LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantiekaart???

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
patje1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2006 21:15

vakantiekaart???

Ongelezen bericht door patje1983 »

"Gefeliciteerd meneer ....... , u heeft een vakantiekaart gewonnen" :shock: dat was in de eerste instantie mijn reactie , verbaasd dus .ik heb de vakantiekaart gewonnen door mee te doen aan een enquete nu heb ik enige tijd geleden een stukje op tvgezien dat de vakantiekaart niet egt iets is om te juigen want er komen nogal wat dingen bij . nu wilik jullie graag vragen : wie heeft er ook zon leuke brief gekregen en wat heeft u er mee gedaan ????

Groetjes Patje1983

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: vakantiekaart???

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Weggesmeten, de enige plaats voor dat soort rommel is de prullenbak.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: vakantiekaart???

Ongelezen bericht door Wubo »

Heb weer eens meegedaan met zo'n leuke enquete - prijsvraag omdat ik het zo grappig vind om gebeld te worden.

krijg ik toch opeens mail, jaah... je krijgt een gratis vakantiekaart.
op 16-10 en een tweede op 18-10

heb gelijk dit gestopt, want als je er niet op zou reageren dan krijg je hem ook thuis, gelijk een mailtje achtergelaten dat ik die dan ook echt niet wens te ontvangen.
Anders zou je dit accepteren en dan moet je opeens betalen omdat je de zogenaamde kleine lettertjes niet hebt gelezen.

Slim vanze maar daar ben ik niet van gediend, ze kunnen nu alleen nog bellen, heb de post nu maar geblocked.

dat bellen vinnik nog wel lache

Flame20
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 okt 2006 15:09

Re: vakantiekaart???

Ongelezen bericht door Flame20 »

Ik doe nooit meer mee aan enquettes ed.
Ik had eenmalig een vakantiekaart gekocht(gekregen volgens hun)
Er werd 2,90 afgeschreven.
Deze maand is er 75 euro af gehallad en heb een brief gehad dat ik 5 jaar lang korting heb op vakanties.
Heb het geld terug geboekt.
Mensen dit kost onnodig geld!

Gesloten