LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP! Ik wil mijn geld terug! Wie weet raad?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
fotogravin
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2006 13:33

HELP! Ik wil mijn geld terug! Wie weet raad?

Ongelezen bericht door fotogravin »

Ik heb een week geleden al een oproep geplaatst voor ditzelfde probleem. Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen. Weet iemand raad?

Ik zal het kort proberen uit te leggen:

Ik zat op een sportschool ceasarsports in Den Haag. Deze zouden binnen een jaar weggaan maar ze konden niet zeggen wanneer. Toen ik een nieuw aboonnement kocht werd gezegd dat als ze eerder dicht zouden gaan, je gewoon het resterende bedrag terug zou krijgen. Omdat een jaarabonnement veel goedkoper was heb ik daar weer voor gekozen. Ik zou immers geen risico lopen.
Nu is hij dus heel snel dichtgegaan. Ik heb een formulier ingevuld om mijn gekd terug te krijgen. En vervolgens hoor je niets meer van ze.
Ze hebben een andere sportschool van hun laten overnemen door MAX en als je die belt ( waarvan er 1 keer iemand zei dat ze wel 50 keer per dag werden gebeld met deze klacht van 'waar blijft mijn geld') dan zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen... andere eigenaar blabla.

Iemand een tip?

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: HELP! Ik wil mijn geld terug! Wie weet raad?

Ongelezen bericht door mar53 »

Heeft U een rechtbijstandverzekering? zo JA, deze inschakelen.

Gesloten