begint zo'n achterlijk wijf te miepen "meneer, meneer, waarom nou toch, waarom doet u dat nou".
Ik zal de lelijke woorden die ze verdient achterwege laten, maar het is heel simpel: iemand die een mondkapje draagt en zich verder met niemand bemoeit is geen probleem. Lekker laten gaan en met je eigen zaken bemoeien.

kuklos
Berichten: 9781
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Moneyman schreef:
04 mei 2023 17:16
Overigens kan een dergelijke discussie ook behoorlijk rap uit de klauwen lopen, zoals dit filmpje laat zien. Niet voor zwakke magen!
En dit is waarom de politie direct schiet.

Nijogeth
Berichten: 10009
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik las dat de GGD nieuwe richtlijnen heeft opgesteld voor waar scholen, verpleeghuizen, sportvelden en kinderdagverblijven zijn. Het idee is dat ze niet binnen 150 meter van een drukke weg liggen, maar gemeenten mogen zelf bepalen of ze er beleid op voeren. Ongeveer 2000 zijn er in Nederland die te dicht bij zo'n weg liggen.

Nu stel ik me voor hoe een school, kinderdagverblijf of sportclub door ouders wordt gekozen en denk ik dat bereikbaarheid een belangrijk onderdeel daarvan is. Op weg naar je werk, even een kleine omweg om de kinderen af te zetten, of een hele wijk door moeten crossen om dat te doen.

Ik denk dat veel gewoon expres dicht bij drukke wegen zijn gebouwd, omdat ze goed bereikbaar willen zijn. Stiekem is 150 meter hemelsbreed een hele afstand.

Lady1234
Berichten: 27174
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Tja, de scholen niet bij een drukke weg, want daar zijn ze een uur of zes, maar woningen mogen wel, want daar zijn ze de rest van de tijd.

angel1978
Berichten: 10970
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nijogeth schreef:
05 mei 2023 21:24
Ik las dat de GGD nieuwe richtlijnen heeft opgesteld voor waar scholen, verpleeghuizen, sportvelden en kinderdagverblijven zijn. Het idee is dat ze niet binnen 150 meter van een drukke weg liggen, maar gemeenten mogen zelf bepalen of ze er beleid op voeren. Ongeveer 2000 zijn er in Nederland die te dicht bij zo'n weg liggen.

Nu stel ik me voor hoe een school, kinderdagverblijf of sportclub door ouders wordt gekozen en denk ik dat bereikbaarheid een belangrijk onderdeel daarvan is. Op weg naar je werk, even een kleine omweg om de kinderen af te zetten, of een hele wijk door moeten crossen om dat te doen.

Ik denk dat veel gewoon expres dicht bij drukke wegen zijn gebouwd, omdat ze goed bereikbaar willen zijn. Stiekem is 150 meter hemelsbreed een hele afstand.
Je hebt het advies ook even zelf gelezen neem ik aan?

Lowieze
Berichten: 6615
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien moet de GGD dan ook eens bij die kinderen thuis op houtkachels controleren, ik denk dat die meer schade toebrengen dan een weg dichtbij de school.

Plaats reactie