LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scumbags-witte boorden crime

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
W.Koudijs

scumbags-witte boorden crime

Ongelezen bericht door W.Koudijs »

Ik ben in 1996 van achter aangereden met 70 km per uur. De AEGON heeft aansprakelijkheid erkend. Echter toen de claim van mij bij hun binnenkwam nav mijn afkeuring hebben ze detectives achter mij aangestuurd. Ik kreeg nb de rekeningen van dit bureau gewoon thuis gestuurd. De rechtbank in kort-geding vind dat men mij mag filmen( ook in huizen) en heeft verzekering gelijk gegeven dat ze mij gefilmd hebben nav een anonieme tip. Ik mag niet weten wie ..dus de verzekering heeft ten alle tijden het recht een bureau achter iemand aan te sturen. Alle doktoren -rapporten spreken duidelijke taal. In mijn voordeel. Echter ze blijven net zoalng door procederen tot ze een dokter gevonden hebben die wel in hun voordeel is. Deze rechtsgang deugd echt niet. Krijgen rechters ook smeergeld? Mijn vertrouwen en dat van mijn vrouw en vrienden/familie is behoorlijk aangetast. Geloof in klachteninstituut- verzekeringen, ombudsman, registratiekamer, ...het is een lachertje. De zaak ligt onder de hamer dus kunnen en mogen zij niets doen. Deze onzin duurt al jaren voort bij een heleboel mensen. Het is tuig en als ik ooit wel betaald krijg zal ik alle centen gebruiken om via een stichting deze praktijken echt aan de kaak te stellen.
Een ieder die er onder lijdt kan mij mailen.
Willem Koudijs

Gesloten