Boekingswijze musical bij Stage entertainment/ CTS Eventim Nederland misleidend

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Mariusvdmade
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2023 11:16

Boekingswijze musical bij Stage entertainment/ CTS Eventim Nederland misleidend

Ongelezen bericht door Mariusvdmade »

4 januari jl. heb ik kaarten gekocht voor een musical bij stage entertainment/ CTS Eventim Nederland. Dit heb ik gedaan door bij google in te tikken "kaarten Aladdin". Door op gevonden link naar de "officiele verkoop" te klikken kom je direct op de boekingssite van stage entertainment terecht. Hier worden de kaarten aangeboden voor de volle mep. Nu blijkt dat als je niet via google maar via website van stage entertainment zelf naar de boekingspagina navigeert je de kaarten kan kopen met 30% korting (dezelfde datum, rang en plaatsen), kortom geen verschil. Ik heb hierover gebeld met stage entertainment dat dat ik mij misleid voel maar die geven (uiteraard) niet thuis (na eerst 10 minuten in de wacht voor 0,45 euro per minuut). Ik vind het ronduit misleidend hoe stage entertainment hier te werk gaat. Ook in hun reclame op Facebook voor de musical linken zij naar de boekingspagina zonder korting. Belangrijke informatie wordt hiermee weggelaten tijdens het boekingsproces. Het zal vast wel niet helpen maar ik wil in ieder geval via deze weg ruchtbaarheid geven aan de praktijken van stage entertainment.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Boekingswijze musical bij Stage entertainment/ CTS Eventim Nederland misleidend

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mariusvdmade schreef:
09 jan 2023 14:32
Ik heb hierover gebeld met stage entertainment dat dat ik mij misleid voel maar die geven (uiteraard) niet thuis
Logisch. Zij bieden iets aan, jij wilt die prijs ervoor betalen. Dat levert een eerlijke rechtsgeldige deal op.

Dat jij niet goed genoeg gekeken hebt, is geen misleiding maar gemakzucht jouwerzijds. Dat kan je Stage Entertainment niet verwijten.

Plaats reactie