LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Helaas blijft het op diverse forum-onderdelen niet uitsluitend bij respect-voor-elkaar discussies, maar worden uitlatingen gedaan, welke in sommige gevallen aan laster en/of smaad grenzen. Jammer. Felle discussies zijn prima, vrijheid van meningsuiting is ook prima. Bij dat laatste hoort geen smaad en/of laster. Ook het rondslingeren met "jij en jou" getuigt niet voor fatsoen in die gevallen waarbij de medeforumleden persoonlijk totaal vreemden voor elkaar zijn.

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Met deze stelling van onze geachte Onrecht Hater ben ik het voor 100% eens. Er is een gast welke zich totaal niet weet te gedragen, onzin uitkraamt en totaal niet weet wat voor anderen beledigend cq kwetsend is. Er zijn al div. berichten inmiddels door de moderator van dit forum verwijderd, en als dit niet ophoud dan doe ik een verzoek om zijn of haar IP adres te blokkeren. Een geintje op zijn tijd, dat moet toch wel kunnen, dat doe ik ook weleens. Maar de draak steken met andermans problemen en onzin uitkramen terwijl deze persoon er totaal geen idee van heeft waarover het onderwerp gaat, vind ik zeer ongepast! Daarom voor deze gast: Als U denkt leuk te zijn door anoniem deze onzin te verspreiden, dan slaat U de plank volkomen mis! Als U een eigen mening heeft, wat uiteraard in een democratie mag, wees dan wel zo sportief om er ook een naam bij te zetten.

Vr. Gr. Hans.

Jake

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Jake »

Beste onrecht.hater,

Persoonlijk heb ik niet zo'n moeite met "jij en jou", al gebruik ik dat zelf niet.
Uw uitlatingen echter op dit forum over politici, die vallen inderdaad onder de categorie laster en smaad. Welbeschouwd is dit bericht van u dan ook slechts aan te merken als kritiek op uw eigen gedragingen. Respect is een woord dat u hier wel gebruikt, maar in andere discussies is dit woord reeds lang door u uitgebannen.

Derhalve levert u hier toch een beschaafd stukje zelfkritiek. Dat waardeer ik aan u.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Beste Jake, Indien u mijn politieke postings goed had gelezen en ook de moeite had genomen genoemde links eens aandachtig te volgen, dan had u ook begrepen, dat de genoemde laster en smaad zijn bedoeld door de oorspronkelijke "auteur", K. de Werd uit Amsterdam alszijnde BEWUST gepleegd, met als enig doel de "belasterde en besmade" figuren uit te lokken tot een juridische procedure. Deze procedure blijft gewoonweg uit ! Waarom ?? LEES dan eens de feiten op www.sdnl.nl (Stichting Sociale Databank Nederland)

Jake

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Jake »

Beste onrecht.hater,

U schrijft:
met als enig doel de "belasterde en besmade" figuren uit te lokken tot een juridische procedure.
Begrijp ik uit uw formulering dat betrokkenen alleen maar wil provorceren? Hij uit lasteringen en smaad, met het doel een minister te provorceren een proces tegen hem te beginnen?

Inderdaad, dat getuigt niet van veel fatsoen. Dit is puberaal, zeer onvolwassen gedrag van de heer de Werd. Zeer goed dat u dit aan de kaak stelt. Dankuwel.

Hoogachtend,
Jake van Drongelen

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Beste Jake, U heeft het verhaal op een "kleine" nuancering na begrepen ! De uitlokker is BEWEZEN geprovoceerd door de afgebeelde personen. Zij hebben hun positie MISBRUIKT om gevestigde wetten in eigen voordeel te manipuleren, waardoor de uitlokker zijn leven verwoest ziet. Als in dit geval volgens de letter van de wet was gehandeld, was de positie van de geportretteerden politiek onhoudbaar geweest. Sommigen waren mogelijk voor jaren de gevangenis in gegaan en de uitlokker zou geen reden meer hebben om de bekende provocaties te publiceren. Tenslotte: Elk weldenkend mens kan op de vingers natellen, dat wanneer iemand zichzelf als nazi afgebeeld op het internet ziet staan, dat diegene dat normaal gesproken niet ongestraft laat gebeuren. (Denk aan Mr. Spee en de TufTuf club) Het punt is gewoon, dat de uitlokker op deze cru-e manier zijn recht wil halen. Ik ken de achtergronden en bewijzen en moet hem gewoon gelijk geven.

Jake

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Jake »

De zaak is dus als volgt:
1. Er is een gefrustreerd persoon
2. Deze persoon vertoont uiterst laakbaar gedrag.
3. Hij is onfatsoenlijk, onbeschoft bezig door heel ranzige plaatjes te maken.
4. Hij wil graag aandacht. Te graag
5. De minister denkt: ik ben wel wijzer. Ik begin geen proces, ik gun hem geen aandacht.

In dit geval is de minister de meeste wijze en fatsoenlijke man in deze zaak.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Punt 5 is helaas ook NET weer iets anders: De minister ZEGT dat, maar hij DENKT anders........(staat em vrij natuurlijk) Vergeet niet, dat de afbeeldingen (met teksten in Nederlands en Engels) in honderduizendvoud zijn verzonden naar regeringen overal ter wereld, ambasadeurs, overal ter wereld etc. En dan NOG denken "ach laat em maar ?" DAT gelooft u toch zelf niet ?

Jake

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Jake »

Als iemand in honderdduizendvoud zulke plaatjes gaat versturen aan ambassades en regeringen, dan is hij redelijk gestoord. Psychiatrisch patienten genees je niet via de rechter.

Hoe weet u trouwens zo goed wat de minister DENKT als hij iets anders ZEGT? Bent u paranormaal begaafd?

Ik krijg voor het eerst veel respect voor deze minister.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Gelukkig hebben we een gemeenschappelijk voorrecht: Vrijheid van meningsuiting ! Toch nog even terugkomend op "onze minister": Heeft u de moeite genomen het gepubliceerde bewijsmateriaal te lezen betreffende deze zaak ? ( www.sdnl.nl ) Met lezen wordt in dit geval bedoeld: Geen flarden, maar de volledige story ? (Waar men overgens niet in een uurtje doorheen leest. Neem dan gelijk de discussies in het aanhangende forum mee. Ik ben zelf al maanden met deze zaak bezig en kom steeds nog nieuwe materie tegen. De bewijzen bestaan o.a. uit kopieen van officiele stukken en transcripties van telefoongesprekken. Begin bij de aanleiding van alles, wat start in de midden zeventiger jaren met een verkeersongevalletje)

gasten

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door gasten »

Ga eens bij elkaar op de koffie???kom je er mischiem uit.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Op de koffie ? Hmmm, zou voor mij op zich geen probleem zijn. Ik vrees echter, dat we eerst dan een stevig pakket DE of Kanis en Gunnik moeten aanschaffen ;-)

Orakel

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Orakel »

Jullie moeten allebei je bek houden.

Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.

Gr. Orakel

Arm

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Arm »

Dat je geen jij en jou mag noemen vindt ik beetje overdreven.
Maar er worden dingen gezegd wat niet kan.
Ik zeg ook bak_ellende maar dat je hem een *********** vindt of andere woorden dat gaat wel erg ver.
Natuurlijk kan ik de woede wel voorstellen van een hoop mensen want hij heeft ook mijn symphatie niet.Want hij zit gewoon te liegen en dat van iemand van het CdA.
En als je arm bent om die te gaan pakken is heel erg.

Gast

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Gast »

ja, we hebben tenslotte niet bij de andere forumleden in de schoolbanken gezeten.

Gast

Re: Respect en fatsoen soms ver te zoeken.

Ongelezen bericht door Gast »

beste onrechthater,
waarschijnlijk kunt u niet tegen recht voor de kanus reacties,ik heb altijd geleerd en ervaren dat je beter recht voor de kanus kunt zijn ,dan weet je tenminste wat je aan elkaar hebt,dat is beter dan stookverhaaltjes te vertellen op dit forum en dit tevens ook nog uit te diepen,zoals u dat doet,de rest moet u maar denken.................................

Gesloten