LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuisbericht Post NL

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ronwilwijdeveld
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 sep 2017 16:18

Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door ronwilwijdeveld »

Wanneer u een verhuisbericht bij Post .NL plaatst dan bent u er niet zeker van dat alle post bij uw nieuwe adres terecht komt.
Er zijn nu verschillende aanbieders op de markt en die bezorgen de post rustig op het oude adres.
Belangrijk post krijgt u niet in beeld en dit kan u veel ellende brengen.
Het is maar dat u het weet.
Wanneer je wilt dat alles bij uw nieuwe adres komt dan moet je al de aanbieders kennen en het zal wel weer veel geld kosten om e.e.a. te regelelen :( :twisted: :oops:

NeoDutchio
Berichten: 12387
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

ronwilwijdeveld schreef:Wanneer u een verhuisbericht bij Post .NL plaatst dan bent u er niet zeker van dat alle post bij uw nieuwe adres terecht komt.
Er zijn nu verschillende aanbieders op de markt en die bezorgen de post rustig op het oude adres.
Belangrijk post krijgt u niet in beeld en dit kan u veel ellende brengen.
Het is maar dat u het weet.
Wanneer je wilt dat alles bij uw nieuwe adres komt dan moet je al de aanbieders kennen en het zal wel weer veel geld kosten om e.e.a. te regelelen :( :twisted: :oops:
Lijkt mij nogal duidelijk. De PostNL verhuisservice is alleen voor de post die PostNL bezorgd. Zij zijn niet verantwoordelijk voor de bezorging van andere partijen.

Moneyman
Berichten: 30336
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik vind het ook belachelijk dat ik mail die verzonden wordt aan mijn hotmailadres niet in mijn Gmail inbox terecht komt.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door renewouters »

Wat PostNL biedt is slechts een tijdelijke service. Uiteindelijk blijf je zelf verantwoordelijk om alle partijen waar je mee te maken hebt op de hoogte te brengen van je nieuwe adres.

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door Emcede »

Kost geen cent! Gewoon alle bedrijven waar je zaken mee doet melden dat je verhuist. Vond dit vorig jaar bij mijn verhuizing erg meevallen. En goed contact houden met de nieuwe bewoners van je huis en daar een paar keer de restjes ophalen. Was voor mij geen enkel probleem. En nee, natuurlijk gaat post nl niet over de bezorging door andere postbezorgers.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De Postnl verhuisservice moet je niet gebruiken. Het is beter zelf verhuisberichten door te geven. Postnl - Cendris - verkoopt je nieuwe adresgegevens aan commerciele partijen en goede doelen. Vrijwel niemand is daar van op de hoogte.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door moederslink »

renewouters schreef:Wat PostNL biedt is slechts een tijdelijke service. Uiteindelijk blijf je zelf verantwoordelijk om alle partijen waar je mee te maken hebt op de hoogte te brengen van je nieuwe adres.
Tot nu toe heb ik positieve ervaringen met deze verhuisservicedienst. ( al was de laatste verhuizing 12 jr geleden )
Ik moet wel zeggen dat ik de post zeker 3 mnd laat doorsturen ( kost wel extra geld ) en ook op het oude adres bij de nw bewoners mijn nw adres achterlaat en daarnaast zoveel mogelijk ook nog zelf voor de overige adreswijzigingen zorg. Ik loop wel secuur mijn hele adressenbestand na, het is belangrijk genoeg.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Verhuisbericht Post NL

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

snelste en zekerste manier is zelf de verandering door te geven aan een ieder die u wilt, een service is ook juist dat, een service...

Gesloten