LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantierechter

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Vakantierechter
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2006 15:34

Vakantierechter

Ongelezen bericht door Vakantierechter »

Ook deze zomer reist meester Visser als vakantierechter door het land om vakantieproblemen van uiteenlopende aard op te lossen.

Heeft u een conflict met uw campingbaas over het sta-geld? Moet u plotseling met caravan en al van de camping af? Bezorgen uw buren in uw zomerhuisje u slapeloze nachten?

Dan kunt u mailen naar: [email protected]

Bellen mag ook: 0900-1301

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Vakantierechter

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ik heb geen klachten die ik bij U zou kunnen indienen, op een kleintje na, kunt U er niet voor zorgen dat deze man er iets minder houterig en wat sportiever uit gaat zien. Kijk graag naar het programma, maar erger me vaak.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Vakantierechter

Ongelezen bericht door NAK »

Dat de programmamakers van idtv een advertentie zetten op het forum van Radar kan twee betekenissen hebben:
1e De vakantiegangers hebben geleerd om met elkaar om te gaan;
2e Tv kijkend Nederland heeft de neus vol van dit soort sensatie programma's;

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: Vakantierechter

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Als je een 0900 nummer vermeldt, moet je dan ook niet even aangeven hoeveel je betaalt per minuut? :?

joost28
Berichten: 236
Lid geworden op: 18 jun 2006 15:51

Re: Vakantierechter

Ongelezen bericht door joost28 »

Ach, voor een jurist is hij toch een redelijk soepel en flexibel man?

Ik heb geen klachten, en als ik die had ging ik niet naar de tv om die te laten beslechten.

Het is net Jerry Springer hoe de mensen elkaar soms in de haren vliegen, maar het is wel leuk om te zien!!

Bas Schoutsen
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 okt 2006 17:21

Re: Vakantierechter

Ongelezen bericht door Bas Schoutsen »

Met excuses dat dit onderwerp weer bovenaan komt te staan, als ik hierop reageer..

De nodige personen zullen u bereiken via de contactgegevens die u opgeeft, ook al is het nu officieel herfst. Ik heb gelukkig nergens last van, maar ik ben een fan!

Dat telt ook.

Vriendelijke groet,
Bas

Gesloten