LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzekering van Wehkamp

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Anita

Verzekering van Wehkamp

Ongelezen bericht door Anita »

klacht m.b.t. de manier waarop de verzekering wordt aangeboden/aangesmeerd

Een aantal dagen geleden kregen we een telefoontje of we interesse hadden in een verzekering. Wisten we op dat moment nog niet. Maar er werden gegevens toegestuurd waarna we mochten beslissen of we het wilden.

En inderdaad we kregen iets toegestuurd: Een ‘polis'... Deze brief is geen informatiebrief maar een BEVESTIGING. En hoe kun je annuleren ? Niet. Je moet eerst die telefoonnummer bellen om te horen hoe je dat die brief moet opsturen ????? waarom opsturen... Een account aanmaken gaat binnen een seconden maar verwijderen kan niet ???? Maak dat de kat wijs. Leer mij met pc's omgaan...


Na een aantal telefoontjes wilde men dan toch proberen mijn account te verwijderen... Waarom niet gelijk ? IK verwacht nu wel een BEVESTIGING van het feit dat mijn verzekeringsaccount opgeheven is, want als je een bevestiging kunt sturen voor een verzekering dat ik niet, wil kunnen ze ook wel even een bevestiging toesturen dat ik uitgeschreven ben.

Ik vind dit geen gang van zaken. Wat als ik met vakantie was ? Dan zat mijn termijn van 14 dagen opzeggen er op !! Nee je moet echt die brief, bevestiging, terugsturen ?!?!? Onzin.

Ik ben dus zeer ontevreden op de manier waarop met mij wordt omgegaan.

Ik wil die zogenaamde verzekering niet, en al helemaal niet meer, nadat ik op deze manier er in geluisd ben.

Wehkamp Bah !! Ik vind deze manier van werken ver beneden de maat...

hotlilchick

Re: Verzekering van Wehkamp

Ongelezen bericht door hotlilchick »

Meteen melden middels een briefje bij de ombudsman.

En zolang jij nergens je handtekening onder hebt gezet hoef je je geen zorgen te maken. Laat ze maar bellen en brieven sturen. Als het erop aankomt zakken zij door het ijs.

Anita

Re: Verzekering van Wehkamp

Ongelezen bericht door Anita »

Dank je voor je reactie.

Dit is voor mij een hele geruststelling.

Gesloten