LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lijfrente dec 2001

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
L. ijfrente

Lijfrente dec 2001

Ongelezen bericht door L. ijfrente »

Erg benieuwd ben ik, en met mij veeele anderen, naar het feit of TROS RADAR al iets heeft ondernomen nav de "spraakmakende" uitzending over lijfrentes en pensioenpartners in het algemeen. Pensioen Partners is onlangs failliet gegaan, en lijfrentes worden meer dan ooit afgesloten, TROS radar komt er nog een vervolg? en zo ja;
GAAN JULLIE JE DAN WEL GOED VOORBEREIDEN?!?!?

k.ijfrente

Re: Lijfrente dec 2001

Ongelezen bericht door k.ijfrente »

Nou meneer l.ijfrente veel verder dan wat gekijf komt u niet kennelijk. Kennelijk was er reden voor radar om aandacht te besteden aan Pensioenpartners, die tent heeft nu een heleboel mensen in de kou laten zitten. Ik heb bewuste uitzending niet gezien, maar wat zijn uw problemen ermee?

martin huis

Re: Lijfrente dec 2001

Ongelezen bericht door martin huis »

het was een uitzending waarbij de branche in een zeer slecht daglicht kwam te staan, en dit terwijl 99% van de mensen in de branche goed men hun vak omgaan en op de juiste manier advies verstrekken.
In de uitzending van december werd er hier en daar wat geroepen zonder werkelijke inhoud.
We praten over een mogelijkheid waarbij een voorziening kan worden gecreeerd welke, door het wegvallen van sociale voorzieningen. steeds meer van belang is. In de uitzending werd maar gesproken over oplichting en onjuiste informatie.

Natuurlijk wordt er voor advies een prijs gevraagt, logisch, de schoorsteen moet ook roken en wie doet dat niet. En natuurlijk zijn er branchegenoten welke de markt verzieken. Maar als je als consument je inlaat met degelijke clubs, welke je avond na avond bellen tijdens je hapje boerenkool, weet je dat je niet met een advieskantoor bezig bent maar met een verkooporganisatie.

Naar aanleiding van de reacties en de noodzaak van degelijke voorziening te treffen,lijkt mij een vervolg, maar dan een met een goed verhaal niet overbodig.

Ikke

Re: Lijfrente dec 2001

Ongelezen bericht door Ikke »

Marin, ik zal je eens iets nieuws vertellen: ALLES in Radar wordt in een kwaad daglicht gesteld. Objectief zijn ze daar niet...

Gesloten