LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pretparken

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
bullet1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2004 16:31

pretparken

Ongelezen bericht door bullet1970 »

wat vind men dan van de toegangsprijzen van bijvoorbeeld dolfenarium in hardewijk ga daar maar eens gezellig met je gezin heen ...
en dan komt je eten er nog bij en als je dan een show wil zien dan moet je bijna met duwen en persen om even wat te zien van de show ...dat vind ik dus ook de spui gaten uit lopen

daarom ga ik niet meer naar een pretpark toe ..want dan moet ik eerst sparen ..het gaat niet meer op de pret maar om de centen ..

Manta79

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Manta79 »

prijs dolfinarium 1995 -> 23 gulden
gisteren betaalde ik (3 x) 19,50 euro !!! en parkeren 5,50 euro
kopje koffie uit automaat 1,80 euro, flesje spa 0,5 liter 2,25 euro...

Flipper zwemt nog steeds in dezelfde bak..... en de eigenaars in het geld ???

weg met de euro !! hulde aan de gulduh

bullet1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2004 16:31

Re: pretparken

Ongelezen bericht door bullet1970 »

dat bedoel ik dus ........ik hoop dat er veel mensen op 2 oktober gaan staken ..tegen ons fijne en sociale kabinet ...

moet je kijken in azie hoe ze daar pretparken hebben zo groot ..en de toegangs prijs ...ach laat maar ...ik durf er bijna niet over tevertellen

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Dolfenarium in hardewijk is z'n geld niet waard,ben er eens met korting geweest,ben blij dat ik die korting had :lol:

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Het is toch in Harderwijk en wie is korting??

bullet1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2004 16:31

Re: pretparken

Ongelezen bericht door bullet1970 »

:? uh korting ?? ja dat zou wel wat zijn ...en ja het geld niet waard ...moeilijk kijk alshun een show geven en je hoeft niet zo te duwen ..dan zeg ik ok ...maar de toegangs prijs kan makelijk om laag ...en ik heb is een keer een mailtje gestuurd ..en weet je wat ze dan zeggen .??
ja de voeding is zo duur . en weet je wel wat een volwassen dolfijn eet en dat soort dingen ...dan moet ik opeens denken aan de text van hier boven de dolfijnen zwemen nog steeds na bijna tien jaar nog steeds in het zelfde bakkie ....

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Bekkum »

Als je airmiles spaart kan je met korting of zelfs voor niets naar diverse pretparken door inlevering van airmiles.

Als dat geen pret is weet ik het niet meer.
:D :) :o

AK

Re: pretparken

Ongelezen bericht door AK »

Nu Bekkum. Dan moet je wel eerst voor veel geld spullen hebben gekocht, om GRATIS kaartjes te krijgen. Kan je net zo goed zelf sparen voor dat uitje. Airmiles zijn wel de moeie waard, als je eens met z,n beidjes een weekendje weg wilt. Voor 1000 airmiles krijg je € 14 korting en dat is wel de moeite waard, is mijn ervaring.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ja klopt AK.
Je moet ook niet maar kopen en kopen om die airmiles te krijgen dan ben je inderdaad niet goed bezig, maar gewoon bij de normale dingen die iedereen nodig heeft bv. benzine Shell, boodschappen AH je airmiles pas inleveren en zo zijn er nog een aantal bedrijven die airmiles verstrekken en ongemerkt krijg je een leuk saldo bijeen en dan kan het interessant zijn om airmiles in te leveren voor bv. een bezoek aan een pretpark.

Oom Tokkel

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Oom Tokkel »

Entreegelden zijn nog tot daaraantoe maar dat bij die gepeperde kaartjes ook nog vaak vette parkeergelden worden gevraagd vind ik uitzuigerij.

Oom Tokkel

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Oom Tokkel »

En daarbij komt ook nog eens dat ik een onwijze krent ben.....

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

niemand verplicht je om er naartoe te gaan.

kees2

Re: pretparken

Ongelezen bericht door kees2 »

Nou....ik verplicht jullie liefst wel te komen.
Ik ben namelijk dolfijnentemmer daar en wil natuurlijk niet zonder werk komen te zitten.
:P

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben zelf helemaal efteling fan, maar ik woon te ver om een zeizoenskaart aan te schaffen want dan moet je minimaal 5x gaan wil je die er uit hebben, ook hier is het parkeergeld 6 euro en entree 23 en tijdens de zomervakantie nog eens 2 euro duurder, dit omdat het park dan langer open is.

ik vind in vergelijking met andere parken dat voor de Efteling de entreeprijs wel mee valt voor alles wat je er voor terug krijgt, 23 voor Dolfinarium betaal ik niet, dierentuinen zijn vaak 14 tot 17 euro en dat is meer dan genoeg.

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Okee alles is stukken duurder geworden en als je met een gezin naar een pretpark gaat kan je niet meer gaan zonder de Hollandse koelbox.

Ik ben in augustus in het Dolfinarium geweest, 3 kaarten besteld met airmiles (wat doe je anders met die airmiles) Parkeer geld niet nodig, omdat mijn ouders in Harderwijk wonen (klein stukje lopen) Het viel me op dat gekoeld drinken (fris en bier in blik!) € 1.65 koste, daar kan je eigenlijk niet veel van zeggen, aangezien je op een simpel terras al gauw € 2.00 betaald voor een glas.

Maar in het Dolfinarium is het toegestaan om je eigen eten en drinken mee te nemen, dit mag in Six Flags weer niet.

Maar inderdaad pretparken behoren weer tot een luxe, je kan niet meer zo even met je gezin erheen.

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Dolfinarium kost € 19.50 en is wesp vrij
Apenheul is € 14.00, maar daar kon je niet wezen van de wespen.
Juliana toren € 13.50 weer wespen
Six Flags € 24.00, voedsel/drinken meenemen verboden

Dagje bos met schepjes en tuinstoelen € 0.00 (wel zelf eten en drinken meenemen.

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Je wilt toch niet zeggen dat je dat verbod op het meenemen van eigen eten en drinken serieus neemt? Gewoon doen hoor, hebben wij ook gedaan. Straks komen ze nog met een kledingcode. Je zult maar een bepaald dieet hebben ( ivm diabetes ofzo) en verplicht worden de bagger van daar te eten! Gewoon meenemen dus, daar ben je Hollander voor. Het is al duur genoeg. :wink:

lotje

Re: pretparken

Ongelezen bericht door lotje »

:roll:
Ik ben 2 weken geleden naar Six Flags geweest en ik moet zeggen het is een mooi en leuk park,maar wil toch ff mijn ergenis kwijt.
Parkeren kost € 7,50 :cry: ,echt te gek voor woorden, maar das nog niet alles ,er zijn nu al 10attracties waar je extra voor moet betalen ook al heb je de entree al betaald, echt waardeloos.
Ik had het geluk dat ik met een hele groep was en we dus korting hadden voor de entree ,maar dan nog je verwacht dat je gewoon overal in kunt maar nee.
Over zelf je eten meenemen, gewoon doen hebben wij ook gedaan en ze hebben niets gecontroleerd.
Hoorde wel een verhaal dat Six Flags in Belgie je vraagt je tas af te staan voordat je naar binnen mag,het wordt steeds gekker! :twisted:

vreemde

Re: pretparken

Ongelezen bericht door vreemde »

Als iedereen maar naar die pretparken blijft gaan, ja dan kunnen ze die prijzen er ook voor vragen. Een dierentuin is een ander verhaal, het geld wordt merendeels besteed aan de verzorging van de dieren. En daar mag je wél zelf je eten en drinken meenemen.

ge
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 sep 2004 18:28

Re: pretparken

Ongelezen bericht door ge »

In six flags geen eten en drinken meenemen?
De enige en tevens laatste keer dat ik daar ben geweest heb ik niets anders gezien dan picknickmanden met daarom heen een hele volkstam met schreeuwende en niet nederlands sprekende mensen, die denken dat ze overal waar ze komen maar gewoon mogen doen waar ze zin in hebben. Het enige wat nog ontbrak was de barbeque.
Vreselijk gewoon.

Gesloten