LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philadelphia ligt

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
arina havinga

Philadelphia ligt

Ongelezen bericht door arina havinga »

Hallo radar-redactie,

Wij gaan in ons gezin weer proberen op de pondjes te letten, en omdat wij dit allemaal lekker vinden koop ik regelmatig Philadelphia bieslook light. Zo ook afgelopen vrijdag, maar in de winkel viel mij ineens een nieuwe smaak op tw. Ph. met mierikswortel. Altijd in voor iets nieuws dacht ik deze maar mee te nemen, maar dit was geen LIGHT-versie. Omdat ik benieuwd was naar de smaak vergeleek ik maar even de kcal op de achterkant. tot mijn stomme verbazing was de Light-versie bieslook hoger qua calorieen dan de "gewone" mierikswortel, het scheelde niet echt veel, maar het had volgens mij wel andersom moeten zijn.

Wat denken jullie hiervan, worden wij consumenten nu bij de neus genomen met al die light-producten.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

vriendelijke groet
Arina Havinga - Roosendaal

Gast

Re: Philadelphia ligt

Ongelezen bericht door Gast »

Uw portomonnee wordt eerder light dan uzelf :lol:

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: Philadelphia ligt

Ongelezen bericht door Mo »

Light betekent ook niet minder calorien, maar minder vet.
Tevens zitten in light prodcuten vaak aspartaam of andere suikervervangers die, naar het nu blijkt, vaak schadelijker zijn dan de gewone suikers.

Gast

Re: Philadelphia ligt

Ongelezen bericht door Gast »

Light betekent ook niet minder calorien, maar minder vet.
Denk na Mo! Heet cola light zo omdat er minder vet in zit??

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Philadelphia ligt

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Denk na Gast...
zitten er minder calorien in marlboro light?

Light is een verzamelnaam, hoeft niets met calorien te maken hebben, kan ook vet, suiker of andere middelen zijn die er niet inzitten dan in de originele versie... ;)

Gesloten