LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zeg dat je in Artis als enigste dierentuin voor het toilet gebruik moet betalen.
Omdat het elders gratis is zijn ze heus niet vies.Ze gaan daar de hele dag met een schoonmaakploeg de hele dag alle toileten af.Dit wordt ook weer gecontroleerd.

Amsterdam is heel erg duur met parkeren .€5 euro bij Artis .
Een vreselijk parkeerbeleid (is gewoon terreur) die je nergens anders in Nederland vind.
Dat is nog een reden om daar weg te blijven .

maleeppie

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door maleeppie »

De vervuiler betaalt. Lijkt mij redelijk toch, Als iemand zo extreem vaak naar het toilet gaat als de topicstarter, waarom zouden wij als "normale" toiletbezoekers hiervan de kosten doorberekend moeten zien in de entreeprijs ?

Overigens: als u nu zelf een aankleedkussen meeneemt naar de dierentuin dan bespaart u veel kosten. Mogelijk kunt u deze nog terplaatse verhuren. Zo verdient u uw entregeld snel terug.

Veel plezier bij Artis!

(PS, loopt u op zo'n dag dan ook lekker het humeur van uw vrouw en kinderen te verstieren?)

³³³³³³³³³

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door ³³³³³³³³³ »

De vervuiler betaalt. Lijkt mij redelijk toch, Als iemand zo extreem vaak naar het toilet gaat als de topicstarter, waarom zouden wij als "normale" toiletbezoekers hiervan de kosten doorberekend moeten zien in de entreeprijs ?
Andere dierentuinen zijn helemaal niet duurder of goedkoper hierdoor..
Het is gewoon een achterhaald systeem in Artis .
Door gewoon de hele dag met een schoonmaakploeg alle toilletten af te gaan .
Alles is echt niet viezer en mensen de hele dag in dienst houden die op stille dagen niks doen kost gewoon geld .
Daar wordt hier steeds meer gekozen in betaalde parken.Zelfs in Belgie .

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Beste malleeppie,

Je schrijft
De vervuiler betaalt.
.

Ik weet niet hoe jij het toilet achterlaat, maar er zijn ook mensen die het schoon achterlaten.

H[/quote]

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

nou is wel zo dat je mensen hebt die over de toilet zeuren en mensen moeten het weer opruimen,
wat zou jij doen als je er werkte voor niks gaan staan schoonmaken, je krijgt wel loon natuurlijk maar is niks.
dus ik zou zeggen invoeren in alle dierentuinen, alleen als kinderen moeten naar de wc en ouders gaan mee zeg ik op mijn beurt die gratis!!!

:o :( :) :D :shock: :? 8) :lol: :cry: :oops: :P :x :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow:

groeten mark

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik weet niet hoe jij het toilet achterlaat, maar er zijn ook mensen die het schoon achterlaten.
Jaja, dus jij maakt je toilet thuis nooit schoon omdat het dus volgens jou niet vuil wordt....?????? Je loopt zeker op je sokken het toilet bij de dierentuin in??? En na het handenwassen maak je geen handdoeken nat, of gebruik je papieren doekjes?? Nee, dit is echt onzin. Natuurlijk wordt de boel vies en helemaal op een plek waar dagelijks 100en of 1000en bezoekers komen.

¼%

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door ¼% »

wat zou jij doen als je er werkte voor niks gaan staan schoonmaken, je krijgt wel loon natuurlijk maar is niks
.
Je hebt het nog steeds niet goed begrepen .
Door dat ze in andere dierentuin met een ander systeem werken kan het daar gratis.
Niet viezer en het personeel werkt niet voor niks want wie zegt dat nou?
dus ik zou zeggen invoeren in alle dierentuinen, alleen als kinderen moeten naar de wc en ouders gaan mee zeg ik op mijn beurt die gratis!!
Wat een onzin .Of anderen niet vaker naar het toilet hoeven .
Nooit zeker van blaasprobelemen gehoord bij sommige mensen.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

In Artis kan je atijd nog gratis tegen een boom pissen .De dames doen het wel in het struikgewas.Maar ik kom daar gelukkig nooit meer .

Het zal wel typisch Amsterdam zijn.
De stad waar je op de achterlijkste plaatsen ook nog moet betalen voor een parkeerplaats .En wees maar niet een paar minuten te laat want dan zijn ze al bezig met een wielklem.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Wat heeft dat nou met Amsterdams te maken?? Je bent zeker een Rotterdammer??

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Lekker schijten op Amsterdam.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Voor sommige toiletten is €.2,-- nog te weinig.
Wat een aso,s heb je zeg, die nog te beroerd zijn om een pleeborstel te gebruiken.
Zouden ze dat thuis ook doen?

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ik betaal graag als je maar behorlijk naar het toilet kan gaan.
Het moet schoon zijn en fris ruiken.
En een grote boodschap doe ik eigenlijk alleen maar thuis. Dat vind ik niks ergens anders.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Sinds weer vind je pleeborstels op een openbare toilet ?
Maar het heeft niks met het onderwerp te maken.
Het gaat er alleen om dat het niet nodig is om geld te vragen .
Geen vieze toiletten en gratis door gewoon anders te werken maar dat hebben ze in ARTIS nog niet door.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

:idea: Okee, ik zal de oplossing bieden: De "going out catheter"!
Een urine-opvangsysteem dat dmv een zakje om je been bevestigd wordt. De urine komt via de catheter keurig in het zakje, en kan vervolgens elders geleegd worden ( kun je mooi onopgemerkt weg laten lopen).
We hebben deze beenzakjes in de verpleging, ideaal!

Dus: Gaan jullie een dagje naar Artis, het hele gezin 's morgens catheteriseren, en gaan met die banaan.... :lol:

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou auw ik voel de rillingen al over mn lichaam lopen het idee zo.,n
catheter laten inbrengen.
Wordt je dan verdoofd?
Nu dan zou ik kiezen voor van de indepentslips. Laat de boel dan maar lekker lopen.

normaal

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door normaal »

Weet je wat de oplossing is:

Jullie moeten niet zo veel z*eiken.
Wat maakt dat op een dagje uit nou uit een paar euri meer of minder.
En voor plee gebruik moet je tegenwoordig bijna overal betalen.

vreemde

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door vreemde »

In het Noorderdierenpark te Emmen is het toiletbezoek gratis. :wink:

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

maar ja, voor het geld dat het extra kost om van amsterdam naar emmen te rijden (aan benzine, trein is helemaal niet et betalen) mag je vast wel een paar uur op het toilet zitten van artis...

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Sonja »

In het CS Amsterdam zag ik een paar jaar geleden een lintworm
kruipen , hij kroop de wc uit als het ware...
dat is pas vies he.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Wie gaat er nou naar Amsterdam.Nou ja om te protesteren maar dat hadden ze beter op het Malieveld in den Haag kunnen doen .

Gesloten