Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30845
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Zo'n lijst zal vermoedelijk niet al te lang zijn, en geeft ongetwijfeld een hoop inzicht. Maar welke consequentie kun je er aan verbinden? Er is geen regel 'overbodige meldingen zijn op straffe des doods ten strengste verboden'. Die zie ik ook niet komen, eerlijk gezegd. Ook geen hedendaagse variant.

juliomariner
Berichten: 4860
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Misschien kan er onder het balkje met likes een balk met of de bijdrage is gemeld en vooral door wie.

alfatrion
Berichten: 21921
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar schreef:
10 mei 2020 22:23
De grootste chaos wordt nu even opgelost door topics te sluiten en de trol te verbannen. Morgen is wat meer tijd om topics op te schonen en eventueel te heropenen.
Zou u dan ook gelijk mijn topic weer de oude titel willen geven? Dat is dezelfde titel als in het gelijknamige artikel waar naar gelinkt is.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Kees ik ben die kliek die reageert op jouw vitamine en chloor verhalen. Dan kun je kliek meteen een naam geven. Theo

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Dat was een keurig bericht van de moderatie.
Veel correcter kun je het niet formuleren.

Lady1234
Berichten: 27176
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij is het niet toegestaan om PB’s hier integraal te publiceren.

Erthanax
Berichten: 9712
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

In deze discussie ga ik me maar niet mengen, al vind ik het vreemd dat vandaag kennelijk wel pb's publiek gedeeld mogen worden, gisteren lag dat wat anders. Bij de passage over niemand aanvallen heb ik zelf een heel ander beeld. Er zijn jegens mij tal van persoonlijke beschuldigingen en aanvallen gedaan die kant noch wal raken en daarom ook geheel terecht weggemodereerd zijn.

Over de moderatie heb ik overigens geen klagen. Voor zover ik het zie, doet die zijn best om de grootste trol(len) buiten de deur te houden, meer niet.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

@Kees2850, het is niet de bedoeling dat privéberichten zomaar openbaar gedeeld worden op dit forum zonder toestemming van beide partijen.

Inhoudelijk: de discussies in het coronatopic raakten constant offtopic, voor een groot deel vanwege door jou aangehaalde artikelen die veelal niet in overeenstemming zijn met de wetenschappelijke consensus. Ondanks dat we het lang hebben toegelaten en we ons zo min mogelijk inhoudelijk proberen te mengen met discussies, leverde ons dit zoveel werk op, dat we toch hebben ingegrepen. Hiervoor vragen we je om je begrip. ^FG

kuklos
Berichten: 9782
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

@Kees2850, hier een compleet subforum om alternatieve therapieën te bediscussiëren: alternatieve-geneeswijze-f82/

ZeerPrivé
Berichten: 5480
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Kees, houdt er nu eens over op! Als de manier waarop hier gemodereerd wordt jou niet aanstaat, is er vast wel een ander forum voor je.

Erthanax
Berichten: 9712
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kees2850, je hebt nota bene een eigen website. Plak daar een forummodule aan vast, dan kunnen alle geïnteresseerde bezoekers daar discussiëren en kun je zelf de moderatie doen. Win-winsituatie voor jou en de bezoekers van je website.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Het probleem was natuurlijk niet alleen het tot vervelens toe herhalen van dezelfde onbewezen 'inhoud', maar ook de wijze waarop dat gebeurde. Als daarbij meer aandacht was gegeven aan op normale wijze discussiëren, beargumenteren, onderbouwen etc. dan was het probleem lang niet zo groot geworden.

Moneyman
Berichten: 30158
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zucht. De mods komen vanzelf wel weer langs :roll:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Iedereen kan hier zijn mening geven, ook jij Kees.
Echter...passanten die het eea ook lezen over VIT C zijn misschien minder kritisch en nemen het voor wáár aan. Dat is niet goed, want er is wetenschappelijk nog helemaal niet (!) 100% bewezen dat een overdaad aan VIT C je door Corona helpt.
Het is bekend dat een téveel ook nog eens wordt uitgeplast.
Dus daar steeds op terugkomen is zinloos.
Dus dat Radar heeft ingegrepen lijkt mij logisch.
Het werd off topic en geruzie.

NB : waar ik mij wél ernstig aan stoor is dat je een PB van Radar aan jou openbaar zet.
Dat doe je simpelweg niet /nooit .

kuklos
Berichten: 9782
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Kees2850 schreef:
11 mei 2020 20:38
kuklos schreef:
11 mei 2020 18:29
@Kees2850, hier een compleet subforum om alternatieve therapieën te bediscussiëren: alternatieve-geneeswijze-f82/
Waarom zou ik? Is dit forum alleen voor bepaalde mensen? Wat heb jij @kuklos wat ik niet heb om hier mijn mening te mogen geven over onderwerpen.
Ik verwijs je naar het SUBforum van het Tros Radar forum (dit forum dus), waarop zowel jij als ik reageren, waar je naar hartelust elke alternatieve therapie kan bespreken. Dit forum is dus voor iedereen, zowel voor jou als voor mij. Maar als jij alternatieve therapie wil bespreken is daar een apart subforum voor. Toch een prima oplossing als in het topic over Corona dat niet is toegestaan.

Erthanax
Berichten: 9712
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Waarom speel je nu weer direct op de persoon? Ik doe een serieuze suggestie, meer niet. Ik schrijf helemaal niet dat ik beter ben dan jij om om dit forum je mening te geven. Jij verdraait mijn woorden, je beweert dat ik iets geschreven heb wat ik helemaal niet geschreven heb. Dat doe je niet voor het eerst, dat doe je elke keer. Heel bewust. Dát maakt "discussies" met jou vermoeiend en zinloos. Dát is de reden dat je weerstand oproept.
De bezoekers van jouw websites zouden een goed gemodereerd forum vast en zeker waarderen. Dan kun je daar je positieve aandacht aan wijden, en heb je geen last van de stamgasten hier.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je zwaar vergif zover verdunde dat het onschadelijk is?
Dat is ook Homeopathie volgens mijn.
En ja hoor, de ooit gebruikte en al al jarenlang verboden DTT kwam via drinkwater ook als een soort extreme nauwelijks traceerbare Homeopathie ooit in ons drinkwater en vele leven nog gezond en wel.

Kees2850 zijn bijdrage zie ik ook als dergelijke Homeopatie, flink verdunnen en je hebt er nooit last van/

Lowieze
Berichten: 6616
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Grappig, leden met een sterretje die als “gewaardeerd lid” serieuzer genomen worden?
Ik geloof niet dat dat gaat werken. Ik waardeer veel leden hier, maar of ik ze altijd serieus moet nemen? Er zijn ook mensen die ik volkomen serieus neem, maar ze niet echt kan waarderen door de manier waarop ze soms mensen benaderen.

Lady1234
Berichten: 27176
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gevaarlijk voorstel. Moet dat “gewaardeerde” lid dan eerst een examen of zo afleggen? En wordt Radar dan aansprakelijk voor de adviezen van dat lid?

juliomariner
Berichten: 4860
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik heb ze niet nog een keer doorgelezen maar ik vermoed dat er in de forum voorwaarden wel ergens staat dat Radar niet verantwoordelijk is voor de Forum inhoud. Ik vind het voorstel van Fonsfons eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.

Gesloten