LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Restaurants in Belgie

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Restaurants in Belgie

Ongelezen bericht door Bailey »

Gisteren voor het eerst dit jaar in Belgie wezen eten (nu kan het nog goedkoop, straks kost alleen het rijden al 60 euro), wat een verademing zeg. Letterlijk en figuurlijk!! Heerlijk om te kunnen eten zonder rook om je oren en eten.

En minder inkomsten voor de horeca? Dit restaurant zat compleet vol, dus dat valt m.i. nog wel mee.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Restaurants in Belgie

Ongelezen bericht door Jonjo »

Fijn voor je. Anders had je er toch een rookwalm aan overgehouden. Die blijft nu over voor de mensen die lopen of fietsen, jullie walm. Echt sociaal. Ga voortaan lopen of fietsen naar België, scheelt je straks ook nog € 60,00.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Restaurants in Belgie

Ongelezen bericht door Bailey »

Waar slaat dat nou weer op? Je rookt zelf zeker? Nou mijn vriend rookt ook, maar hij had er geen problemen mee.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Restaurants in Belgie

Ongelezen bericht door Jonjo »

Jij wel zo te zien. Voor anderen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Restaurants in Belgie

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik krijg het benauwd van teveel rook. Als ik uit eten ga, dan kan ik hooguit een uurtje of anderhalf uur in een restaurant zitten en dan red ik het niet meer. Ik krijg het benauwd en pijn in mijn ogen. Jammer dat de meeste rokers daar geen rekening mee kunnen houden, maar het meteen als gezeur zien.

Gesloten